maks1962 2 #1 Публикувано 9 Май, 2015 Здравейте! Преди 2 дни купих Акорд, 1,6i, 2000г, 160000км. Понеже няма да се кара до края на месеца няма да правя застраховка до тогава, което означава, че няма как да я покарам сериозно. От няколкото км направени в района и оглеждане на място досега установих следното : 1 Централното не заключва и отключва двете десни врати. Някаква идея? 2 При пускане на климатика компресорът не се завърта. Има ли бушон някакъв или да сменям компресор? 3 Антената е блокирала наполовина и нито влиза нито излиза с прилагане на една човешка к.с. 4 Съединителят отделя добре, но въпреки това скоростите не се превключват с лекотата с която би трябвало. Не съм гледал маслото поради липса на условия до края на месеца. 5 Ръчната хваща на последния зъб и не много добре. Натягане жило? Предполагам ще излязат и куп други неща, имайки предвид цената ( купих я за 900 евро при нормална цена около 1500). За неща като масла, филтри, водна помпа, ангренаж съм наясно. Карана е предимно в провинция Валенсия ( няма отрицателни температури) и откъм ламарини е супер. Колата ще се ползва от клиенти на фирмата, която регистрирам в момента, трябва да се кара с лекота , без никакви чалъми и абсолютно всичко трябва да работи. Ще съм благодарен за всякакви идеи и съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #2 Отговорено 9 Май, 2015 (Редактирано) Здравей.По твоя казус е трудно да се даде отговор без оглед.Но няколко примерни варианта няма да са излишни. 1-Откачаш клемите на акумулатора(ако си с оригинално музикално устройство,ще ти иска код)след 10 мин ги закачаш и пробваш.Ако няма ефект сваляш корите на вратите и гледаш кво се случва-машинки кабели ио т.н 2-Тук е хубаво професионалист да погледне-Причини-предпазител,реле,спукан маркуч,радиатор,семерингии т.н.Компресора не включва-защото не работи,защотот няма фреон,няма захранване или някой датчик се цака.Но в никакъв слкучай не бързай да купуваш компресор преди да я види човек който се занимава с климатици. 3-Махаш кората в багажника и там е антената,може да има счупено парче от водача на антената и да е заседнало,прекъснат проводник изгхорял мотор на антената,откачена букса или да е клеясал,разглабяне и гледане. 4-гледаш маслото в скоростната кутия,ти каза ,че колата е стояла,така че може да има клеясали втулки на скоростния лост или "избирача"при скоростаната кутия където влизат щангите от скоростния лост,също така и самите щанги. 5-клеясали жила,апарати. Това са някакви варианти,които абсолютно могат да нямат нищо общо с твоите проблеми. Поздрави и успех. Редактирано 9 Май, 2015 от SpliFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #3 Отговорено 10 Май, 2015 Благодаря, колега. Много ме зарадва за климатика. Продавачът ми каза, че единият от маркучите на компресора е спукан. Но аз мислех, че трябва да се завърти даже и без фреон. А дано е само маркуч и зареждане. Днес ще направя номера с акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #4 Отговорено 10 Май, 2015 Честито. по 3-та точка: задвижването е с пласмасова зъбна рейка, която старее с годините и става крехка, и чуплива. Ремонтирал съм я няколко пъти и накрая се отказах, и сложих вътрешна антена (в лявата С колона). Виж все пак дали стига ток и дали ще сработи. Ако не, втора употреба (но със същото ЕГН) или моят краен вариант. И без това странно е измислено да се вади не само на радио, а винаги (и при касета и при СД). по 5-та точка: Може да са "свършили" задните накладки. Виж и реглажа на саморегулиращите се механизми при задните колела, а също дали са здрави броните на жилата. Ако някое е наранено и вътре е влязла прах и влага -сменяи цялото (смазване и раздвижване е временно решение). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #5 Отговорено 11 Май, 2015 При мен работеше само заключването на шофьорската врата. Повреждат се четките на моторчетата в механизма за заключване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #6 Отговорено 12 Май, 2015 Да, това ще е или нещо друго. Номерът с откачане на акумулатора не мина. Другата седмица ще имам време и условия и ще си поиграя повече. Открих, че и ключалката на багажника не работи. Отключва се само от вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #7 Отговорено 14 Май, 2015 Номера с акумулатора НЯМА да мине, щото не е номер. Бушонът е един за всички машинки и ако една работи, а другите не - кабели до тях или те самите са за ремонт (смяна). На багажника също (ако има). За климатика - като ти сменят маркуча смени и драера задължително (евтин е), вакуумирай и ако "държи", тогава фреон. За спирачките - щом държи на последния зъб - износени накладки + неработещ саморегулиращ механизъм. Проверка на накладките (евентуално смяна) + задължително предварително регулиране. Ако не са достатъчно "натегнати" механизмът за саморегулиране може и да не сработи. Добър начин за предварително регулиране е дърпаш ръчната до средата и натягаш механизма докато барабана спре да се върти, така си сигурен, че и двете жила са равномерно опънати. За кутията - ако не е причината маслото или клеясали рейки, може предния да е карал докато е скапал съединителя и да е продължил и след това "напъвайки" скоростите да влизат дори без добре работещ съединител, което значи смърт за синхроните. Дано не е такъв случая при теб. Аз вече го "ядох" За антената не съм в час, аз нямам. Моята е вградена в реотана за задното стъкло. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #8 Отговорено 16 Май, 2015 Намерих тема как се свалят корите на вратите, но само с ел. стъкла, а задните ми са с ръчка. Тя как излиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #9 Отговорено 16 Май, 2015 Виж на самата ръчка дали няма капаче и под него болтче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #10 Отговорено 18 Май, 2015 Днес видях. Няма капаче, нито болт. С дърпане не излиза. Трябва да има някакъв чалъм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #11 Отговорено 18 Май, 2015 Това трябва да ти помогне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #12 Отговорено 18 Май, 2015 Благодаря! Ще направя приспособлението и ще опитам. Този номер го знам от старите коли, но не вярвах да е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #13 Отговорено 19 Май, 2015 След половин час чегъркане с разни приспособления, отвертки, ножове, телове и всичко което се сетите не можах да извадя шибаната дръжка. Не намирам и не виждам скобата или полупръстена от схемата по-горе. Не излиза и по най- бруталния начин с груба сила. Нито на лявата, нито на дясната задна врата. Малко оставаше да включа ъглошлайфа. Ама надали това е начинът. Идеи някакви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #14 Отговорено 19 Май, 2015 Както колегата го е показл.Гледай внимателно,точно както е на снимката-бъркаш с някаква твърда тел с ухо по посока рамото на дръжката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #15 Отговорено 20 Май, 2015 (Редактирано) При мен мистерията с работата на фабричното централно заключване е голяма. Избирателно работят които си искат врати . Интересното е че се чува звук от работата на машинката а вратата не се отваря. Предполагам има някакво механично износване. Свалянето на корите не отнема много време но си има доста разглобяване по самите механизми на отваряне/заключване на вратите. Колега maks1962 свали си "Honda Accord ESM", там има подробно описание на почти всичко свързано с поддръжката и ремонта. Поздрави! Редактирано 20 Май, 2015 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #16 Отговорено 20 Май, 2015 Успях най-после! Оказа се, че куката трябва да е на 180 градуса спрямо това от схемата. Просто пръстена-зегер е поставен наобратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #17 Отговорено 21 Май, 2015 Някой преди това се е майсторил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #18 Отговорено 29 Май, 2015 Най-после изкарах механизма за заключване и отключване на вратите. Засега само на дясна задна. Отворих го, няма счупено, не виждам следи от износване на червяка и зъбното колело, има остатъци от някаква смазка, като нов е отвътре. Когато моторчето е извън механизма си работи на всяко откл и закл. , когато сглобя всичко, само се опитва и не задвижва рамото. Това при сглобен, но незакачен към вратата механизъм, т.е. нищо не го тормози. Понеже симптомите и на другите две врати са същите, очаквам същата мистерия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #19 Отговорено 30 Май, 2015 (Редактирано) При мен на предна дясна врата са същите симптоми, чува се звук че работи моторчето но не отключва/заключва. Задна дясна колкото и странно да звучи зимата не работеше а като се постопли времето и работи (това го наблюдавам вече 2-ра година). Може би има проблем по връзките/контактите на кабелите, но чакам да комбинирам ремонта на заключването с подмяна и на оригиналните говорители във вратите (да си спестя разглобяване на корите).Общо взето дръжките и заключването са проблем за този модел. Редактирано 30 Май, 2015 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове