Jump to content

sestrimski88

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно sestrimski88

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Септември
  1. Благодаря колега за мнението. Аз малко прибързано отворих темата, защото три пъти замервах цилиндрите и явно този първия, който ми ги мери (това е станало в липса на моето присъствие)е искал да ме плъзне леко така и след като замерих цилиндрите още два пъти и се успокоих, няма нито елипси, нито ръбове и износването е минимално и е в допустимите стойности,буталата и те са ок. Поръчал съм сегменти, гарнитури, лагери и тн. и ги чакам тези дни да дойдат за да мога да си я сглобя, а относно гумичките вече ги смених
  2. Не съм запознат с hr-v,но от любопитство да попитам, защо ако е 4х4 да не може да сложи какъвто си иска D16, захващането към скоростната кутия е различно или? Не захващането е едно и също, основната разлика е , че на едната скоростна кутия има раздатъчна кутия, а другата не е , знам го това от личен опит, защото моята беше само предно , а вече е 4х4
  3. имам някакъв опит, а иначе разлика в двигателите дали е 4х4, или не е няма разлика има, че някой са vitec, а други като моя не
  4. Ок, но ако се случи и другия двигател да е в същото състояние или пък е по-зле? Така ,както разглеждам темите по форумите, този и чуждестранните като цяло тези двигатели на Хрв-то (1.6 105 кс) са със тънки сегменти и рядко може да случиш на двигател, който да не гори маслото. Зададох въпроса за цилиндрите, защото на моята хонинга липсва, а ремонтни бутала не мога да си намеря и остава варианта за набиване на ризи и просто исках да ми се даде някакъв съвет, пък знам ли някой може да е правил тази процедура и да си има представа Иначе благодаря за отговора в действителност един отворен и ремонтиран двигател не е това, което е било
  5. Цилиндрите на Хрв-то на ризи ли, които се сменяват или се шлайфат самите цилиндри без да се сменяват?
  6. Ясно колега, просто исках съвет преди да сваля скоростите, защото си е доста хамалогия, но както и да е. Направих темата, защото питах на няколко места и ми казаха, че може и да не е проблема вътре в скоростите, а да е нещо малко, което да не изисква цялата тази процедура и затова реших да попитам, защото по някаква малка случайност може някой да се е срещнал с този проблем и да знае нещо повече. Както и да е утре свалям и разглобявам скоростите пък ще видим, какво точно ще изкочи. Благодаря още веднъж!
  7. Здравейте имам проблем с 2ра скорост на колата Хонда Хрв 1.6 105 кс, ръчни скорости, само с предно. Проблемът се изразява в това , че като включа на 2-ра и колата как падне под 2000 оборота и лоста автоматично се изключва на неутрална, а ако е над 2000 оборота няма проблем, това го прави само на 2 ра на другите скорости няма проблем. Проблемът се появи по следният начин потеглих тръгнах да вкл 2 ра заяде спрях потеглих на ново , нямаше никакъв проблем до следващия стоп, спрях тръгнах и от тогава започна да се самоизключва 2 ра скорост. Иначе няма проблеми при вкарването на скоростта нито странични звуци.
×
×
  • Създай нов...