Vanio 5 #1 Публикувано 22 Септември, 2015 Здравейте Получавал съм доста помощ и насоки от форума досега. Дано и сега, някой успее да ми помогне. След час каране забелязах, че предна дясна гума почти опира на калника. http://prikachi.com/images.php?images/173/8370173H.jpg На сутринта колата се беше "повдигнала" и всичко изглежда наред. Намирам се в балкана на около 30 км. от по-голямо населено място. Проблем ли ще е да тръгна да се прибирам така? Какъв може да е проблема? Според мои познати или пружината е счупена или амортисьора е сдал багажа. Ще се радвам на по-компетентно мнение. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 22 Септември, 2015 Вдигни я с крика и свали джантата с гумата и огледай.Ако е счупена пружина обаче ще дрънчи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #3 Отговорено 22 Септември, 2015 (Редактирано) Не виждам нищо счупено Няма и никакъв шум. Редактирано 22 Септември, 2015 от Vanio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 22 Септември, 2015 Най вероятно амортисьора е проблемния,често се случва при англичанките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #5 Отговорено 22 Септември, 2015 И аз мисля, че амортисьора е задържал. Като цяло не е невъзможно да се прибереш така, но съобразявай скоростта. Имай предвид, че с амортисьор в такова положение колата реагира по друг начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #6 Отговорено 23 Септември, 2015 100% е изпуснал.(няма понятие като задържал-това не е спирачен апарат) Разлюлей я 2 3 пъти от спадналата страна и 2 3 пъти от здравата. Ако се люлее повече от по-ниската страна, та дааа изпуснал е. Взимаш един за 20лв., сменяш и тка до следващия път. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #7 Отговорено 23 Септември, 2015 от изтървал амортисьор няма да ти клекне колата, просто ще се олюлява като я заклатиш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 23 Септември, 2015 Блокирал е в това положение амортисьора ,караш полека и внимателно ,че да не вземе пък да олаби съвсем където нетрябва и да те засили извън пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #9 Отговорено 23 Септември, 2015 Аз пък бих го развил отгоре...стеблото и да си седи долу и леко леко само на пружина... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #10 Отговорено 23 Септември, 2015 Благодаря ви за отговорите. Успях да се прибера. Колата е учудващо стабилна. Утре ще я карам в сервиз и ще споделя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 23 Септември, 2015 Стабилна е щото в момента вместо амортисьора имаш все едно заварена тръба и вози като спортно окачване малко ,недай си боже да освободи амортисьора в някоя дупка при по -висока скорост и става лошо .Ivko_1 ,нали ще почне да се мята като шантав освободения амортисьор ,кой знае каква поразия пък може да направи така . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #12 Отговорено 23 Септември, 2015 Стабилна е щото в момента вместо амортисьора имаш все едно заварена тръба и вози като спортно окачване малко ,недай си боже да освободи амортисьора в някоя дупка при по -висока скорост и става лошо .Ivko_1 ,нали ще почне да се мята като шантав освободения амортисьор ,кой знае каква поразия пък може да направи така .Няма да се мята, защото ще си седи долу законтрен и без пружина няма как да изкочи, то с пружина и неравности не излиза камо ли от самосебе си... Иначе возията ще е пимп...хахаха...морска болест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #13 Отговорено 24 Септември, 2015 (Редактирано) И като откачиш пръта от горе, кое ще попречи на конструкцията амортисьор-пружина да се изметне настрани?! Май това имаше предвид Борко - "... ще почне да се мята като шантав освободения амортисьор ...". За да съм по-ясен - извади си пружинката от химикала, и се опитай да я натиснеш (събереш) с 2 пръста. Редактирано 24 Септември, 2015 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #14 Отговорено 24 Септември, 2015 Ама преди това си затвори очите . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #15 Отговорено 24 Септември, 2015 Добре де, съгласих се... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #16 Отговорено 26 Октомври, 2015 Здравейте Не ми остана време да пиша за проблема си, който беше решен благодарение и на вашите насоки. Успях да се прибера от планината с внимателно каране. На следващия ден тръгнах към сервиза. Колата беше толкова ниска, че се "заби" в гърбицата пред сервиза и трябваше с крик да я вдигнем. Десния амортисьор беше блокирал и пружината се беше "напрегнала" доста. Докато разлобявахме левия, десния и той отпусна. Смених и двата с марка Kyaba. Дано са добри. Засега нямам забележки. Благодаря ви за оказаната помощ 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хасанов 3 #17 Отговорено 28 Март, 2016 Аз имам почти същия проблем, но от лявата(шофьорската) страна е по-ниска. В няколко сервиза ходих и никой не може да каже какъв е проблема. Като цяло колата е стабилна до около 100-110км/ч. след 140-150км/ч става ужасно нестабилна и шари по кривините на пътя. С лети джанти съм 205/40/17 ,ако това има значение. Пружините са здрави всички намотки са си на мястото, видимо няма никакъв проблем, но седи по-ниска от ляво и никой не може да каже какво й има. Някой може ли да помогне. Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #18 Отговорено 29 Март, 2016 Смачкан тампон на шапката на пружината или пружината е омекнала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хасанов 3 #19 Отговорено 29 Март, 2016 Тампоните ги сменихме 2-та отпред, значи трябва да сменям окачването или да направя нови пружини. Някой възползвал ли се е от услугите на Сарозагорската фирма за пружини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове