Jump to content
Chumata

Със или без гумените лайсни на задните калници

Recommended Posts

Здравйте колеги имам един въпрос,За или Против махането на гумените лайсни на задните калници на сивик 6та хеч които окантват ръба на калника някой казват че под тях избивало ръжда защото задържали влага.Има ли нещо вярно в това и какво е мнението ви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са за предпазване от камъчета . Ако не ти харесват ги махни и след това намажи веждите със безцветен силикон .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам такива гумени лайсни. Трябва често да ги почистваш и задължително на автомивка се свалят, измива се добре калника и самите гумени лайсни, иначе задържат много кал и мизерии. При мен мненията за премахването им надделяха и в момента карам без тях. Според мен съвете на колегата за безцветния силикон е дорър вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не се свалят лесно защотот са монтирани май с машина като преса иначе не ми пречат просто питам за следователни главоболия. Иначе съм виждал маи има спрей силикон който би свършил работа може би.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези недоразумения задължително се махат.

 

п.п. Колкото по - рано, ... толкова по - добре...  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И калта кисне директно на ламарините,вместо върху гумата. Моите ги свалих,измих,подсуших,включително там където се монтира,после напълних доста с битумно Боди 930 канала и го надянах на калника.Добавих още Боди отзад,и изравних с пръсти за да се получи по-голям ер /извивка/ на мазаното и да задържа по-малко кал.Отпред махнах което беше в повече,изравних и почистих с бензин.Стана като отливка. Малко повече занимавка,но мисля е правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не трябва да се махат. Предпазват от камъчета, завихрени от гумите. Това че задържат влага и кал, не би трябвало да действа корозивно, защото калниците са боядисани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва, жена и ръжда, тръгне ли - няма спиране :) Ако боята е здрава, нямаш точки ръжда по калника, може би е добре да стоят - все пак предпазват от камъчета както голегата е споменал. При мен се сваляха много лесно, даже с водоструйката на автомивката се отлепяха от улея на калника. Махнах ги защото всеки път когато мия колата, а това при мен е доста често :D като ги сваля за почистване винаги имаше кал между гумата и ламарината на калника. Дори забелязах точки точки ръжда, с които мисля се справих, но от тогава карам без гумите. 

Редактирано от Plamen.Dilkinski
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това си прав моята е италианка и се радвам че няма и точица ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните калници, нямат пластмасови подкалници, поне не ми е известно фабрично да имат такива. Това е основната причина за ръждата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си , ние говорим само за кантовете които окрайчват ръба на задните калници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел тези лайсни имат ясно и точно предназначение - да пазят от пръски вода снадката между заварени ламарини, които се съединяват точно там. 

 

Моят сивик нямаше, когато го купих, та си търсих втора употреба от кола на части. Измих хубаво подкалниците около ръбовете отвътре, намазах ги с грес и масло, натъпках със силикон лайсните и ги лепнах.

 

Та твърдо "ЗА" съм. Най-малкото щом Насакото Яката го е предвидил да е така, значи е имал нещо предвид :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега интересно ми е като си ги намазал с грес как са се залепили ако не си мазал целите подкалници де.. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз постъпих по кардинално. Занесох да и направят на ново задните калници. Накрая всичко се мина с антикор отдолу. Навсякъде из кухините напръсках с някакъв парафин и накрая просто си монтирах гумените лайстни върху "прясно" боядисаните калници, така както са си фабрично. За мен това е най добрият варинт. То по предният капак какви ръжди тръгват, когато всичко е начекано  от хвърчащи камъчета, та какво остава баш около гумите?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега соодели какъв е този антикор и как се нанася какво представлява,мисля че със шагрен подкалниците задните ако се минат няма да е лошо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ходих на бояджия, но мисля че и на спрей се предлага. Body 910 е от тоя сорт, моето беше това, или 930, но не помня вече. Веднъж нанесено, не се боядисва върху него, защото боята се олющва.Седи леко като гумено, но е твърдо.

Ако се вземе в кутия, спокойно тая работа може да се свърши и с четката, на ръка. 

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...