ivko_1 67 #81 Отговорено 27 Май, 2016 На 24.05.2016 г. at 5:38, NesTea написа: На 24.05.2016 г. at 5:08, Japanese fever написа: Колега, тези дупки каква финкция имат, освен, че ти намаляват здравината на бронята? Мисля, че тези дупки на задната броня ги правят за да намалят съпротивлението на въздуха, т.е. при по-висока скорост се образува въздушен джоб в задната броня, който ти спира колата. На мен това малко не ми допада като визия, но ако гоня 1/4 миля времена бих го направил. Само да похваля собственика - много е добра колата и всичко направено по нея! Служи за пример! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #82 Отговорено 27 Май, 2016 На 23.05.2016 г. at 19:08, niki50 написа: Това гумени пръстени ли са отзад,много добре изглежда?!И термометъра добре стои!Браво ,комшо! Пластмасови са...бас рефлексчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #83 Отговорено 27 Май, 2016 С какво ги залепи рефлекторите или не си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #84 Отговорено 28 Май, 2016 (Редактирано) Не съм ги лепил, имат си нещо като контрички... Редактирано 28 Май, 2016 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton 96 1 #85 Отговорено 8 Юни, 2016 Колега има ли ефект така като си изолирал филтъра ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #86 Отговорено 26 Юни, 2016 На 8.06.2016 г. at 20:49, Anton 96 написа: Колега има ли ефект така като си изолирал филтъра ? ефект има...ама колко и какъв...:-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #87 Отговорено 2 Юли, 2016 На 27.06.2016 г. at 1:22, Japanese fever написа: Ако махнеш десния фар ефекта е най-голям. Или, ако си направиш заборник от стар фар. Хубаво ама все пак е ежедневна кола... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #88 Отговорено 2 Юли, 2016 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #89 Отговорено 5 Август, 2016 Искам да благодаря на колегата Ивко за това ,че тази вечер отдели време и нерви да ми регулира дросела.Благодаря !Желая ти отлично представяне на състезанието другата седмица ,Иве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #90 Отговорено 9 Август, 2016 На 5.08.2016 г. at 18:28, niki50 написа: Искам да благодаря на колегата Ивко за това ,че тази вечер отдели време и нерви да ми регулира дросела.Благодаря !Желая ти отлично представяне на състезанието другата седмица ,Иве!Мерси, мерси...ще помагам винаги когато мога... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #91 Отговорено 12 Август, 2016 (Редактирано) WHP Редактирано 12 Август, 2016 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #92 Отговорено 12 Август, 2016 Ехааа въртящия момент е много равен! Страхотно! Има изразена ВТЕК точка около 4500-5000 оборота. Странното обаче е, че след ВТЕК двигателя поддържа същия темп на увеличаване на мощността. Не се вижда разлика във въртящия момент, нито в мощността. Според мен имаш още потенциал за отключване. След ВТЕК смесите стават богати. Нормално, но ми се струва, че е настроена да е по-богата. Твоята беше с фабричната степен на сгъстяване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #93 Отговорено 12 Август, 2016 5200 vtec...9:1...зелената линия е последната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #94 Отговорено 12 Август, 2016 Супер! Продължавай напред! Ще ги пуснеме по някое време с моята. Пък, ако има някакво мероприятие с писта ще бъде много яко да направиме някакво каране! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #95 Отговорено 12 Август, 2016 Мероприятието е утре на Сапарева баня...Хонда драг дей... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #96 Отговорено 15 Август, 2016 Е Ето това беше... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #97 Отговорено 18 Август, 2016 Малко пози до любимата... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #98 Отговорено 18 Август, 2016 За почти всичко заводско...върви доста добре...щом бие сток z6...и наравно с 1.5 мини ме... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #99 Отговорено 20 Август, 2016 Виждал съм, че така се прави... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #100 Отговорено 21 Август, 2016 Браво, браво! Харесва ми посоката на движение. Предупреждавам те, че може да имаш проблеми с гарнитурата от 4 към 2 тръби. Наблюдавай тая област и гледай дали изпуска. Ако почне да звучи като Лада начи е отишла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #101 Отговорено 21 Август, 2016 Няма да има проблем там, уверявам те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #102 Отговорено 21 Август, 2016 На 21.08.2016 г. at 11:12, dctR написа: Няма да има проблем там, уверявам те Така е...плътна заварка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #103 Отговорено 28 Август, 2016 Автомобила се продава, за връзка с мен 0886535353 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #104 Отговорено 30 Август, 2016 Какво?! Защо? Какво е станало? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #105 Отговорено 31 Август, 2016 (Редактирано) Нищо не е станало, колата е наред...рано или късно, винаги идва ред на голямо турбо...или икономичен дизел...хахаха Редактирано 31 Август, 2016 от ivko_1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #106 Отговорено 28 Септември, 2016 На 28.09.2016 г. at 4:03, Japanese fever написа: Не е станал толкова бърз, колкото е очаквано за вкараните пари. Аз съм доволен от резултата...а и не беше накичена докрай с частите с които е в момента... Нещата отиват към д15 миними турбо... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #107 Отговорено 8 Октомври, 2016 Лека промяна...;-) 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #108 Отговорено 9 Октомври, 2016 Колега, от къде се сдоби с решетката, и колко ти излезе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #109 Отговорено 9 Октомври, 2016 На 9.10.2016 г. at 12:33, zaXer. написа: Колега, от къде се сдоби с решетката, и колко ти излезе? Решетката е оригиналната с никелираната лайстна преди фейса...рязане и мрежа...30лв всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #110 Отговорено 23 Ноември, 2016 .... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #111 Отговорено 28 Ноември, 2016 Клаксонът работи ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #112 Отговорено 22 Януари, 2017 На 28.11.2016 г. at 16:09, saristov написа: Клаксонът работи ли? Да, защо да не работи...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #113 Отговорено 22 Януари, 2017 На 22.01.2017 г. at 12:20, ivko_1 написа: На 28.11.2016 г. at 16:09, saristov написа: Клаксонът работи ли? Да, защо да не работи...? Може ли да кажеш как точно си го вързал. Ако си от София, кажи за колко ще свържеш и моя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #114 Отговорено 27 Януари, 2017 Ти да не си с еърбег??? Защото там клаксона минава през лентовия кабел на еърбега... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #115 Отговорено 27 Януари, 2017 С еърбег съм.. Няма ли начин да се оправи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #116 Отговорено 29 Януари, 2017 Изхвърляш касетата с лентовия кабел, сменяваш цялата бяла пласмаса която държи лостовете и изключва мигачите ( заради пластинката с плюса) ,сменяваш си долната декоративна пласмаса под волана и си ти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkata1811 70 #117 Отговорено 6 Юни, 2017 Колега, имам въпрос с генерацията. Решил съм да я сменям и си взех генерация от д16з6 нова и с мое крайно гърне китайче, и мисля да взема от китайчетата 4-2-1. Дали ще има ефект от цялата работа според теб. Ще оставя средното гърне и ще направя права тръба след колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове