Jump to content
vazmuten

DPF филтрите създават ли проблеми при градско каране на CRV-то?

Recommended Posts

Здравейте,

Понеже отивам към закупуване на ново CRV много ми хареса като динамика новия би-турбо дизел 1.6 160к.с - друга е темата дали да е ръчна или новата 9-скоросна автоматична.

По принцип аз основно карам градско в София по 30-тина км. на ден. На година правя към 13-15 хил.км., като многото км. са през пролената, лятната и зимните ваканции.

За пример бензиновото CRV 2.0 ръчка ми дава 11.7 - 12.0 градско, вместо обявените 9.6 .

 

Притеснението ми е ще имам ли проблеми с DPF филтъра и дизела по принцип при такова каране през 1-вите 7-8 години ?

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм спец по въпроса, но от това, което съм чел тук във форума знам, че щом е нова не би трябвало да имаш проблем. Не, че не е възможно, но по принцип тези проблеми би трябвало да дойдат при следващите собственици. Лично аз ако имах пари за ново ЦР-В бих избрал дизела и то автоматик. Мине ли обаче гаранциония период предпочитам бензина, но това си е мое НЕКОМПЕТЕНТНО мнение. Пожелавам ти успех, определено не си сбъркал с избора си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Кратък отговор "ДА", а и не само при Хонда. Щом задаваш въпроса, значи си прочел за тези катализатори.Просто не стават само за градско каране :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е казал преди мене, проблеми ще имаш ако мислиш да я караш на кратки къри градски разстояние с чести паления и малко километри, този филтър за да се чувства добре си иска извънградско за да изгаря мизериите насъбрани в него. Иначе в града не му стига ни вреемето ни температурата за да го свърши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е казал преди мене, проблеми ще имаш ако мислиш да я караш на кратки къри градски разстояние с чести паления и малко километри, този филтър за да се чувства добре си иска извънградско за да изгаря мизериите насъбрани в него. Иначе в града не му стига ни вреемето ни температурата за да го свърши :)

+1 доста малко километри за дизел.Тук в Испания се оплакват от DPF при кратки маршрути.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, може да създава проблеми, но най-вече ако колата е на много километри.

При положение, че я взимаш нова, не мисля че може да ти създава ядове.

Спазвай си предписанията за маслото, зареждай гориво от проверени бензиностанции, продават се и добавки които помагат, продухвай я от време на време извън градско, това съчетано и с гаранцията, автоматично ти дава спокойствие за първите пет години.

След това, имаш опция да го премахнеш, /ако започне да те нервира на често/.Нещо което е измислено от човек, винаги се оправя от човек.

А относно скоростите - каквото ти харесва на теб.

Относно този новия 9 степенен автоматик, не съм срещал мнения и дали ще излезе читав, не мога да гадая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, да ти споделя личен опит за новата кола с филтър за твърди частици.

На първите 10к. горе долу, започна да позамира леко, малко след това има няма 2-3к. направи си светна чека. Ходене до дилъра, принудително пускане на регенерация (софтуерно) и чак тогава се оправи. От този момент шефа реши и всеки месец се разхожда до Пловдив колата и няма проблеми. Та идеята ми е че тоя катализатор не е за хора който карат само в града и 2 пъти в годината ходят на почивка. Щото ние сме на работа и "разкарваме" колата да я отпушим, но ако ти трябва да си губиш от личното време да го правиш, ще те дразни много. 

Абе за мен си е шит, ама всеки си знае.

А и да има добавки за нафтата за такива неща, ама освен скъпата нафта и това ли сега да се купува, някак ми се губи цялата идея на дизела.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

assfuii, то е ясно че без този филтър ще има по-малко главоболия, но вече каквато и нова дизелова кола да вземеш, при  всички има.

Отделен е въпроса, че при някои марки автомобили, този филтър не създава почти никакви ядове, докато при други доста големи. Как е конкретно при Хонда, нямам си на идея.

Между другото , каква е въпросната кола на шефа ти?

Защото преди 3 години, купихме на детето Хюндай-Туксон  /произведен 2008г. месец юни като беше на 130 х.км. , а в момента е на около 160-165 х.км./ , като го кара само градско, къси разстояния /15-20 км. на ден/,  по един път на година до морето и засега няма никакви проблеми и нищо не е пипано по този филтър.

 

п.п. Не е лошо, един два пъти в месеца , човека да си прави разходки извън града - хем ще си почине, хем ще си продуха колата :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тя е служебна за нас, шефа си има по арна  :tooth:

Френски дизел в ръмънско купе Dacia към 2013 модел някъде. Знаеш ли че точно при франсетата все още се предлага опция с DPF или без? Това дали го има и при нас? Ако има такава възможност би било екстра. И пак да си кажа мъката, защо този дизел бе, това е агрегат за камиони. Колата трябва да си е на бензин, кеф ти гаС ако ти е тежко с разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

т.е. викате да си взема атмосферката 2.0 бензинчето ръчка с пудрите и да не си вкарвам таралеж в гащите с този дизел ?

Редактирано от vazmuten

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел автоматик на 5 години от година и половина 90% само градско на разстояния от 5-10км колата вече е и на 200 000км.

Еми досега никакъв проблем с този филтър.Разход градско 9-10/100

Другата пак ще е дизел автоматик ама чакам отзиви за 9 степенния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. викате да си взема атмосферката 2.0 бензинчето ръчка с пудрите и да не си вкарвам таралеж в гащите с този дизел ?

Нищо не казвам, поне аз. Просто споделям мнение и лични наблюдения. Крайното решение си е твое и никой от тези които сме писали не носим отговорност :)

Ето виж колегата пък казва че няма проблеми. Едни имат други не. Преценяваш си риска и скачаш на това което те влече. Пък ако ти създава нерви, майната му, правиш и пак се кефиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. викате да си взема атмосферката 2.0 бензинчето ръчка с пудрите и да не си вкарвам таралеж в гащите с този дизел ?

За предпочитане с толкова кратък маршрут.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ и аз съм за бензина на такива кратки разстояния, не вярвам дизела да даде кои знае колко по нисък разход при тези условия.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се наточил за дизела, но само заради автомата(9ст.). Имам по 12 км. на посока до работа всеки ден, а и веднъж седмично излизам на кратко извънградско.

Иначе бензина според мен си е далеч по-безпроблемен. Единствения минус е мудната работа в комплект с автомат(поне за мен).

Ако се чудиш за новия дизел(160 кс) с ръчка според мен не си заслужава смяната.

 

Карах тестов такъв преди месец някъде. Приятен е наистина но не е нещо революционно различно от моя 2.0 бензин ръчка, а предполагам и твоя, който се води и +5 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...