Jump to content

vankata5305

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vankata5305

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда сивик лифтбек 97 англичанка 1.6 113
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ruse
  1. Предполагам че ми отваря понеже радиатора си загрява маркучите до там и те. Но пък сега отворих капачката докато е загряла и съответно трябва да долея само че сега загрява още повече Почти съм склонен да мисля, че радиатора ти е запушен малко от малко... И мен такива мисли ме напират, а въпроса е как да си прочистя системата
  2. Предполагам че ми отваря понеже радиатора си загрява маркучите до там и те. Но пък сега отворих капачката докато е загряла и съответно трябва да долея само че сега загрява още повече
  3. Здравейте, колеги надявам се тук би било добре да задам и моя въпрос. Само че проблема ми е че стига почти до червена зона за да ми се включи перката и пак не охлажда достатъчно за да смъкне градуси задържа ги почти до горе. Някакви идеи за по ефикасно охлаждане освен да си пусна и парното за да мога да охладя двигателя, например по някакъв начин да променя перката да се включва по рано
  4. <p>Има ли активни тука? </p> <p>Имам проблем с тази лампа за резервата, резервоара е на половина тя свети та се пръска. Проблема ми е с датчика в резервоара до колкото успях да установя. Някой който е отварял там и знае как се оправя и какво би могло да му е станало да даде съвет, преди аз да съм му разказал играта и срязял кабела за лампата защото постоянно свети</p>
  5. Дали пък проблема не е в това че няма добро охлаждане на дисковете. Защото карам главно градско, не особено "агресивно" без много резки спирания и като паркирам някъде калниците ми са по топли отколкото капака на колата
  6. Здравейте, колеги Намерихте ли някакво решение по проблема и от какво е всъщност. Така като чета много работи сте сменили без резултат. Имам Хонда сивик 97 113 лифтбек (англичанка) и при спиране с по висока скорост се усеща вибриране на предницата, как мога да разбера дали е от дисковете. Не мисля че ще е толкова зле като я вдигна и завъртя чак да ми мести апаратите (надявам се). Както каза колегата може да е от мизерия, силно се надявам да е от това че наскоро се помислих за по високо проходим от колкото трябваше и нагазих в една кал. Извинявам се за многото излишно написано надявам се някой да даде по някой друг съвет
  7. bigmo6 дръж си го това Пежо карай го вместо Хонда-та. Никой до момента не казва нищо добро за Дизела ... и в Роувър форума нищо не обаждат за двигателя.
  8. Изчаквам още за мненията, дизела ми е фаворит (нафтата ти я остави на нас - както казва един приятел, така че не я смятай по 2.5 всеки може да си намери евтина и това се знае) по малко коне за по малкия данък не съм съзтезател върпеки че дизеловите мотори вече са достатъчно динамични. А отностно двигателя ще попитам и във форума на Роувър ако никой тука не ми предложи нищо. Имам още много време за размисли и страсти в момента съм в Америка така че докато се върна септември месец ...
  9. Колко е данъка на 1.6 VTEC, някой запознат ли е с регистрирането ако я купя от др град, как да си я пренеса че да си регистрирам в Русе за по малко коне ако е нов внос.
  10. Благодаря за съветите до момента ме ориентирвате към 1.6 VTEC нов внос с регистриране на по малко коне. Дайте съвет как се държат по малките двигатели при включен климатик много ли се мъчат да знам какъв компромис да правя от към кубатурата защото това с регистрирането няма да е лесно. Колега моля обоснови се защо да не избера дизеловия двигател Rover е на BMW от ниската класа е но все пак, самия двигател дизеловия може да е як, моля някой който има такава да каже мнения.
  11. Здравейте, Имам голямо желание да си закупя този модел Хонда, харесва ми марката чувал съм че е издръжлива и лошо не съм чувал. Само приказки от едно време "ако се счупи хвърляй", но това е доста старо и вече можеш да намериш много части и по евтини от преди за този модел. (Поправете ме ако греша) Прицелил съм се към версията с 4(5) врати на които багажника им се отваря заедно със задното стъкло и имат чистачка. Попадал съм на 2.0 дизел което ще предпочета с малко коне в долната граница на данъка. Ако може да кажете някакво инфо за и против точно за тази разновидност. Но ако не успея да си намеря такава и дадете много отрицателни мнения може да се замисля за бензиновия двигател (но по големите кубици с малко коне), а ако разхода му е твърде голям да е с газова уредба. (Знам някои мислят да не се осакатява двигателя с тази гас, но все пак живеем в България [ а може би не за дълго ] ) Та на кратко какво мислите и кое ще предложите
×
×
  • Създай нов...