Jump to content
Borislava

HONDA CR-V 2014, 2.2 i-DTEC - теч на антифриз от капачката на радиатора

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

CRV-то е на 1000 км. Карах я преди 2 дни около 80 км и я прибрах в гаража, на следващия ден видях под радиатора на земята мазно кръгло петно с диаметър около 50 мм. Проверих антифриза, беше над минимума. Предната вечер, когато направих тези 80 км, уреда показваше нормално загряване, като беше в средата (имам навик да гледам уредите). Интересното е, че като отворих капака на двигателя, отстрани на капачката на радиатора имаше тънки пътечки антифриз, текли по самият радиатор. Качвам снимки. Отворих капачката, антифриза си беше догоре, избърсах улятото и покарах 70,80 км. Колата пак си загря нормално,   прибрах се и пак имаше малко текло. Самата капачка представлява нещо като клапан и на нея има пружина с още едно гумено уплътнение, което влиза в радиатора и притиска някакъв отвор навътре и когато вдигне налягане, според мен той избутва пружината и така антифриза отива в гърлото на радиатора, където има малък маркуч, който отива в преливника. Самото изтичане  става от горното уплътнение, което затваря самата система и е на самата капачка и ме съмнява, че уплътнението е дефектно или не прилепва на радиатора. Ходих днес в Хонда - Пловдив, но те не работят днес (по принцип работят), та докато чакам понеделник, ще съм благодарен някой колега ако знае за какво става дума да пише и изрази мнение. Пак казвам, колата си загрява нормално, като отворя капака си е като нормална загряла, няма пушене, дим нищо. 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениекапачката е тази в дясно big head

Редактирано от elenahonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи 1000 км.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво значи 1000 км.?

Означава че е чисто нова кола и в мометна е на 1000км.

Редактирано от elenahonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо,може и да звучи смешно, но проверете дали слагате правилно самата капачка.

Дали и двата зъба влизат в улея и като я завъртате докрай, стига ли до ограничителите /има си ограничители и реално повече не може да се затяга/.

Иначе за кола на 1000 км. друго освен самата капачка да е дефектна, не вярвам да има.

Колата си е в гаранция , така че отиваш и ги тормозиш.Не забърсвай петната от антифриз по радиатора, за да се виждат при огледа.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо,може и да звучи смешно, но проверете дали слагате правилно самата капачка.

Дали и двата зъба влизат в улея и като я завъртате докрай, стига ли до ограничителите /има си ограничители и реално повече не може да се затяга/.

Иначе за кола на 1000 км. друго освен самата капачка да е дефектна, не вярвам да има.

Колата си е в гаранция , така че отиваш и ги тормозиш.Не забърсвай петната от антифриз по радиатора, за да се виждат при огледа.

Успех.

 

Май си прав колега, това го видях сега, вчера го нямаше. Виж снимката, която е от преди 10 мин. 

Публикувано изображение

Може ли да е станал по-голям проблем след като е протекло от самата връзка от маркуча към радиатора? Толкова голямо налягане ли е вдигнала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елена, проблемът не е във вас ! Дефектирало съединение или ненатегната /или обратно/ скоба. Директно в сервиз, както ви съветва колегата по-горе !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Първо,може и да звучи смешно, но проверете дали слагате правилно самата капачка.

Дали и двата зъба влизат в улея и като я завъртате докрай, стига ли до ограничителите /има си ограничители и реално повече не може да се затяга/.

Иначе за кола на 1000 км. друго освен самата капачка да е дефектна, не вярвам да има.

Колата си е в гаранция , така че отиваш и ги тормозиш.Не забърсвай петната от антифриз по радиатора, за да се виждат при огледа.

Успех.

 

Май си прав колега, това го видях сега, вчера го нямаше. Виж снимката, която е от преди 10 мин. 

Публикувано изображение

Може ли да е станал по-голям проблем след като е протекло от самата връзка от маркуча към радиатора? Толкова голямо налягане ли е вдигнала?

EDIT: Не е от връзката(отгоре така се вижда), сега дойде при мен познат, който донесе със себе си телескопично огледалце, с което погледнахме отдолу връзката, не е от нея!

Просто по пластмасата на въздуховода на перките е оливало от разстоянието между  зъбчетата, които са сглобка с  пластмасата на радиатора (помислих също, че след като не е от връзката, може да е избила сглобката алуминий-пластмаса, защото точно там не са огънати, заради това, че там е входа на самият радиатор, но ми казаха че няма как да протече от там, защото бил яко капсулован радиатора и това, че 3-4 крачета не са огънати фабрично то и няма как да стане няма ръб който да захванат било невъзможно да протече от там).

Редактирано от elenahonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих до Хонда-Пловдив казаха ми нов радиатор с капачка 10 дни доставка(радиатора с капачката се сменят гаранционно). Самата гърловина на радиатора пластмасата била дефектна или крива макар че не се вижда видимо  и за това тече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че се е решил проблема, колежке.

 

п.п. Ей тая случка, на Хонда преди 20 - 30 години,... нямаше да стане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам същия автомобил, нямам такъв проблем.Но това е недопостимо при толкова напреднали технологии крива гърловина на радиатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...