niki50 10 #1 Публикувано 21 Септември, 2015 Може ли да кажете каква е разликата в двата двигателя,от къде идва разликата от 15к.с.?Изпадна ми една блъсната хонда 1.4-90к.с. ,какво да свалям да направя моята 1.4-75к.с. на 90к.с.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 21 Септември, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275 Тук има инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 21 Септември, 2015 (Редактирано) От блъснтата не сваляи нищо а от твоята. Редактирано 21 Септември, 2015 от fenabg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #4 Отговорено 21 Септември, 2015 Ето нагледно разликите, както ти казаха нищо не ти трябва само една гарнитура. http://www.ej9.ru/art/difference-d14z1-d14a3-d14a4-d14z2/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #5 Отговорено 22 Септември, 2015 Изчел съм ги тези теми,не оспорвам вашите заключения,но има хора от вас които доста иронично казват,че няма как със смяната на една гарнитура колата да скокне с 15к.с.Компютъра не се ли сменя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #6 Отговорено 22 Септември, 2015 Не се сменя и разлика има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 22 Септември, 2015 Зада си спокоен земи компа и ключа с имобилаизера махни тъпата гарнитура и караи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #8 Отговорено 22 Септември, 2015 (Редактирано) Ако смяташ, че не става само с гарнитурата както опита показва и хората правили го също, вземаш всмукателя с дросела от 90-те и ги боцкаш на твоята и готово И както фена каза вземаш и компа с ключа и си спокоен. Редактирано 22 Септември, 2015 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 22 Септември, 2015 Всмукателя е същия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #10 Отговорено 22 Септември, 2015 Знам , но той така или иначе смята , че само с гарнитура на дросела няма да стане , а тъй като дросела е на смукателя направо да взема смукател с дросел от 90 к.с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #11 Отговорено 22 Септември, 2015 (Редактирано) Компа не е същия ?! Да вземе да смени левия стоп с такъв от 90 кс... И е готов... Колеги, взимате го на бъзик човека...на него му е ясно доста от отдавна, че трябва да смени гарнитурата и я е сменил предполагам... Обаче какво ще кажете за това, че преправена пак не върви като 90-та... Нека който е замервал двата модела преди и след да каже... Разлика има в компютрите и дюзите и гарнитурата... Редактирано 22 Септември, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 22 Септември, 2015 В кои дюзи има разлика и в коя гарнитура освен на дросела има разлика. Тва дет го написа сигурен ли си? Най вече за дюзите дане би да са 90кубика.както написах горе щом има и комп да го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #13 Отговорено 22 Септември, 2015 В кои дюзи има разлика и в коя гарнитура освен на дросела има разлика. Тва дет го написа сигурен ли си? Най вече за дюзите дане би да са 90кубика.както написах горе щом има и комп да го смени.Избройл съм разликите с 90-та...Гарнитурата на дросела...разбира се. Комповете са 100% различни...p3x и p3y За дюзите ми се беше мернало из нета...18х и нещо си срещу 190cc...това е... Идеята е дали някой е замервал двете коли след смяна само на гарнитура...защото според мене няма да вървят наравно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 22 Септември, 2015 Замерването е доста субективно. Разлика след смяна на комп съм намирал единствено в по равномерни ниски и средни на една и съща кола. Може и така да съм си въобразил правих го мин. Година. В интерес на изтината ако ми попадна две бих ги сравнил не за друго а за спорта. Преработена 75 се държи малко по добре от 114коня икономик това съм сравявал само 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #15 Отговорено 22 Септември, 2015 Преработена как, само с гарнитура ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 22 Септември, 2015 да 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #17 Отговорено 22 Септември, 2015 Имаш предвид, че е станала по-бърза от икономика...хммм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #18 Отговорено 24 Септември, 2015 Ако се вярва на руския сайт, на 90-то коня буталата са олекотени, съответно и противотежестите на коляновия вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 24 Септември, 2015 Не им вярваи еднакви са им буталата. Дано но на икономика му е мноо смотана кутията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #20 Отговорено 24 Септември, 2015 Ето едно сравнение: 75: http://www.automobile-catalog.com/car/1997/1117670/honda_civic_1_4i.html 90: http://www.automobile-catalog.com/car/1997/1115810/honda_civic_el.html 114: http://www.automobile-catalog.com/car/1997/1117715/honda_civic_1_5i_ls.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 24 Септември, 2015 (Редактирано) Чек са тук нали за д14 говорим? Икономката беше само пример. Редактирано 24 Септември, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GaiJin 26 #22 Отговорено 27 Септември, 2015 Колега,сменяш само гарнитурата и си готов. А за разликата-има си и веднага ще я усетиш...Аз само съжалявам,че не направих това веднага като взех моята англичанка,а около 2 год. след това Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове