Jump to content
ivko_1

Ето го и моя

Recommended Posts

 

Колега, тези дупки каква финкция имат, освен, че ти намаляват здравината на бронята?

Мисля, че тези дупки на задната броня ги правят за да намалят съпротивлението на въздуха, т.е. при по-висока скорост се образува въздушен джоб в задната броня, който ти спира колата. На мен това малко не ми допада като визия, но ако гоня 1/4 миля времена бих го направил.

 

Само да похваля собственика - много е добра колата и всичко направено по нея! Служи за пример!

:thumbs1:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това гумени пръстени ли са отзад,много добре изглежда?!И термометъра добре стои!Браво ,комшо!

Пластмасови са...бас рефлексчета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво ги залепи рефлекторите или не си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм ги лепил, имат си нещо като контрички...

 

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има ли ефект така като си изолирал филтъра ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има ли ефект така като си изолирал филтъра ?

ефект има...ама колко и какъв...:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако махнеш десния фар ефекта е най-голям. Или, ако си направиш заборник от стар фар. :D

Хубаво ама все пак е ежедневна кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегата Ивко за това ,че тази вечер отдели време и нерви да ми регулира дросела.Благодаря !Желая ти отлично представяне на състезанието другата седмица ,Иве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегата Ивко за това ,че тази вечер отдели време и нерви да ми регулира дросела.Благодаря !Желая ти отлично представяне на състезанието другата седмица ,Иве!

Мерси, мерси...ще помагам винаги когато мога...
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WHP

post-31898-0-35081700-1470989166_thumb.jpeg

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехааа въртящия момент е много равен! Страхотно! Има изразена ВТЕК точка около 4500-5000 оборота. Странното обаче е, че след ВТЕК двигателя поддържа същия темп на увеличаване на мощността. Не се вижда разлика във въртящия момент, нито в мощността. Според мен имаш още потенциал за отключване. След ВТЕК смесите стават богати. Нормално, но ми се струва, че е настроена да е по-богата.

Твоята беше с фабричната степен на сгъстяване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5200 vtec...9:1...зелената линия е последната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Продължавай напред! Ще ги пуснеме по някое време с моята. Пък, ако има някакво мероприятие с писта ще бъде много яко да направиме някакво каране! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мероприятието е утре на Сапарева баня...Хонда драг дей...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко пози до любимата...

post-31898-0-20088000-1471502241_thumb.png

post-31898-0-95116300-1471502253_thumb.png

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За почти всичко заводско...върви доста добре...щом бие сток z6...и наравно с 1.5 мини ме...

post-31898-0-96658400-1471502387_thumb.jpeg

post-31898-0-66902700-1471502406_thumb.jpeg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм, че така се прави...

post-31898-0-19091100-1471723726_thumb.jpeg

post-31898-0-34695200-1471723744_thumb.jpeg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво! Харесва ми посоката на движение. Предупреждавам те, че може да имаш проблеми с гарнитурата от 4 към 2 тръби. Наблюдавай тая област и гледай дали изпуска. Ако почне да звучи като Лада начи е отишла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има проблем там, уверявам те :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има проблем там, уверявам те :D

Така е...плътна заварка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила се продава, за връзка с мен 0886535353

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво?! Защо? Какво е станало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е станало, колата е наред...рано или късно, винаги идва ред на голямо турбо...или икономичен дизел...хахаха

post-31898-0-24989500-1472622382_thumb.jpeg

post-31898-0-84954200-1472622401_thumb.jpeg

Редактирано от ivko_1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е станал толкова бърз, колкото е очаквано за вкараните пари.

Аз съм доволен от резултата...а и не беше накичена докрай с частите с които е в момента...

Нещата отиват към д15 миними турбо...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от къде се сдоби с решетката, и колко ти излезе?

 

post-31898-0-22621800-1435598592_thumb.j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от къде се сдоби с решетката, и колко ти излезе?

 

post-31898-0-22621800-1435598592_thumb.j

Решетката е оригиналната с никелираната лайстна преди фейса...рязане и мрежа...30лв всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клаксонът работи ли?

Да, защо да не работи...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Клаксонът работи ли?

Да, защо да не работи...?

 

Може ли да кажеш как точно си го вързал. Ако си от София, кажи за колко ще свържеш и моя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да не си с еърбег??? Защото там клаксона минава през лентовия кабел на еърбега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С еърбег съм.. Няма ли начин да се оправи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхвърляш касетата с лентовия кабел, сменяваш цялата бяла пласмаса която държи лостовете и изключва мигачите ( заради пластинката с плюса) ,сменяваш си долната декоративна пласмаса под волана и си ти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам въпрос с генерацията. Решил съм да я сменям и си взех генерация от д16з6 нова и с мое крайно гърне китайче, и мисля да взема от китайчетата 4-2-1. Дали ще има ефект от цялата работа според теб. Ще оставя средното гърне и ще направя права тръба след колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...