plamenbv 0 #41 Отговорено 12 Май, 2015 Ако избираш дизел - след фейслифта.. те са с чугунени колектори и не пукат.. имат по-малко проблеми с веригите и т.н. За валовете на бензинките не съм чувал да имат проблеми, а реглажа на клапаните е съвсем стандартен - с натягане, на определени хлабини. Без пулове и т.н. Иска се просто да се направи на студен мотор.. Никакви други особености.. Да, но фейслифтовите дизели ми идват скъпи - над 12k са. За 12k по-скоро ще взема K24 с по-високо ниво на оборудване. Вчера получих цена от Бултрако за реглаж в размер на 81 лева, което ми се струва приемливо, но не знам колко взимат нормалните сервизи. Наистина ми казаха, че трябва да оставя колата на предния ден, за да е изстинала много добре. Аз също се присъединявам към въпроса за разпределителните валове - какви са симптомите, подлежат ли на ремонт или направо се сменят и какви са цените? Някой ако знае и сподели ще съм благодарен също. Маслото се сменя само в Бултрако, както и филтрите, и се надявам, че няма да има проблеми. 81 лева са повече от приемливи. Аз си представях нещо от сорта на 200 - 300 лева. Кофти е само, че трябва да оставиш колата, но все пак е на голям интервал. А при наличие на ГИ дали има някаква особеност - по-чест реглаж, например, или необходимост от система за смазване на клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #42 Отговорено 12 Май, 2015 (Редактирано) - Ако има проблем с маховика то при плавно потегляне и на полусъединител ще се усещат вибрации. Гледай също за приплъзване по стандартния начин с ръчна или на 4-та с 70-80 и кикдаун на газта. Отвори широко предната врата и гледай дали я "люлее" на празен ход - показателно е за разбит маховик. Погледни и как включва скоростите. От 1 месец (в Англия) имам Акорд 2.2 EX iCTDi, 80K мили, 2007 след Авенсиса 2.0 2006 (който още не успявам да продам) и непрекъснато ми се набиват сравненията...Като и да е, за пръв път не попадам на добър екземпляр, просто не е поддържана...маслото вероятно не беше сменяно 2-3 г...по-черно не съм виждал, а след смяна пак е доста черно. Май ще отворя друга тема за въпросите си, но да използвам тази, че стана въпрос за съединителя. Нямам описаните симптоми за маховика, но имам съмнения. -Много по-твърд съединител от на Авенсиса (но си отделя нормално (долу), но май си е нормално. -Скоростите не влизат гладко/мазно като на Авенсиса -При палене/гасене на двг има разтрисане. При студено палене май е по-осезаемо, гасенето винаги е доста осезаемо (при Авенсиса не се усеща разтрисане). Иначе двг работи добре, върви много повече от Авенсиса особено в ниските обороти, (преди 2000 /турбото.) Та, разтрисането ме навежда теоретично на мисълта за тръгнал демпферен маховик. Първоначално мислех тампони на двг, но видимо не се вижда да са зле, а може и да са омекнали или пък генерацията... По-твърдото влизане на скоростите мислех да е от увиснали тампони на двг, при което щангите се разстройват... Какво ще кажат колегите с дизели по въпроса? Редактирано 12 Май, 2015 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #43 Отговорено 12 Май, 2015 Не казвам, че К20-ката е бърза или модифицирания дизел е бавен, просто казвам, че автомобил със съвременен дизелов мотор с турбо се усеща по-бърз от еднакво бърз или дори по-бърз автомобил с атмосферен бензинов мотор. Наричаш еквивалентно бърз бензинов автомобил, който има същото време от 0 до 100км/ч. Чувството за ускорение, което описваш идва от високия въртящ момент. Само че той (въртящият момент) ти дава нещо повече при еквивалнтно време от 0-100км, а именно голямата му еластичност - по-добро ускорение от 80-120, по-добро ускорение на баир с пълна кола и по-рядка нужда от превключване на предавки. Реших да го вметна, понеже често споменаваш, че дизела ти дава чувство за ускорение, пък не е по-бърз. Не е по-бърз що се отнася до скорост 0-100, но тъй като това не е състезателен автомобил, добре е да не се забравят другите предимства (и недостатъци! на дизела) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #44 Отговорено 13 Май, 2015 (Редактирано) Не казвам, че К20-ката е бърза или модифицирания дизел е бавен, просто казвам, че автомобил със съвременен дизелов мотор с турбо се усеща по-бърз от еднакво бърз или дори по-бърз автомобил с атмосферен бензинов мотор. Наричаш еквивалентно бърз бензинов автомобил, който има същото време от 0 до 100км/ч. Чувството за ускорение, което описваш идва от високия въртящ момент. Само че той (въртящият момент) ти дава нещо повече при еквивалнтно време от 0-100км, а именно голямата му еластичност - по-добро ускорение от 80-120, по-добро ускорение на баир с пълна кола и по-рядка нужда от превключване на предавки. Реших да го вметна, понеже често споменаваш, че дизела ти дава чувство за ускорение, пък не е по-бърз. Не е по-бърз що се отнася до скорост 0-100, но тъй като това не е състезателен автомобил, добре е да не се забравят другите предимства (и недостатъци! на дизела) Домързяло те е да прочетеш по-нагоре Говорихме и за 80-120, наистина дизела е по-еластичен, като под еластичност явно е прието ускорение 80-120 на най-висока предавка. Предимство има, ако искаш да стоиш на 5-та, ако приемем, че е "позволено" да се свалят предавки, поне на хартия бензина трябва да е поне толкова бърз(бавен). И това ми беше последния пост за бързина, това не е силата на акорда, било то бензинов или дизелов. Мен не ми е важно да е бърз, рядко го карам близо до 155-те к.с. ,просто всички се упражняват да хейтят колко бил бавен - както се казва ай риспектфули дисъгрий. Редактирано 13 Май, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #45 Отговорено 13 Май, 2015 Да де, ама си има комфорт в това да не трябва да удряш прекъсвач, за да постигнеш същото ускорение, което ще постигнеш на дизел с 2500 оборота. Същото е и от 0-100. Просто при дизела ако изрежеш от 0-100, ще си между 2000 и 3500 оборота, ще чувстваш приятната голяма тяга без да чуваш как двигателя реве. Някои хора обичат точно това - звука от оборотите на бензиновия двигател. Някои хора предпочитат по-тихата и еластична работа на дизела. И за да не изглежда като заяждане - аз самият също бих избрал K20 пред i-CTDi ако купувам 10 годишна кола, понеже K20 е далеч по-евтин за поддръжка и здрав двигател. Но определено бих предпочел поведението на дизела пред това на бензина, и то съвсем не заради времето, което постига от 0-100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackstorage 3 #46 Отговорено 13 Май, 2015 Към автора: От въпросите които си задал за евентуални ремонти кое се разваля кое колко струва и т.н.т + бюджета от 10000 хил. лв. - нямаш друга алтернатива освен Акорд 7 - бензин 2.0 155.к.с - старата маска. Говорим за 10 годишна кола - по-малък риск да дадеш повече пари за да я постегнеш ако евентулано изкочи нещо по нея. От друга страна пък мога да ти кажа , че преди 4-5 месеца мой познат си взе за 10000 Акорд дизел новата маска 2006г. на 130000 км уж. (реални над 200 000 излезе) стегна я за около 800 лв. и сега си я кара без грижи. Успех в търсенето дано намериш запазен и поддържан екземпляр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamenbv 0 #47 Отговорено 13 Май, 2015 Напълно ясно ми е, че за 10k няма да е фейслифт. Но мен това не ме бърка, защото не бързам със смяната на колата. Първо да оправя моята (че в понеделник един се опита да ме имплантира в мантинелата, докато говореше то телефона) и да ѝ намеря клиент, пък тогава ще започна да бързам. А дотогава ще следя пазара и ако излезе нещо, което си заслужава, ще действам. Просто исках да проуча предварително нещата и съм много благодарен на всички отзовали се. П.С. Видях, че един колега във форума продава много хубав дизел за мааалко над 10k. Хвана ми окото, но засега ще се въздържа (докато не свали малко хаха ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #48 Отговорено 13 Май, 2015 След като колегата отворил темата е доволен от отговорите и ще е на изчакване, някой от знаещите ще отговори ли на поста ми (42)? ...............Какво ще кажат колегите с дизели по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #49 Отговорено 14 Май, 2015 (Редактирано) За по твърдото влизане на скоростите може да пробваш смяна на маслото в скоростите ,не е скъпо и мисля че ще усетиш разлика . Незнам какво наричаш твърд и мек съеденител. Просто помоли някой с акорд да направиш сравнение.Може пък да се окаже че на авенсиса е много мек . Но общо взето твърд педал , трудно влизане на скоростите и притрисане при старт и изключване говорят за разбит маховик. На въпроса за разпределителните валове - те не се ремонтират ,сменят се .Лесно се забелязва когато се прави реглаж на клапаните. Редактирано 14 Май, 2015 от Todor_Gagovski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #50 Отговорено 14 Май, 2015 . Просто помоли някой с акорд да направиш сравнение.Може пък да се окаже че на авенсиса е много мек . Но общо взето твърд педал , трудно влизане на скоростите и притрисане при старт и изключване говорят за разбит маховик. Сравнявах го с друг българин със същия Акорд. И при него е твърд, има и същото притрисане но той е на 140К мили, аз на 80...та не може да ми е много критерий. Той кара моята и каза, че не вижда проблеми, само моята е по-тиха. При него съединителя е твърде високо (може би вече износен) , моят е ниско, не знам дали не е и твърде ниско, заради което да е по-твърдото включването. Скоростите не, че влизат трудно, просто не е плавно, а твърдичко...Положението на педала не се ли регулира автоматично? 2-3ма майстори казаха, че маховика не е разбит, казват, че симптомите са други, но това не изключва да се разбиеват по различен начин и да дават различни симптоми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #51 Отговорено 14 Май, 2015 За по твърдото влизане на скоростите може да пробваш смяна на маслото в скоростите ,не е скъпо и мисля че ще усетиш разлика . Незнам какво наричаш твърд и мек съеденител. Просто помоли някой с акорд да направиш сравнение.Може пък да се окаже че на авенсиса е много мек . Но общо взето твърд педал , трудно влизане на скоростите и притрисане при старт и изключване говорят за разбит маховик. На въпроса за разпределителните валове - те не се ремонтират ,сменят се .Лесно се забелязва когато се прави реглаж на клапаните. Каква е цената за смяна имаш ли представа, колега? А симптомите какви са? Мога ли да усетя? Ако избираш дизел - след фейслифта.. те са с чугунени колектори и не пукат.. имат по-малко проблеми с веригите и т.н. За валовете на бензинките не съм чувал да имат проблеми, а реглажа на клапаните е съвсем стандартен - с натягане, на определени хлабини. Без пулове и т.н. Иска се просто да се направи на студен мотор.. Никакви други особености.. Да, но фейслифтовите дизели ми идват скъпи - над 12k са. За 12k по-скоро ще взема K24 с по-високо ниво на оборудване. Вчера получих цена от Бултрако за реглаж в размер на 81 лева, което ми се струва приемливо, но не знам колко взимат нормалните сервизи. Наистина ми казаха, че трябва да оставя колата на предния ден, за да е изстинала много добре. Аз също се присъединявам към въпроса за разпределителните валове - какви са симптомите, подлежат ли на ремонт или направо се сменят и какви са цените? Някой ако знае и сподели ще съм благодарен също. Маслото се сменя само в Бултрако, както и филтрите, и се надявам, че няма да има проблеми. 81 лева са повече от приемливи. Аз си представях нещо от сорта на 200 - 300 лева. Кофти е само, че трябва да оставиш колата, но все пак е на голям интервал. А при наличие на ГИ дали има някаква особеност - по-чест реглаж, например, или необходимост от система за смазване на клапаните? Има, да! Каъаха ми, че пзрвото регулиране е на 120 К, а при ГИ трябвало да се прави преъ 20 К. Ъа допзлнителна маъителна система не говорихме, но аъ нямам гаъ, така че не ме е и интересувало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #52 Отговорено 14 Май, 2015 Твърдия съединител за бензиновите поне е признак на износен съединител и не е нужно да буксува.След смяната омеква доста и скоростите влизат по леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #53 Отговорено 14 Май, 2015 (Редактирано) Твърдия съединител за бензиновите поне е признак на износен съединител и не е нужно да буксува.След смяната омеква доста и скоростите влизат по леко. Дай някакво обяснение защо при износване се втвърдява и защо само при бензиновите. Принципа на всички съединители е подобен...Имам предвид, че педала свива една диафрагмена пружина. Редактирано 14 Май, 2015 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #54 Отговорено 15 Май, 2015 Вчера получих цена от Бултрако за реглаж в размер на 81 лева, което ми се струва приемливо, но не знам колко взимат нормалните сервизи. В не оторизирани сервизи цената е на половина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове