alman 20 #1 Публикувано 30 Юли, 2015 Здравейте, реших да дам сегашното Харви на щерката и да мина на такова с 4 врати. Та въпроса ми е има ли смисъл от витек, като знам, че разхода е малко по-висок, но не знам откъм поддръжка дали е така безпроблемен като другия? При фейслифта само броните ли са променили или има и технологични промени? Всъщност от кога точно почва фейслифта, че гледам едно писано 2003 , пък със старата муцуна? Мерси предварително. А, още нещо гледам има харвита с обикновенна газова....предполагам, че не е препоръчително или няма проблем? Пак мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2 Отговорено 31 Юли, 2015 Привет. До колкото знам промяната е само в бронята . Аз лично съм за без Витек, защото реално разлика във вървежа мисля, че няма. Само данъкът ще му е по-висок. Фейслифта мисля, че е след 2002, но не съм 100% сигурен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #3 Отговорено 1 Август, 2015 20 коня са си 20 коня , няма как да не върви повече. Особено ако си в драките.Каква подръжка ? Същото е. Само трябва да уцелиш читаво. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Di6o 1 #4 Отговорено 1 Август, 2015 Фейслифта е от 2002,доколкото знам ,технологични промени няма.Моето Харви е 2002.Успех с покупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #5 Отговорено 1 Август, 2015 ри фейслифта има промяна и при таблото, волана, седалките. Махнали са синия акцент в интериора. Километражът свети червено. Миналата седмица купихме за роднина четириврато преди фейса с по-мощния мотор и разлика във вървенето определено има между двата мотора, като сравнявам коли в сходни състояния. Возията на четиривратото е по-добра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #6 Отговорено 2 Август, 2015 (Редактирано) Колеги, има ли възможност някой от Габрово да погледне тази кола на живо, когато може. http://www.cars.bg/c1243267 Съответно ще почерпя. Мерси. Редактирано 2 Август, 2015 от alman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wawa 5 #7 Отговорено 5 Август, 2015 V-tec моторът дърпа по-добре след 3000 оборота. Под 3000 оборота и двата двигателя са доста мудни, да не казвам по-силна дума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #8 Отговорено 12 Август, 2015 Вече започвам да се заглеждам и по ЦРВ-тата. То комай са същите пари или съвсем малко повече. Някой може ли да ми каже по какво да позная дали е 128 или 147 коня....предполагам сигнатурата на двигателя, но...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #9 Отговорено 12 Август, 2015 Ако се чудиш кое да избереш, нема смисъл. Тия 20 коня повече няма да ги усетиш. Не съм сигурен, как да ги познаеш по буквите след В20. Обаче разликата по външен вид е очевадна, само поглеждаш снимка на двг в обявата. 128 коня, всмукателния колектор е извит нагоре като крив макарон: 147 коня колектора е, грубо казано, плосък: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове