Jump to content
Слави CR-V

Съхранение на водна помпа.

Recommended Posts

Колеги преди 2-3 години от някъде прокапа и реших че е водна помпа, бях купил колата скоро и ми беше казано че е обслужена в Хонда, аз не вярвах много и затова  направо купих помпа и седнах да я сменям. Като отворих капаците видях че проблема не е от помпата а едно от болтчетата дето я държи беше хлабаво и точно от там е сълзял антифриза. Викам си така и така съм отворил не я знам тая помпа колко е стара и на къв хал е ще я сменя. Смених я ама тая помпа дето свалих на нея пише Хонда, изглежда доста нова, турбината се въртеше мазно, без луфтове, без шумове, без инерция, абе като на нова помпа. Ама да са ева главата я смених, сърце не ми даде да я хвърля и така си седи вече 3 години. Искам да питам става ли нещо от тая помпа ако се монтира някои ден пак или след като е изсъхнала за нищо не става вече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, що да не става... Според мен нищо не може да й стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, тея водни помпи с години киснат по складовете, нищо им няма. Гледай само да не фане ръжда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щото нали уж имат некво киче вътре дето уплътнява, и то като останело на сухо и се спичало, и после като я сложиш теквала. Аз лично не съм пробвал, това съм чувал от майстори. Колко е верно не знам, за това реших да питам някои ако е слагал така помпа която е работила и после е стояла да каже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за гарнитурката/гуменото уплътнение - тва си е като всички гумени пръстени, гумата старее и се нацъфква, едва ли е няква NASA технология :)

В краен случай ше сложиш малко силиконец ако някой път ти се наложи да я връщаш тая старата водна помпа, щом не е с разбит лагер, счупена перка и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми щото нали уж имат некво киче вътре дето уплътнява, и то като останело на сухо и се спичало, и после като я сложиш теквала. Аз лично не съм пробвал, това съм чувал от майстори. Колко е верно не знам, за това реших да питам някои ако е слагал така помпа която е работила и после е стояла да каже :)

Този път си нарушил яко кодекса си от подписа . :tooth:

Нарушил си първо правило, като си сменил нещо дето си работи. :huh:

Нарушил си второ правило, като се доверяваш на майстори,  никакви кичета няма вътре, изпълнението е с фибър, като едната част е графит, другата е нещо като смес между пластмаса и керамика и нито едно от двете не може да се спече .

Нарушил си и третото правило, като не си спазил първото . :D

Ако не е имало луфт или шум в лагера, не е трябвало да я бараш изобщо помпата, особено щом е ОЕМ .

Имам приятел с такова ЦРВ който върти много километри, вече четвърти ремък търкаля със заводската помпа .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиии верно ли става за монтаж пак :) Ще видим на следваща смяна как ще е въпросното ГМБ ама поне хубаво съм запазил старата. Ся се напъвам да се сетя тея правила дали не си ги бях написал точно по тоя случаи ама след него хаха. И аз сега си се чудя на ума с къв акъл я мених тогава ми не си стегнах само болтчето и аре,....-абдал :) Еми имам си красива ОМ помпа, и за декорация на секцията да остане пак е красота :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва един авер нагости, за късмет пристига и помпата тече на равта седи помпа свалена от разглобен мотор преди години. Слагаме, неделя е и няма от де се купи. Кат се прибера ще поръчам нова и ще я сменя. Е да прибрасе ма вече три години я поръчва :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...