sestrimski88 0 #1 Публикувано 29 Юни, 2015 Цилиндрите на Хрв-то на ризи ли, които се сменяват или се шлайфат самите цилиндри без да се сменяват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #2 Отговорено 29 Юни, 2015 Ако до там си я докарал,по-добре си търси друг двигател! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sestrimski88 0 #3 Отговорено 1 Юли, 2015 Ако до там си я докарал,по-добре си търси друг двигател! Ок, но ако се случи и другия двигател да е в същото състояние или пък е по-зле? Така ,както разглеждам темите по форумите, този и чуждестранните като цяло тези двигатели на Хрв-то (1.6 105 кс) са със тънки сегменти и рядко може да случиш на двигател, който да не гори маслото. Зададох въпроса за цилиндрите, защото на моята хонинга липсва, а ремонтни бутала не мога да си намеря и остава варианта за набиване на ризи и просто исках да ми се даде някакъв съвет, пък знам ли някой може да е правил тази процедура и да си има представа Иначе благодаря за отговора в действителност един отворен и ремонтиран двигател не е това, което е било Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 1 Юли, 2015 4х4 или предно е ? Ако е само с предно май другите д16 пасват.Питай Фена на лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #5 Отговорено 1 Юли, 2015 Имаш ли опит с сновните ремонти или те съветва някой? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sestrimski88 0 #6 Отговорено 1 Юли, 2015 имам някакъв опит, а иначе разлика в двигателите дали е 4х4, или не е няма разлика има, че някой са vitec, а други като моя не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #7 Отговорено 5 Юли, 2015 Колега набиването на ризи ще ти струва доста пари,а какъв ще е резултата зависи от доста фактори!Ремонтни размери на бутала в смисъла който го разбираш няма за Хонда.За H серията двигатели има два стандарта бутала А и B стандарт,но това не са ремонтни размери бутала. В техническото описание ги има дадени сервизните допуски на износване на цилиндрите.Описано е как и къде се мери,това е първата стъпка която трябва да направиш. Сегментите може да ги смениш,също така и гумички на клапани,лагерите се избират по цветове,които са специфични за конкретния двигател и има означения за всеки лагер набити на блока и коляновия вал.За да ти се получат нещата добре е силно препоръчително да ползваш ОЕМ части,поне за основните неща.Една пълна ревизия на двигател с оригинални части, ще ти струва колкото да купиш 2 втора ръка двигателя D16 за hr-v, да се вкарваш в филм с набиване на ризи,от моя гледна точка е вид мазохизъм Коли с десен волан за части колкото искаш Това е което мога да ти отговоря аз ,пък ти си решавай сам какво ще правиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 6 Юли, 2015 Исках да кажа,че ако колата не е 4х4 можеш да сложиш каквато искаш D16. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #9 Отговорено 6 Юли, 2015 Исках да кажа,че ако колата не е 4х4 можеш да сложиш каквато искаш D16. Не съм запознат с hr-v,но от любопитство да попитам, защо ако е 4х4 да не може да сложи какъвто си иска D16, захващането към скоростната кутия е различно или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sestrimski88 0 #10 Отговорено 6 Юли, 2015 Исках да кажа,че ако колата не е 4х4 можеш да сложиш каквато искаш D16. Не съм запознат с hr-v,но от любопитство да попитам, защо ако е 4х4 да не може да сложи какъвто си иска D16, захващането към скоростната кутия е различно или? Не захващането е едно и също, основната разлика е , че на едната скоростна кутия има раздатъчна кутия, а другата не е , знам го това от личен опит, защото моята беше само предно , а вече е 4х4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sestrimski88 0 #11 Отговорено 6 Юли, 2015 Колега набиването на ризи ще ти струва доста пари,а какъв ще е резултата зависи от доста фактори!Ремонтни размери на бутала в смисъла който го разбираш няма за Хонда.За H серията двигатели има два стандарта бутала А и B стандарт,но това не са ремонтни размери бутала. В техническото описание ги има дадени сервизните допуски на износване на цилиндрите.Описано е как и къде се мери,това е първата стъпка която трябва да направиш. Сегментите може да ги смениш,също така и гумички на клапани,лагерите се избират по цветове,които са специфични за конкретния двигател и има означения за всеки лагер набити на блока и коляновия вал.За да ти се получат нещата добре е силно препоръчително да ползваш ОЕМ части,поне за основните неща.Една пълна ревизия на двигател с оригинални части, ще ти струва колкото да купиш 2 втора ръка двигателя D16 за hr-v, да се вкарваш в филм с набиване на ризи,от моя гледна точка е вид мазохизъм Коли с десен волан за части колкото искаш Това е което мога да ти отговоря аз ,пък ти си решавай сам какво ще правиш! Благодаря колега за мнението. Аз малко прибързано отворих темата, защото три пъти замервах цилиндрите и явно този първия, който ми ги мери (това е станало в липса на моето присъствие)е искал да ме плъзне леко така и след като замерих цилиндрите още два пъти и се успокоих, няма нито елипси, нито ръбове и износването е минимално и е в допустимите стойности,буталата и те са ок. Поръчал съм сегменти, гарнитури, лагери и тн. и ги чакам тези дни да дойдат за да мога да си я сглобя, а относно гумичките вече ги смених Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #12 Отговорено 6 Юли, 2015 Успех с ремонта и много безаварийни километри! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 6 Юли, 2015 Д16з6 /а6/з2 блокове десет пъти по хубави и ставащи. Проблема е смотаните бутала и не поддържане на тея мотори. Кажи ми при цена на здрав блок 80-100 лева и вал 120-160 какви цилиндри и ризи ще набиваш. На 4*4 нестава само един болт късия на стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sestrimski88 0 #14 Отговорено 7 Юли, 2015 Успех с ремонта и много безаварийни километри! Благодаря много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове