PetioHonda 106 #1 Публикувано 10 Юли, 2015 (Редактирано) Колата я имам от 2-3 месеца, като я търсих почти една година. Радвам се, че не прибързах и след толкова чакане си взех точно това, което исках. Не съжалявам и за секунда от както я имам. Колата е 2000 година, с двигател d14z2, климатик, кожен салон и парктроник. Опитвам се да я направя с външен Type R пакет, като се надявам до края на лятото да съм го приключил. Засега: затъмнени задни прозорци, JDM фарове, боядисани лайсни в цвета на купето, скоро и лепенки (Civic Type R), а за след това съм предвидил преден и заден лип + решетка и червена емблема отпред. На снимките фаровете изглеждат доста тъмни, все едно са с фолио, но на живо е друго и седят доста по-добре. Рефлекторът е боядисан тъмно сив мат, а не черен, точно като на EK9. Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro 92 2 #2 Отговорено 14 Август, 2015 супер е хондaтa колегa дa си я кaрaш със здрaве и много безaвaрийни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #3 Отговорено 3 Май, 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги! По случай, че вече 1 година съм горд собственик на автомобила по-горе, считам за редно да отделя няколко часа и да напиша нещата, които направих по колата за тази една година, така и аз ще имам черно на бяло историята на колата, а и ще можете да споделите мнението си и евентуални съвети за следващи "подобрения". Приятно гледане и четене . Предисторията и търсенето на колата ще ви го спестя, но с две думи това беше супер мечтан и женал автомобил. За добро или за лошо един ден след 1000-ния рефреш на карс/мобиле, изскочи обява, която отговаря на изискванията ми и цената беше повече от перфектна. След 2 дена, колата беше вече моя и се започна със "стягането" и. Започнах с пълно почистване отвън и отвътре, в домашни условия, пране на мокет, стелки, почистване на всяко местенце,за което се сетите и освежаване на салона, който беше леко занимарен. Снимка1: Снимка 2 Снимка 3. Снимка 4. Последва регистрация в КАТ Варна, след което и затъмняване на задните стъкла, тъй като ми приличаше на аквариум. Снимка 5. Като всеки тийнейджър и аз се зарибих по шумните гърнета и разните там "лепенки". Последва бързо проучване на пазара за някакво "спортно" гърне и се спрях на марка Unique. За мой късмет ми изпадна много запазено гърне втора ръка тук във форума, за което благодаря на отзовалия се колега.Ето го и него, вече в багажника. Другата щуротия, която измислих беше, че ме дразнят черните пластмаси, затова тях направих в цвета на купето - сив металик. Снимка 6. Снимка 7. Снимка 8. Гърнето монтирано на колата: Снимка 8 Междувременно сменихме и някои течности: Снимка 9. Снимка 10. След поредната фотосесия, реших, че трябва да променя нещо по предницата, а и нали съм се запалил по JDM look, реших да започна от фаровете. Тъй като ме беше страх да не счупя нещо, набързо напазарих втори чифт оригинални ел. фарове, отново от колега от форума, всичко беше налично за затъмняването на фаровете. Ето ги и тях, вече при мен, чакат монтаж. Снимка 11. Снимка 12. Ето и крайният резултат. Снимка 13. Повдигнах и спойлера, тъй като Type R не успях да намеря, та засега ще е това. Ясно беше, че Type-R-ското излъчване ми е по вкуса, затова и започнах да събирам елементите, за да може поне отвън да прилича на Ek9, двигател на този етап нямам възможност да сменям, затова ще и се радвам отвън. Решетка от общите поръчки, лип от lipmycar, червени емблеми от колега, крушки с двойни светлини за габарит и мигач в едно. Отана само боя и всичко беше готово за монтиране. Снимка 14. Предницата отново разглобена: Снимка 15. Вече готова. Снимка 16. Лятото идваше, с което и закупуването на нови гуми. Почна се чудене дали да търся джанти и гуми втора употреба, дали само джанти, дали само гуми. Накрая ми изпаднаха безплатно джанти 15-ки Rial в много добро състояние, може да не са по вкуса на всеки, но на мен лично ми харесват как стоят, а и се разминах с купуването само на нови летни гуми. И така след обикаляне и гледане на 10-годишни гуми за по 40-50лв, реших да слагам направо нови. Снимка 17. Снимка 18. Засега е това, предстои ми профилактика на ходовата част, както и слагането на понижаващи пружини H&R, но това ще стане най-вероятно след празниците. Забравям някои дреболии със сигурност, но от снимките можете да придобиете представа за скромния ми "проект". Благодаря на всички, които съм занимавал на лични с разни въпросчета, както и на баща ми за помощта по техническата част. Мини проектът продължава да се развива, скоро ще се заема и със задницата. Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #4 Отговорено 22 Май, 2016 (Редактирано) Пружините вече са на колата. Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FreddyGunner 24 #5 Отговорено 24 Май, 2016 Евала, колега! Страхотна работа! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #6 Отговорено 25 Май, 2016 (Редактирано) Червената емблема отново е налице, но май ще трябва лека корекция... Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги Георгиевв 9 #7 Отговорено 22 Юни, 2016 Колега супер ти е колицата! Можеш ли да споделиш от къде взе двойните крушки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #8 Отговорено 22 Юни, 2016 (Редактирано) мен също ме интересуват крушките... Колата е уникална Редактирано 22 Юни, 2016 от hype Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #9 Отговорено 23 Юни, 2016 (Редактирано) И други колеги ме питаха, затова ще споделя направо тук. Схемата с постоянно светещите мигачи е следната : намирате си две фасонки за двойна крушка (като тези на стоповете) и съответно крушка с 2 светлини точно като на стоп-габарита, но боядисана в оранжево. Тука е трудната част почти никъде няма, видях в мерцедес форума тема за постоянно светещи мигачи и там човека си е поръчал оригинални на мерцедес SL, дал е и парт номер и си поръчах такива от тук - http://auto1.bg/bg/catalog/lampa-189209 Ето ви парт номер ако имаш някъде отстъпки за авточасти - N 600000 00000 7 Останалото е вземане на един "+" от габарита, един "+" от мигача и "-" на мигача. Поздрави! Ето така изглеждат. Редактирано 9 Април, 2020 от PetioHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги Георгиевв 9 #10 Отговорено 23 Юни, 2016 Благодарим! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_tech 161 #11 Отговорено 4 Юли, 2016 Добре се развива Сивика колега, браво! И аз търсех оранжеви крушки с 2 светлини и накрая си взех боя за стъкло за 5лв едно бурканче и боядисах 30броя ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #12 Отговорено 16 Септември, 2016 Един въпрос относно фасунката. От коя кола може да се намери подходяща фасунка. Тези от стоповете са различни от тези за мигача отпред като захват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #13 Отговорено 18 Септември, 2016 По принцип има някакви универсални ама аз си взех от морга (неизвестна кола) и си ги преправих, за да влязат чопчетата.Пък и като цяло с малко въображение можеш да импровизираш доста. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #14 Отговорено 9 Октомври, 2016 (Редактирано) Малко ъпдейт - ревизирана ходова част, нов съединител, дискове и накладки. Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H Hristov 0 #15 Отговорено 12 Октомври, 2016 Много добре изглежда колата колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #16 Отговорено 13 Октомври, 2016 Запази си оригиналните фарове, че тези от ибей за 4-5 години стават много зле - от много по-ниско качество пластмаса са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #17 Отговорено 14 Октомври, 2016 Тези са оригиналните, колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #18 Отговорено 24 Октомври, 2016 Много добър вид! Поздрави за вложения труд, усилия и средства! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #19 Отговорено 1 Ноември, 2016 (Редактирано) Продължаваме с ново масло и лепенка Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #20 Отговорено 4 Февруари, 2017 Малко заигравка с осветлението на таблото - избор на различни цветове и цветомузика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #21 Отговорено 5 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравей колега. Имаш ли потенциометър да си намаляш яркостта или ако не, как го направи таблото за да не ти вади очите? А пък виждам, че си от Варна. Ако имаш мерак да направиш и мойто по същия начин (без цветомузиката) драсни ЛС! Редактирано 5 Февруари, 2017 от zaXer. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #22 Отговорено 17 Февруари, 2017 Извинявам се за късния отговор. Няма регулиране на яркостта, но 1-2 цвята само са по ярки, останалите светят добре и не дразни. Лед лента RGB - от Елимекс Варна, контролер за управление с дистанционно от ибей, и малко запояване. Реално само контролера е по интересното, останалото е като всички други "проекти за лед уреди". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #23 Отговорено 18 Февруари, 2017 Здравей колега,аз ползвам такъв http://www.krushki.com/index.php?main_page=product_info&cPath=52&products_id=1409 контролер и има регулиране на яркостта. Като цяло в този магазин има доста читави неща на добри цени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #24 Отговорено 9 Април, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги! Този месец стават 5 години откакто колата е при мен, затова ще ъпдейтна малко темата за текущото състояние на колата и какво съм правил по нея през този период. Малко след слагането на предните лип и решетка се захванах с търсенето и на заден Тайп Р лип. Нямам много снимки, но ето една по-стара как е на колата, макар и леко провиснал, което е поправено по-нататък във времето. Снимка: След това замених крушките на габаритите с лед такива, естествено изцяло и само заради визията на бялата светлина. Снимка: Колата е вече на годинки и започнаха да се обаждат различни проблеми, напълно нормално естествено, но засега няма ръжда, което е най-важното. Ходовата част не я броя, тъй като редовно 2 пъти в годината минава през сервиз и каквото има се сменя. Първото нещо, което се "обади" беше спукан радиатор, не разбрах причината, затова го подмених с нов, а също и използвах възможността да измия двигателния отсег. Ето и стоковата д14-ка. За жалост една зима, не по моя вина, претърпяхи първият си инцидент с колата. За щастие само леки материални щети, заради които колата влезе за боя на доста детайли, които така или иначе имаха забележки. Зимата мина и дойде време на летните "обувки". Веднъж случайно в нета попаднах на снимка на ЕК4 с джанти от Тайп Р 7-ма генерация и от тогава реших, че това ще са моите джанти. Сигурно знаете, тайп Р-ът е с 5 болта, а моята с 4 така че отпаднаха. Оказа се, че Спорт пакет Ep2 излизат с оригинални 16-ки Енкей 4х100. Джантите са доста редки и имах късмета да ги намеря. Понеже до сега не бях карал с 16 се спрях на доста ниски гуми 195/45/16 - експериментално закупих 4бр чисто нови гуми, но с марката направих компромис, тъй като колата се кара само градско и предвид мощността й не смятам, че ми трябват по-профи модели. Ниски гуми и големи джанти, на стоково окачване със сигурност нямаше да стои красиво. HR пружините ги бях свалил заради зимата. Така че последваха комплект нови амортисьори Монро и комплект пружини Eibach Pro Kit. За жалост лятото се наложи да сменя и хидравличната рейка, тъй като беше протекла сериозно. Отворих отново и фаровевте за почистване отвътре, тъй като бяха доста пожълтели. Последва и заиграване с музиката на колата, сравнително добри елипси, но на фабричните отвори се чуваха ужасно. Подсилих кората и ги монтирах на нея, като оставих кабелите на букси, за да се свалят с кората, ако е необходимо. Сложих и бас каса + хубав медиа плеър, звукоизолация на предните врати. Музиката свири доволно, но купето все още си е шумно. Стоповете също направих да светят като на EK9 - отгоре и отдолу, нямам снимки на процедурата, но е лесно и ако не се лъжа във форума имаше тема как се прави и това. За момента е това, със сигурност пропускам доста неща с които съм се занимавал през периода досега, но ето и малко снимки актуалното състояние на колата. Благодаря за вниманието. Ще се радвам да чуя критики или препоръки. Мисля да боядисам и задният капак и да махна задната чистачка, но ще видим как ще се развият нещата покрай ситуацията в страната в момента. Редактирано 10 Април, 2020 от PetioHonda 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #25 Отговорено 10 Април, 2020 При мен снимките не се виждат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #26 Отговорено 10 Април, 2020 Преди 2 часа, teodor_tsonev написа: При мен снимките не се виждат Да. Колегата dindin ме посъветва как да оправя снимките, ще ги кача отново по-късно. Изивнявам се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #27 Отговорено 13 Март, 2023 Скоро не съм писал в темата, но количката още си е при мен и правим стандартните обслужвания, но тъй като не са особено интересни се захванах с други "доработки" Ето темата за промяна по интериора, ако на някой му е интересно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове