Jump to content
Daniel™

колеги помогнете с АБС-а

Recommended Posts

От 4 дни съм притижател на хонда ХР-В. Взех я със светещ абс. Днес опитах да чета грешките но не можах да ги видя точно кои са. Нямах време. Може ли информация за кодовете и също за някакво реле както прочетох че били проблем на бош. Сменяло се трудно. Може ли повече информация по въпроса. Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на отзовалите се. Проблема е решен ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на отзовалите се. Проблема е решен ;)

 

Ей това е олицетворение на БГ форум!!!

Колега нищо лично но можеше да напишеш как си решил проблема, да знаят и други на които им се случи тоя проблем.

Все пак е събота и неделя и хората са "хванали гората" да си почиват от натоварената работна седмица, и не всеки има достъп до интернет, за да види въпроса ти и да ти отговори.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почувствах се леко обиден абсолютно никой да не каже абсолютно нищо. Ще кажа разбира се, не съм като някои колеги които постъпват точно така както аз по нагоре. Оказа се откъснат кабел на ляв датчик в основата на датчика. Разрязах изолацията запоих с лека мъка после силиконирах със санитарен силикон, изолирах с изолирбанд и готово. Грешка ми показа преди това 13. Окъсих двупинова синя букса в дясно от централната конзола за да прочета грешките. АБС влиза в режим след като изтриеш грешките. Изтрих ги по описания начин в една тема за прелюд. Натискаш спирачка и държиш, даваш на контакт. АБС гасне-пускаш спирачка, абс светва-натискаш спирачка, абс гасне-пускаш спирачка. Мигва два пъти след това и чуваш как релето на абс изщраква отпред. Това ако грешката е изчистена, ако не е само мигва два пъти и релето не включва а  грешката остава неизчистена. Тази процедура при окъсена синя букса. След това се маха моста и трябва като запалиш да си е нормално и да гасне като запалиш 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сори, но нищо не знам за проблема - затова и не пиша, да не обърквам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че санитарния силикон е добра идея... То вече е късно де, ама ако ти се занимава според мен е добре да махнеш изолира и да сложиш термошлаух на няколко слоя - по-добре ще изолира от влага - а там не е като да няма. Но ще трябва да развалиш спойката, а ти казваш че не е било никак лесно, така че може би няма смисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да скъсаното е точно в основата на датчика някой го беше сецал здраво . Едва се показаха кабелчета и го рязах малко от корпуса за да намеря малко повече . Ако стане проблем от влагата ще го мисля иначе санитарния си е баш водоустойчив, та дано няма проблеми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен притесненията ми са от естество, че е "кисел" и ще подпомага ръждата. Абе каквото такова, направил си го вече - ще стискаме палци да не се налага ново правене :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e то ако е пак за правене, ще търся  направо друг датчик :)  искам само да кажа че доста ми помогнаха тези две теми, благодаря за което. 

 

в тази тема таблицата която се оказа вярната: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73223

 

 

а в тази таблицата нещо не си  съответстваше но описанието на буксите и всичко останало си пасна с харвито.  http://http://forums.hondabg.com//forum/topic630.html

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ....нещо линковете не работят! Ще съдействат ли колегите, публикували линковете в темата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са си изтрили снимките.Всъщност по темата всичко това е правено и говорено тук.Няма място за сърдене.Четене му е майката.За съжаление, част от темите още не са разнесени по раздели,защото не ми стига физическото време.Силикона ще свърши работа.Естествено е по-добре кабела да се смени с втора употреба,защото мястото на снаждане вече не се гъне и след време от вибрациите пак ще се прекъсне..най често до него.

Ако трябва да се оправи като хората, се реже целия кабел,снажда се със нов мек силиконов или полинеопренов.Двете стари парчета се укрепват ,а се оставя новия да обира вибрациите.Ползва се само термошлауха, с лепило на снадките.Кабел се купува от про магазин за озвучаване -симетричен екранирен кабел за микрофон, с 2 по 1,5 и ширмовка..

Не е много евтин - 20 лв/метъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, полезно инфо, благодаря. Иначе, относно снимките. В други теми имаше таблици с вероятните грешки, кой номер какво значи. И сега не се сещам, къде биха могли да се намерят отново?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте другари , преди седмица станах горд собственник на Х-рв 2000г дълга база 105кс , не съм разбирач на коли , това ми е и първа лична кола имам въпрос относно АБСът  дали изобщо този модел от таз година има абс , не видях  лампичката  със знака за Абс на таблото и второ , когато направих опит да набия хубави спирачки не усетих разпознаваемото ритане на педала , както при другите коли , гумите изсвириха и колата ми поднесе леко в едната посока, един приятел ми каза че имат АБС но на мене нещо не ми се вярва , ако имат какво може да е станало с въпросният АБС 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между акумулатпра и калника/зад фара има ли един голям блок с 6 стоманени тръби?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skfoto.lt/ebaylisting/items/1455023.jpeg

Визуално да помогна на колегата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая новата администрация много услужлива станала  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе кат та мързя да снимаш в коша на Харвиту. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между акумулатпра и калника/зад фара има ли един голям блок с 6 стоманени тръби?

Благодаря предварително , да видях го ,има я въпросната кутия между акумулатора и калника, значи има абс , колата я купих със скоро сменени предни дискове , възможно ли е при смяната им да се е случило нещо или просто да са го "откачили" абс ът заедно с лампичката на таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии светва ли ти чек-а преди да заплаиш колата ? Ако не значи може и да са я махнали. Виж си грешките. Така на гадаене няма да стане. Би трябвало да си с 2 пиновата букса под средната конзола, окъсяваш я с кламер и почваш да гледаш колко пъти мига лампичката. бавните са 10-20-30...  бързите са 1-2-3..9

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...