goldbyrk 202 #1 Публикувано 14 Юли, 2015 (Редактирано) На скоро понастъпах яко колата и явно нещо се продъни по изпускателната система. На пръв поглед задното гърне изглежда наред, но като го поблъсках малко и се чува че се е напълнило с някакви боклуци. Съмнявам се че катализатора се е преместил в задното гърне, но все още не съм сигурен. При набиране, звука в купето е нетърпим и се чува силно бучене. Искам в купето да е максимално тихо, затова искам да попитам как да процедирам - какви гърнета да сложа, от къде да намеря нещо изпитано? Гледам че се продават катализатори за 80 лева, но колко са истински.... Другата ми питанка е за спирачни маркучи. Лявата накладка леко свири при не натиснат педал. Като ударя рязко импулсно спирачката и се оправя, затова се съмнявам в тях. Има ли значение каква марка ще сложа? Редактирано 14 Юли, 2015 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 15 Юли, 2015 Това за свиренето на накладката може да е звуковият сигнализатор за износени накладки.При мен и от едни нови ментета ми свиреше без да пипам сп.педал,и като го чукнех леко спираше. За гърнето незнам,ако го сменяш,аз бих го разпорил първо от любопитство,тъкмо и ще видиш дали е там катализатора. И изобщо,виж дали не се е разкачило нещо отдолу по генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #3 Отговорено 15 Юли, 2015 За свиренето потвърждавам горното на колегата. Относно тишината , крайно гърне Уолкър средно може българско а катализатора ако си е заминал трябва да сложиш резонатор. Може и два ако ти се занимава. Последните 2 пъти само Уолкър слагам от ТЕХ-КО. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 15 Юли, 2015 (Редактирано) Днес огледах отдолу колата и на пръв поглед не се вижда нищо смущаващо. Не мога да преценя дали е от катализатора или крайното гърне е изгнило отвътре. При запален мотор, бученето се чува от крайното гърне, но все пак там е изхода и не мога да съм сигурен дали е заради него. Средното гърне изглежда като ново поне отвън, няма нищо разкачено. Така или иначе ще се ходи на сервиз, но все пак искам да се запозная поне от обща култура. Относно накладките, преди 2 месеца бях в сервиза за рутинно обслужване и ми казаха, че били читави, още тогава им обясних за това свирене и човека ми каза, че не е могъл да разбере от къде идва. Преди дни направих дъдлъг пробег от над 1200км. и наблюдавах за загряване на дисковете, но няма нищо смущаващо. Колега Docev, гледам че си от Русе, би ли препоръчал място където да ми сменят каквото е нужно, предполагам че не е нужен специализиран сервиз, а във всеки такъв могат да го монтират?! Къде се намират тия ТЕХ-КО? Гледам и катализатори се продават уж истински, за по 80 лв. Редактирано 15 Юли, 2015 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #5 Отговорено 16 Юли, 2015 Запали колата, запуши с ръка гърнето и веднага ще си покаже, ако изпуска и откъде. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 16 Юли, 2015 Ще опитам, непременно, не се бях сетил за това! Относно състоянието на накладките, днес ги прегледах на око и дебелината им е около 6-7 мм., предполагам, че има още хляб в тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #7 Отговорено 16 Юли, 2015 За изпускателната система бих препоръчал Bosal. Купих средно и крайно гърне от посочената марка (от чужбина) и съм много доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #8 Отговорено 21 Юли, 2015 Явно в накладките има някакви примеси. ТЕХ-КО е бившият магазинна Винпром ако го знаеш . Както е Математическата , отсреща . От другата страна на булеварда. Влиза се отзад обаче през малка та уличка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 21 Юли, 2015 Да, знам го, ще мина тия дни натам. Относно другият проблем - срещнах различни мнения по темата за накладките, като разгледах дертовете на други преди мен. От изводите които си вадя, много е вероятно това да е от спирачните маркучи. Започвали да се разпадат във вътрешността си и се позапушват така да се каже. При отпускане на педала, налягането не можело да се освободи напълно и накладката остава близо до диска. Така или иначе, не се знае тия маркучи моите на колко години са и смятам съвсем профилактично да ги сменя, след това ще наблюдавам за някаква промяна. Накладките ми са относително меки и спирачките работят много безшумно. При спиране, не се чува свирене, затова и изключвам това да е проблем на накладките като материали.Като цяло няма нови части в този възел и всичко си е добре сработено и в добро здраве. Този проблем се появи след доста доста каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 19 Август, 2015 Понеже темата е Гърне/катализатор да попитам-нещо ситно дрънчи в крайното ми гърне/оригиналното/.И понеже имам и една дупчица в долната му страна,като го разклатя от там сее някакви черни парченца метал,явно,с дебелина около 1мм. и неправилна форма. Дали гърнето се разпада отвътре,или катализатора /може ли така да стане/ ? ПП. Не знам дали снимките се показват лесно/нормално,през браузъра на форума пише че файлът е прекалено голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #11 Отговорено 20 Август, 2015 Сменяй. Други думи няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #12 Отговорено 20 Август, 2015 Здравей! Моето гърне го смених с ново. При старото беше същата работа като при теб. Оказа се, че отгоре е изгнило и е пробито, а отвсякъде другаде си изглеждаше като запазено. При свалянето му, го огледах и извадих отвътре гнилоч на метален прах, около две големи шепи и се оказа, че вътре няма никой, не бяха останали и следи от прегради, или някакви тръби. беше като ръждясала изтъняла черупка. Сега звукът е много тих в купето и двигателят едва се чува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cny 1 #13 Отговорено 7 Септември, 2015 Здравей колег, Колко парти излиза това удоволствие, защото имам идентичен проблем със средното гърне. Не се вижда, на външен вид да му има нещо, но при ускорение в определени обороти се чува странен и дразнещ звук. Благодаря предварително, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #14 Отговорено 8 Септември, 2015 Около 200лв, сам си купих гърне и го занесох да ми го сложат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #15 Отговорено 12 Септември, 2015 Тези новите афтър маркет гърнета,с вата ли са отвътре или е само метални прегради? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #16 Отговорено 12 Септември, 2015 Не знам колега, мисля че моето е без вата. Марката е polmostrow - полско. Истината е, че дори и със старото гърне, което беше проста угнила кухина, когато затапих пробойната с парче ламарина и всичко утихна ,така както е сега с новото, а то си е с прегради и тръби. тъй че, според мен е все тая дали е с вата или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #17 Отговорено 12 Септември, 2015 Има значение дали е с вата,защото ми мина идеята да се даде за поцинковка преди да се монтира.Около лев/кг. е цената,така че няма да се оскъпи много,но ако има вата май няма да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #18 Отговорено 12 Септември, 2015 (Редактирано) Ами те се водят алуминизирани, което е доста по добро от поцинковането. Сега, ако си си купил евтинджоз гърне, там съм съгласен - черен метал на голо, най много боя. Там може би има смисъл. Редактирано 12 Септември, 2015 от goldbyrk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #19 Отговорено 19 Ноември, 2015 Днес светнах с фенерче в ауспуха,и какво да ви кажа,пълно с вода,колата беше под наклон напред. Пробих една дупка Ф4мм. в предният долен край на гърнето / там където се беше събрала водата / и изтече около 200-250гр. вода,после и една дупка в задния край.Мисля,че е по добре така,отколкото да се плиска една чаша вода там постоянно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #20 Отговорено 19 Ноември, 2015 Колега снимай го ако е удобно къде си му правил отвори. Благодаря. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #21 Отговорено 19 Ноември, 2015 Днес светнах с фенерче в ауспуха,и какво да ви кажа,пълно с вода,колата беше под наклон напред. Пробих една дупка Ф4мм. в предният долен край на гърнето / там където се беше събрала водата / и изтече около 200-250гр. вода,после и една дупка в задния край.Мисля,че е по добре така,отколкото да се плиска една чаша вода там постоянно. При "Bosal"-a, с който подмених оригиналното крайно гърне има фабрично пробит отвор с малък диаметър в предния долен край. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #22 Отговорено 22 Ноември, 2015 Колега снимай го ако е удобно къде си му правил отвори. Благодаря. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Нищо не излезе от снимката. Отворите са направени вертикално на дъното в предния и задния най-долен край на гърнето,преди ръба на сгъвката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #23 Отговорено 23 Ноември, 2015 Днеска питах в сервиза, потвърдиха че било добре да се пробие крайното гърне. Та съм го решил, но ще търся условия в София, някъде където мога хубаво да я огледам, че гараж с канал имам във Варна, а ходене до там се очертава на лято. Не ми се дават грешни пари, било то и 10лв, само и само да я вдигнат в някой сервиз. Казаха ми, че дори и в крайното гърне имамо пити и трябвало да се внимава да не се нацелят те. Как се справяте с това или действате юнашката? Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #24 Отговорено 27 Ноември, 2015 Според мен, не е добре да се пробива фабрично гърне. Металът е с галванично покритие срещу корозия, водят се алуминизирани. При едно пробиване, металът остава незащитен в зоната на отвора и водата ще му разкаже играта много по бързо, отколкото ако не се предприемат интервенции. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #25 Отговорено 27 Ноември, 2015 Има логика в това, и също съм си го мислил, но кое е по вредно в тази ситуация - малката дупка, която примерно дори може да се обработи с нещо, или да си возя нон стоп 2-3 литра вода в двете гърнета общо? Сутрин като запаля и докато е студена и държи по-високи обороти, издава звуци като някой Brabus. Дейстително се чува как ври отзад, явно заради повишеното налягане, течността се "разплисква". Другото което е, четох за други автомобили (не срещнат хонда с такъв проблем, но ...), при които зимата се получавало замръзване и имали проблем с паленето, получавало се нещо като запушена генерация. Не знам колко вода трябва да имаш по тръбите за да се случи това, надявам се и да не разбера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #26 Отговорено 5 Декември, 2015 Хора това гърне къде да му правя дупките, да го дупча ли изобщо... Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #27 Отговорено 5 Декември, 2015 Отдолу,в който от двата края си избереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #28 Отговорено 27 Март, 2020 Здравейте, Препоръчайте какво крайно гърне да търся ако не намеря читаво оригинално? Сивик 6 японка 1.5 D15Z6. Оригиналното изглежда така: https://zapchasti.lviv.ua/product/8851681357/ Това ми излиза като сравнително евтин заместител: https://www.autopower.bg/задно-гърне-asmet-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.5-i-ek3-13008-g7281c333-i27980251.html За нещо друго сещате ли се? Трябва ми най-евтиното, което върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dove1 5 #29 Отговорено 27 Март, 2020 разгледай тези, български са. https://www.vito03.com/exhausts/?make=10 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #30 Отговорено 27 Март, 2020 Преди 3 часа, boiskii написа: Това ми излиза като сравнително евтин заместител: https://www.autopower.bg/задно-гърне-asmet-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.5-i-ek3-13008-g7281c333-i27980251.html За нещо друго сещате ли се? Трябва ми най-евтиното, което върши работа. Аз взех такова средно, като истинско е. 😃 Иначе задно купих Уолкър, но мисля, че не беше нужно, защото и Асмет- а пасна идеално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #31 Отговорено 27 Март, 2020 преди 21 минути, dove1 написа: разгледай тези, български са. https://www.vito03.com/exhausts/?make=10 Не знаех, че имаме цех за изпускателни системи. Търсачката набързо определи нужното гърне с цена 75лв., изработено от алумизирана ламарина. Някой кара ли с техни гърнета? Пасват ли добре като монтаж? преди 17 минути, kvd74 написа: За взех такова средно, като истинско е. 😃 Иначе задно купих Уолкър, но мисля, че не беше нужно, защото и Асмет- а пасна идеално. Уолкър и Босал ми казаха, че са спрени от производство за OEM парт номер 18030-S03-E10. Фактически за моята няма. Асмет били полски, отново изработени с алуминизирана ламарина/стомана. Заръчах на Асмет. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dove1 5 #32 Отговорено 27 Март, 2020 аз карам с такива, задно и средно. доволен съм. задното го смених 2014г - купих го през интернет от ем комплект 33, средното 2019 от тук - пловдив. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #33 Отговорено 2 Април, 2020 Малко снимки след смяната. Старото се държеше на косъм. Цяло чудо е, че не е паднало в движение. 😮 Асмет пасва идеално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #34 Отговорено 2 Април, 2020 Да не забравиш да направиш една малка дупчица с ф2мм. бургия отдолу, да ти изтича конденза. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове