Di6o 1 #1 Публикувано 27 Юли, 2015 Здравейте,Колеги Чудя се какво масло да сложа на Харвито.Скоро ще правя промивка на мотора,защото маслото изчезва. Говорих с пичовете от Субаруленд-евала на момчетата за съветите.Посъветваха ме след промивката с Ксенум Флъш да сложа масло 5w-40.Вчера стана въпрос за това и едни ,,разбирачи" на масла казахада сложа 10w-60 на Castrol,щяло да ми реши проблема с яденето на масло.Ако някой е в час по този въпрос да пише...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 27 Юли, 2015 Субаруленд знаят какво правят!Не слушай другите. Те са ти казали как стоят нещата.Ако имаш възможност промий я при тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Di6o 1 #3 Отговорено 27 Юли, 2015 И аз си мисля да ги послушам,колега.Кофти е,че съм от бургас,ще трябва сам да се оправям.Само не знам каква марка масло да взема???????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #4 Отговорено 27 Юли, 2015 Пепи (Izanagi) трябва да има останало масло от общите поръчки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Di6o 1 #5 Отговорено 28 Юли, 2015 Мерси колега,писах му на лични.Лек и безавариен ден на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #6 Отговорено 3 Август, 2015 Промих мaсленaтa с-мa, сегментите с aнтикокс...При нaстъпвaне зa 300 км изгори до под минимумa. После около 1000 км. си постaвих зa цел нормaлно кaрaне и мaслото е още нa мaх. Чудя се може ли дa се отрaзи в-текa кaто се включи и дa гори мaсло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #7 Отговорено 3 Август, 2015 Сега ще ти кажа нещо, пък ти го разбирай както ти е удобно. Една жена тръгва по-трудно по чуждо от един мъж, но тръгне ли веднъж, няма спиране и нищо не помага! Това промивки , това уж по-качествени масла, това пробване на незнам си какви космически добавки разработени за НАСА и други от този сорт, могат да помогнат в много малко случаи (когато не е твърде късно), Прецени дали при теб не е прекалено късно, (за да не се набутваш излишно) и вземи правилното решение. Или взимаш крайни мерки, или доливаш евтино масло и караш докато можеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #8 Отговорено 4 Август, 2015 Космически добавки за НАСА не са необходими... А да направиш промивка при смяна на старото масло няма нищо лошо. Още повече, когато съвпада и със сваляне на картер за смяна на гарнитурата и всякакви мръсотии и остатък от добавката е източена преди да се сложи новото масло. Единствения лош ефект от промивка е когато си сменяш за първи път на "новата" кола маслото, а преди това автоджамбазина е сипал от космическата добавка и е закрепил временно положението на двигателя. Относно ефекта от антикокса вече писах в друга тема..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Di6o 1 #9 Отговорено 6 Август, 2015 Благодаря Пепи (Izanagi) за помоща.Ще пиша скоро как е харвито след промивката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 6 Август, 2015 Сега ще ти кажа нещо, пък ти го разбирай както ти е удобно. Една жена тръгва по-трудно по чуждо от един мъж, но тръгне ли веднъж, няма спиране и нищо не помага! Това промивки , това уж по-качествени масла, това пробване на незнам си какви космически добавки разработени за НАСА и други от този сорт, могат да помогнат в много малко случаи (когато не е твърде късно), Прецени дали при теб не е прекалено късно, (за да не се набутваш излишно) и вземи правилното решение. Или взимаш крайни мерки, или доливаш евтино масло и караш докато можеш. Ами и моето си гори,но някак си не ми се занимава с каквито и да е галимации.Ще доливам и като събера някой лев по-нататък ще сменя двигателя Добре,че съм само с предно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове