drakus 5 #1 Публикувано 13 Септември, 2015 Здравейте колеги, ако някой може да ме посъветва нещо ше съм му благодарен. Карам Хонда акорд седан 99 година. Излиза ми грешка P1165. Преди месец и нещо един познат ми каза, че е заминала първата ламбда сонда и не отчита нищо. Смених я с нова оригинална. Но след известно каране пак ми светва чека с тази грешка P1165. Ако някой може да ми даде адекватен съвет, нека да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #2 Отговорено 14 Септември, 2015 Що не звъннеш в някое от официалните представителства , да ти кажат какво значи тоя код. Преди време и аз имах проблеми с предната сонда, но грешките които имах бяха Р1166 / Р1167 -изгорял подгрев и съответно Р1164 -"мързелив датчик". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakus 5 #3 Отговорено 14 Септември, 2015 Реших първо да задам въпроса във форума и ако няма адекватен отговор, тогава да се допитам до такъв сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 24 Септември, 2015 Що не звъннеш в някое от официалните представителства , да ти кажат какво значи тоя код. Там няма да му кажат по телефона, дори и да знаят. Отговора ще е - докарай колата тук...ясно защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #5 Отговорено 17 Октомври, 2015 Ще ползвам на колегата темата да не пускам нова.След смяна на съединител започна да ми свети чека.И след като окъсих буксата ми показа грешка 6 или engine coolant temperature(ECT)sensor.Каква роля играе този сензор ако накой знае.и дали се продават нови? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #6 Отговорено 18 Октомври, 2015 Никой ли не се е сблъсквал със подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #7 Отговорено 18 Октомври, 2015 Това е датчика за температурата на антифриза.Само ,че тоя който казва на компа колко градуса е течността,а не тоя дето ти показва на таблото колко градуса е.Най вероятно като са ти сменяли съединителя са ти разкачили и датчика и после не са му щракнали буксата.За нов такъв няма идея от къде може да си вземеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #8 Отговорено 19 Октомври, 2015 (Редактирано) Ами там където би трябвало да е този датчик всичко изглежда ок.Незнам дали е свързано с това ,но от както съм взел колата от ремонта когато е студена много трудно пали.И като запали работи на 400-500 оборота за няколко секунди и после се оправя.Никога не имала проблем с паленето преди това.Даже и зимата има колеги които се оплакват че палят винаги от втория път та пали от раз.Гледам че на едно място се е сцепил въздуховодът който е след въздушния филтър,дали може да има нещо общо с паленето? Редактирано 19 Октомври, 2015 от велизар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #9 Отговорено 20 Октомври, 2015 Не е от там,нещо при свалянето на кутията е омазано-щом казваш ,че преди това е нямала никакъв проблем.Тя грешката която ти излиза ти покава къде е проблема.Пробвай да извадиш и пак да сложиш буксата на въпросния датчик(огледай за окиси по буксатас и датчика), колата може да пали трудно точно заради него.Същоп така и огледай кабелите които влизат в датчика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #10 Отговорено 20 Октомври, 2015 Ами по това което дават в Autodata този датчик трябва да се намира между дистрибуторната капачка и двигателя.Ще ги погледна пак.Да не би пък да не съм оцелил датчика.И да и аз се надявам трудното палене да е от него и да го оправя, че голям филм стана вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #11 Отговорено 21 Октомври, 2015 Значи така въпросния датчик който си мислех че е(този на тръбата на антифриза), се оказа здрав.Като пипнах този под него който е на главата на двигателя ми остана половината в ръката.Според мен този е проблемния датчик защото като проверих след това компа не беше натрупал нови грешки.Което би се случило ако и друг датчки се прецака.Поне така си го обяснявам аз.Та имам следния въпрос утре след като развъртя от главата онази част от датчика която остана в нея дали ще текне антифриз?И ако да как точно да го сменя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #12 Отговорено 21 Октомври, 2015 Да ще текне антифириз,все пак мери неговата температура.На тръбата на антифриза е термошалтера който пуска перките.Точно датчика който е на блока е завъпросната ти грешка.Намери си друг такъв и тогава развъртай стария,на студен двигател и гледай да си бърз.Няма да ти изтече много антифриз спокойно.СЛед като смениш датчик,покарай колата 1-2 дена и тя сама ще си дръпне антифриза от разширителното казанче,след това допълни казанчето до MAX. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #13 Отговорено 21 Октомври, 2015 Мерси колега за отговорите.Поръчал съм нов датчик и утре ще пристигне.И да ще гледам да съм бърз със смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #14 Отговорено 22 Октомври, 2015 Датчика сменен и чека вече не свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #15 Отговорено 22 Октомври, 2015 Сега и ако кажеш,че по-лесно пали колата,всичко ще е 6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #16 Отговорено 29 Октомври, 2015 Ами пали си както преди от първият път.Няма грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #17 Отговорено 7 Ноември, 2015 За да не отварям нова тема и с цел информацията за различни грешки да е обобщена в една тема, ще опиша ситуацията си тук. Днес карайки сивика Варна - София (на газ от около 5 000 км.), спрях на Еко-то на Севлиево да донапълня газовата бутилка. Тръгвайки, няма и 1 км. и ми светна чека (лампата с двигателчето). До момента абсолютно нищо не е светело по колата от както я имам. Викам си сигурно газта им е скапана и е засякло бедна/богата смес ... (не съм на ясно, но знам че в такива ситуации светва check engine-а). Тук е момента да спомена, че ГИ е с OBD комуникация, ако това има значение. Викам си ще посвете малко па после ще вземе да угасне и си продължих. Нямаше никакви аномалии по автомобила - набираше си и вървеше нормално, както до преди това, липсваха каквито и да е шумове от към двигателя, проверих всички течности, неоткрих нищо нередно. Когато пристигнах в София и разгледах грешките се разчете PA 51 DTC B2991 . Единственото инфо което намерих в нета е PA51 DTCB2991 Climate Control Unit Lost Communication with Audio HVAC Subdisplay Unit (with audio system) or HVAC Subdisplay Unit (without audio system) Нямам проблеми нито с климатроника, нито с дисплейте в автомобила, нито с аудио системата и честно казано не вярвам че дори и да имаше проблем щеше да светне чека на двигателя заради тези неща. Мисля си че двете неща (грешката и чека на таблото) нямат общо в случая, а просто по някое време незнайно кога колата си е записала грешката и аз просто сега я виждам. Поиграх си малко из менютата и изтрих грешката. При следваща проверка (включително след каране) проверих пак и грешки нямаше, но при всяко палене check engine-а си светва и си седи докато карам. Някой някаква идея? Ако е наистина заради газовата система, как трябва да се оправи? Газаджиите ли трябва да влязат в компютъра на газовото за да я изчистят ли? Възможно ли да е заради заредената газ от бензиностанцията, много странно съвпадение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #18 Отговорено 10 Ноември, 2015 Угасих лампата за check engine-а, като разкачих акумулатора за около 10 минути. После я оставих да поработи малко на място, на газ, и въпросната индикация така и не светна повече. Weekend-а ми предстои отново по-дълго пътуване, надявам се и тогава да няма изненади. Сега остана само чуденето, възможно ли е да е заради калпава газ. Аз принципно само ЕКО си ползвам, като дори и предходни пъти съм зареждал от Севлиево, но такова нещо за първи път ми се случва. Дано е и за последен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #19 Отговорено 27 Ноември, 2015 Явно не четеш грешките с правилният диагноститичен уред и затова не ти изписва грешката, която ти е активирала чек енджин лампата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове