Maestro 0 #1 Публикувано 4 Септември, 2015 Здравейте колеги,моля за малко помощ ако някой е имал подобен проблем. Ето,че след 10-12 хил.километра на ''новата'' ми хонда почнаха и проблемите....Преди няколко седмици ми светна чека и след няколко километра угасна,викам си добре..да ама не.Лампичката започна да досажда и реших този път да отида на оторизиран сервиз за диагностика,хората ме ''обслужиха'' срещу 46 лв. и диагностираха проблем с този клапан,който от време навреме не работи както трябва.Човека също така ми предложи преди да го сменя да направят почистване на изпускателната система(някакви тръби)и след това да видим как ще е,такава профилактика се правела веднъж на 100к Моля за съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chando 7 #2 Отговорено 5 Септември, 2015 Може да се кара и така,но разхода малко ще се вдигне.Иначе нов IMRC клапан ,оригинален е около 270 лв + 10 лв труд.За по-сериозни неща задължително трябва посещение на оторизиран сервиз като IMI,където и Венко и Венци са много добри в работата си.Почистването на испускателната система,като профилактика не е лошо да се прави.Всичко това,което ти се е случило беше и при мен.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 5 Септември, 2015 1) Соленоидният клапан не подлежи на ремонт. Можеш да се опиташ да почистиш филтъра му, но за този проблем съм чел преди и на който се е появявал, го е решил с подмяна. 2) Ако почистването, което са описали е изпускателния колектор и тръбата за EGR клапана - направи го. Моят преди почистването беше изключително запушен. Цената на това почистване беше около 100лв, заради не малкото труд при разглабяне. Инак 46лв не трябва да са пари, които да те притесняват щом си си взел модерен автомобил. С тези автомобили излиза много по-скъпо да ходиш при евтини майстори и се почнат експерименти и ремонти на здрави неща от предполагане 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maestro 0 #4 Отговорено 5 Септември, 2015 Сърдечно благодаря за бързите отговори момчета! Така и предполагах ще се наложи да го сменям ,но ще направя и почистване на изпускателния колектор и тръбата за EGR клапана,след това ще пиша как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #5 Отговорено 11 Септември, 2015 Колегата нищо не е отговорил, но аз ще кажа вместо него. При мен същият този клапан беше сменен с нов, тръбата на EGR имаше мъничка дупчица и я завариха, почистването също беше направено. Резултата е 0.8л/100км по нисък разход, както и двигателя реагира няколко идеи по-пъргаво при натискане на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #6 Отговорено 21 Септември, 2015 Вчера ми светна чек лампата и излезе грешка P2004, която касае този клапан. Нулирах грешката и си карам... Същото беше се случило преди няколко месеца... Чистил съм ЕГР-а, прегледах и този клапан профилактично, но според мен си работи, вероятно случайно някой път за момент запецва и записва грешката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #7 Отговорено 30 Ноември, 2015 Имам един въпрос за почистването на ЕГР клапана. Аз по-горе писах, че са ми почиствали тръбата, ама нещо се чудя дали не са ме метнали или пък аз не съм разбрал правилно. Имах дупчица на тръбата, оградена в червено (на снимката) и ми я свалиха и ми я почистиха. Трябва ли и друго нещо да се почиства? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 30 Ноември, 2015 Тази година и аз направих профилактика и освен тази тръба и EGR клапана ми почистиха и всмукателния колектор, който по думи на майстора е този който поема най-много бокллуци Разликата и при мен беше осезаема и към 1л. надолу в разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #9 Отговорено 1 Декември, 2015 Да, ясно че ефекта е голям. Въпроса е трябва ли и тази тръба №7 да се почисти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #10 Отговорено 2 Декември, 2015 По-доброто решение за двигателя е да се препрограмира ЕКУ-то и да се дезактивира работата на EGR и IMRC. По този начин двигателя ще работи само с чис и свеж въздух, което ще подобри много работата му и ще забравите занапред за тези проблемни системи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maestro 0 #11 Отговорено 14 Декември, 2015 Определено дизела е по-сложен агрегат от бензиновия,тези нагари и почиствания на всмукателна и изпускателна система при нашите горива са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ!Не съм карал досега дизел и с неухота виждам минусите сега.Свалих само тръба №7 и с ужас видях колко е запушена(само предполагам и след нея какво е)взех си препарат за почистване на ЕГР и за мое учудване чистеше всичко идеално,просто светна.След няколко дни ще я пръскаме цялата изпускателна и всмукателна система,та въпроса ми е може ли да се свалят всмукателните тръби без да разкачаме магистралите за горивото(от един бърз оглед сметнах,че това е невъзможно)А иначе този клапан (соленоидният) си работи сигурен съм! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maestro 0 #12 Отговорено 18 Декември, 2015 И така да обобщим с този клапан как стоят нещата при мен. 1-во: Този IMRC клапан не е сменен с нов и си работи нормално просто явно понякога наистина ''запецва''(както писа един колега по-горе) 2-ро:Профилактика на тръбата за ЕГР, самия клапан и всмукателните колектори беше направен 3-то:До колегата JACKXXX-Ако са ти свалили тази тръба №9 която си показал на снимката и са ти взели 100-на лева в ОТОРИЗИРАН сервиз,да знаеш си е пладнешки обир,тази тръба се сваля за 5 мин.(съвсем друго е тръба №7) РЕЗУЛТАТ: Колата реагира малко по-пъргаво и нищо друго.....разхода си е същия! ПС Карайте си колите и по-малко МАЙСТОРИ!И не ги щадете ако са ви съсипали нещо по колата-ПОКАЖЕТЕ ГИ ДА ЗНАЯТ И ДРУГИТЕ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #13 Отговорено 21 Декември, 2015 (Редактирано) Взеха ми 30лв за сваляне, почистване и заваряване. Което е ОК, поне според мен. Важното, е че е трябвало да свалят и тръба №7, за да може профилактиката да е пълна. Това исках да си изясня. Редактирано 21 Декември, 2015 от Jackxxx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове