ivko_1 67 #81 Отговорено 27 Май, 2016 Колега, тези дупки каква финкция имат, освен, че ти намаляват здравината на бронята? Мисля, че тези дупки на задната броня ги правят за да намалят съпротивлението на въздуха, т.е. при по-висока скорост се образува въздушен джоб в задната броня, който ти спира колата. На мен това малко не ми допада като визия, но ако гоня 1/4 миля времена бих го направил. Само да похваля собственика - много е добра колата и всичко направено по нея! Служи за пример! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #82 Отговорено 27 Май, 2016 Това гумени пръстени ли са отзад,много добре изглежда?!И термометъра добре стои!Браво ,комшо! Пластмасови са...бас рефлексчета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #83 Отговорено 27 Май, 2016 С какво ги залепи рефлекторите или не си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #84 Отговорено 28 Май, 2016 (Редактирано) Не съм ги лепил, имат си нещо като контрички... Редактирано 28 Май, 2016 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton 96 1 #85 Отговорено 8 Юни, 2016 Колега има ли ефект така като си изолирал филтъра ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #86 Отговорено 26 Юни, 2016 Колега има ли ефект така като си изолирал филтъра ? ефект има...ама колко и какъв...:-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #87 Отговорено 2 Юли, 2016 Ако махнеш десния фар ефекта е най-голям. Или, ако си направиш заборник от стар фар. Хубаво ама все пак е ежедневна кола... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #88 Отговорено 2 Юли, 2016 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #89 Отговорено 5 Август, 2016 Искам да благодаря на колегата Ивко за това ,че тази вечер отдели време и нерви да ми регулира дросела.Благодаря !Желая ти отлично представяне на състезанието другата седмица ,Иве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #90 Отговорено 9 Август, 2016 Искам да благодаря на колегата Ивко за това ,че тази вечер отдели време и нерви да ми регулира дросела.Благодаря !Желая ти отлично представяне на състезанието другата седмица ,Иве!Мерси, мерси...ще помагам винаги когато мога... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #91 Отговорено 12 Август, 2016 (Редактирано) WHP Редактирано 12 Август, 2016 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #92 Отговорено 12 Август, 2016 Ехааа въртящия момент е много равен! Страхотно! Има изразена ВТЕК точка около 4500-5000 оборота. Странното обаче е, че след ВТЕК двигателя поддържа същия темп на увеличаване на мощността. Не се вижда разлика във въртящия момент, нито в мощността. Според мен имаш още потенциал за отключване. След ВТЕК смесите стават богати. Нормално, но ми се струва, че е настроена да е по-богата. Твоята беше с фабричната степен на сгъстяване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #93 Отговорено 12 Август, 2016 5200 vtec...9:1...зелената линия е последната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #94 Отговорено 12 Август, 2016 Супер! Продължавай напред! Ще ги пуснеме по някое време с моята. Пък, ако има някакво мероприятие с писта ще бъде много яко да направиме някакво каране! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #95 Отговорено 12 Август, 2016 Мероприятието е утре на Сапарева баня...Хонда драг дей... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #96 Отговорено 15 Август, 2016 Е Ето това беше... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #97 Отговорено 18 Август, 2016 Малко пози до любимата... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #98 Отговорено 18 Август, 2016 За почти всичко заводско...върви доста добре...щом бие сток z6...и наравно с 1.5 мини ме... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #99 Отговорено 20 Август, 2016 Виждал съм, че така се прави... 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #100 Отговорено 21 Август, 2016 Браво, браво! Харесва ми посоката на движение. Предупреждавам те, че може да имаш проблеми с гарнитурата от 4 към 2 тръби. Наблюдавай тая област и гледай дали изпуска. Ако почне да звучи като Лада начи е отишла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #101 Отговорено 21 Август, 2016 Няма да има проблем там, уверявам те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #102 Отговорено 21 Август, 2016 Няма да има проблем там, уверявам те Така е...плътна заварка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #103 Отговорено 28 Август, 2016 Автомобила се продава, за връзка с мен 0886535353 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #104 Отговорено 30 Август, 2016 Какво?! Защо? Какво е станало? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #105 Отговорено 31 Август, 2016 (Редактирано) Нищо не е станало, колата е наред...рано или късно, винаги идва ред на голямо турбо...или икономичен дизел...хахаха Редактирано 31 Август, 2016 от ivko_1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #106 Отговорено 28 Септември, 2016 Не е станал толкова бърз, колкото е очаквано за вкараните пари. Аз съм доволен от резултата...а и не беше накичена докрай с частите с които е в момента... Нещата отиват към д15 миними турбо... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #107 Отговорено 8 Октомври, 2016 Лека промяна...;-) 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #108 Отговорено 9 Октомври, 2016 Колега, от къде се сдоби с решетката, и колко ти излезе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #109 Отговорено 9 Октомври, 2016 Колега, от къде се сдоби с решетката, и колко ти излезе? Решетката е оригиналната с никелираната лайстна преди фейса...рязане и мрежа...30лв всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #110 Отговорено 23 Ноември, 2016 .... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #111 Отговорено 28 Ноември, 2016 Клаксонът работи ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #112 Отговорено 22 Януари, 2017 Клаксонът работи ли? Да, защо да не работи...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #113 Отговорено 22 Януари, 2017 Клаксонът работи ли? Да, защо да не работи...? Може ли да кажеш как точно си го вързал. Ако си от София, кажи за колко ще свържеш и моя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #114 Отговорено 27 Януари, 2017 Ти да не си с еърбег??? Защото там клаксона минава през лентовия кабел на еърбега... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saristov 18 #115 Отговорено 27 Януари, 2017 С еърбег съм.. Няма ли начин да се оправи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #116 Отговорено 29 Януари, 2017 Изхвърляш касетата с лентовия кабел, сменяваш цялата бяла пласмаса която държи лостовете и изключва мигачите ( заради пластинката с плюса) ,сменяваш си долната декоративна пласмаса под волана и си ти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkata1811 70 #117 Отговорено 6 Юни, 2017 Колега, имам въпрос с генерацията. Решил съм да я сменям и си взех генерация от д16з6 нова и с мое крайно гърне китайче, и мисля да взема от китайчетата 4-2-1. Дали ще има ефект от цялата работа според теб. Ще оставя средното гърне и ще направя права тръба след колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове