Jump to content
drakus

Въпрос гершка

Recommended Posts

Здравейте колеги, ако някой може да ме посъветва нещо ше съм му благодарен. Карам Хонда акорд седан 99 година. Излиза ми грешка P1165.

Преди месец и нещо един познат ми каза, че е заминала първата ламбда сонда и не отчита нищо. Смених я с нова оригинална. Но след известно каране пак ми светва чека с тази грешка P1165. Ако някой може да ми даде адекватен съвет, нека да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не звъннеш в някое от официалните представителства , да ти кажат какво значи тоя код. Преди време и аз имах проблеми с предната сонда, но грешките които имах бяха Р1166  / Р1167 -изгорял подгрев и съответно Р1164 -"мързелив датчик".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших първо да задам въпроса във форума и ако няма адекватен отговор, тогава да се допитам до такъв сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не звъннеш в някое от официалните представителства , да ти кажат какво значи тоя код.

Там няма да му кажат по телефона, дори и да знаят. Отговора ще е - докарай колата тук...ясно защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам на колегата темата да не пускам нова.След смяна на съединител започна да ми свети чека.И след като окъсих буксата ми показа грешка 6 или engine coolant temperature(ECT)sensor.Каква роля играе този сензор ако накой знае.и дали се продават нови?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е датчика за температурата на антифриза.Само ,че тоя който казва на компа колко градуса е течността,а не тоя дето ти показва на таблото колко градуса е.Най вероятно като са ти сменяли съединителя са ти разкачили и датчика и после не са му щракнали буксата.За нов такъв няма идея от къде може да си вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами там където би трябвало да е този датчик всичко изглежда ок.Незнам дали е свързано с това ,но от както съм взел колата от ремонта когато е студена много трудно пали.И като запали работи на 400-500 оборота за няколко секунди и после се оправя.Никога не имала проблем с паленето преди това.Даже и зимата има колеги които се оплакват че палят винаги от втория път та пали от раз.Гледам че на едно място се е сцепил въздуховодът който е след въздушния филтър,дали може да има нещо общо с паленето?

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от там,нещо при свалянето на кутията е омазано-щом казваш ,че преди това е нямала никакъв проблем.Тя грешката която ти излиза ти покава къде е проблема.Пробвай да извадиш и пак да сложиш буксата на въпросния датчик(огледай за окиси по буксатас и датчика), колата може да пали трудно точно заради него.Същоп така и огледай кабелите които влизат в датчика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по това което дават в Autodata този датчик трябва да се намира между дистрибуторната капачка и двигателя.Ще ги погледна пак.Да не би пък да не съм оцелил датчика.И да и аз се надявам трудното палене да е от него и да го оправя, че голям филм стана вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи така въпросния датчик който си мислех че е(този на тръбата на антифриза), се оказа здрав.Като пипнах този под него който е на главата на двигателя ми остана половината в ръката.Според мен този е проблемния датчик защото като проверих след това компа не беше натрупал нови грешки.Което би се случило ако и друг датчки се прецака.Поне така си го обяснявам аз.Та имам следния въпрос утре след като развъртя от главата онази част от датчика която остана в нея дали ще текне антифриз?И ако да как точно да го сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще текне антифириз,все пак мери неговата температура.На тръбата на антифриза е термошалтера който пуска перките.Точно датчика който е на блока е завъпросната ти грешка.Намери си друг такъв и тогава развъртай стария,на студен двигател и гледай да си бърз.Няма да ти изтече много антифриз спокойно.СЛед като смениш датчик,покарай колата 1-2 дена и тя сама ще си дръпне антифриза от разширителното казанче,след това допълни казанчето до MAX.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за отговорите.Поръчал съм нов датчик и утре ще пристигне.И да ще гледам да съм бърз със смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и ако кажеш,че по-лесно пали колата,всичко ще е 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема и с цел информацията за различни грешки да е обобщена в една тема, ще опиша ситуацията си тук.

 

Днес карайки сивика Варна - София (на газ от около 5 000 км.), спрях на Еко-то на Севлиево да донапълня газовата бутилка. Тръгвайки, няма и 1 км. и ми светна чека (лампата с двигателчето). До момента абсолютно нищо не е светело по колата от както я имам. Викам си сигурно газта им е скапана и е засякло бедна/богата смес ... (не съм на ясно, но знам че в такива ситуации светва check engine-а). Тук е момента да спомена, че ГИ е с OBD комуникация, ако това има значение. Викам си ще посвете малко па после ще вземе да угасне и си продължих.

Нямаше никакви аномалии по автомобила - набираше си и вървеше нормално, както до преди това, липсваха каквито и да е шумове от към двигателя, проверих всички течности, неоткрих нищо нередно.

Когато пристигнах в София и разгледах грешките се разчете PA 51 DTC B2991 .

Единственото инфо което намерих в нета е

PA51 DTCB2991 Climate Control Unit Lost Communication with Audio HVAC Subdisplay Unit (with audio system) or HVAC Subdisplay Unit (without audio system)

Нямам проблеми нито с климатроника, нито с дисплейте в автомобила, нито с аудио системата и честно казано не вярвам че дори и да имаше проблем щеше да светне чека на двигателя заради тези неща. Мисля си че двете неща (грешката и чека на таблото) нямат общо в случая, а просто по някое време незнайно кога колата си е записала грешката и аз просто сега я виждам.

 

Поиграх си малко из менютата и изтрих грешката. При следваща проверка (включително след каране) проверих пак и грешки нямаше, но при всяко палене check engine-а си светва и си седи докато карам.

 

Някой някаква идея?

Ако е наистина заради газовата система, как трябва да се оправи? Газаджиите ли трябва да влязат в компютъра на газовото за да я изчистят ли?

Възможно ли да е заради заредената газ от бензиностанцията, много странно съвпадение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Угасих лампата за check engine-а, като разкачих акумулатора за около 10 минути. После я оставих да поработи малко на място, на газ, и въпросната индикация така и не светна повече. Weekend-а ми предстои отново по-дълго пътуване, надявам се и тогава да няма изненади.

Сега остана само чуденето, възможно ли е да е заради калпава газ. Аз принципно само ЕКО си ползвам, като дори и предходни пъти съм зареждал от Севлиево, но такова нещо за първи път ми се случва. Дано е и за последен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не четеш грешките с правилният диагноститичен уред и затова не ти изписва грешката, която ти е активирала чек енджин лампата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...