Jump to content
Vanio

Проблем с пружина или амортисьор

Recommended Posts

Здравейте

 

Получавал съм доста помощ и насоки от форума досега.

Дано и сега, някой успее да ми помогне.

След час каране забелязах, че предна дясна гума почти опира на калника.

http://prikachi.com/images.php?images/173/8370173H.jpg

На сутринта колата се беше "повдигнала" и всичко изглежда наред.

Намирам се в балкана на около 30 км. от по-голямо населено място.

Проблем ли ще е да тръгна да се прибирам така? Какъв може да е проблема?

Според мои познати или пружината е счупена или амортисьора е сдал багажа.

Ще се радвам на по-компетентно мнение.

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни я с крика и свали джантата с гумата и огледай.Ако е счупена пружина обаче ще дрънчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам нищо счупено

Няма и никакъв шум.

 

8370289.jpg

8370287.jpg

Редактирано от Vanio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно амортисьора е проблемния,често се случва при англичанките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че амортисьора е задържал. Като цяло не е невъзможно да се прибереш така, но съобразявай скоростта. Имай предвид, че с амортисьор в такова положение колата реагира по друг начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% е изпуснал.(няма понятие като задържал-това не е спирачен апарат) Разлюлей я 2 3 пъти от спадналата страна и 2 3 пъти от здравата. Ако се люлее повече от по-ниската страна, та дааа изпуснал е. Взимаш един за 20лв., сменяш и тка до следващия път. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от изтървал амортисьор няма да ти клекне колата, просто ще се олюлява като я заклатиш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокирал е в това  положение амортисьора ,караш полека и внимателно ,че да не вземе пък да олаби съвсем където нетрябва и да те засили извън пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих го развил отгоре...стеблото и да си седи долу и леко леко само на пружина...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите.

Успях да се прибера. Колата е учудващо стабилна.

Утре ще я карам в сервиз и ще споделя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилна е щото в момента вместо амортисьора имаш все едно заварена тръба и вози като спортно окачване малко ,недай си боже да освободи амортисьора в някоя дупка при по -висока скорост и става лошо .Ivko_1 ,нали ще почне да се мята като шантав освободения амортисьор  ,кой знае каква поразия пък може да направи така .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилна е щото в момента вместо амортисьора имаш все едно заварена тръба и вози като спортно окачване малко ,недай си боже да освободи амортисьора в някоя дупка при по -висока скорост и става лошо .Ivko_1 ,нали ще почне да се мята като шантав освободения амортисьор ,кой знае каква поразия пък може да направи така .

Няма да се мята, защото ще си седи долу законтрен и без пружина няма как да изкочи, то с пружина и неравности не излиза камо ли от самосебе си... Иначе возията ще е пимп...хахаха...морска болест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като откачиш пръта от горе, кое ще попречи на конструкцията амортисьор-пружина да се изметне настрани?!

Май това имаше предвид Борко - "... ще почне да се мята като шантав освободения амортисьор ...".

 

За да съм по-ясен - извади си пружинката от химикала, и се опитай да я натиснеш (събереш) с 2 пръста.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама преди това си затвори очите .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Не ми остана време да пиша за проблема си, който беше решен благодарение и на вашите насоки.

Успях да се прибера от планината с внимателно каране. На следващия ден тръгнах към сервиза.

Колата беше толкова ниска, че се "заби" в гърбицата пред сервиза и трябваше с крик да я вдигнем.

Десния амортисьор беше блокирал и пружината се беше "напрегнала" доста.

8429338.jpg

 

Докато разлобявахме левия, десния и той отпусна.

Смених и двата с марка Kyaba. Дано са добри. Засега нямам забележки.

 

Благодаря ви за оказаната помощ

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам почти същия проблем, но от лявата(шофьорската) страна е по-ниска. В няколко сервиза ходих и никой не може да каже какъв е проблема. Като цяло колата е стабилна до около 100-110км/ч. след 140-150км/ч става ужасно нестабилна и шари по кривините на пътя. С лети джанти съм 205/40/17 ,ако това има значение. Пружините са здрави всички намотки са си на мястото, видимо няма никакъв проблем, но седи по-ниска от ляво и никой не може да каже какво й има. Някой може ли да помогне. Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смачкан тампон на шапката на пружината или пружината е омекнала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните ги сменихме 2-та отпред, значи трябва да сменям окачването или да направя нови пружини. Някой възползвал ли се е от услугите на Сарозагорската фирма за пружини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...