Васил Димитров 21 #1 Публикувано 21 Април, 2015 Здравейте, Искам да закупя Honda Stream,спрях се на една и в тази връзка имам въпрос: Колата е производство 07.2001 год. АТ номер на рама: JHMRN38501C205011 6 Бихте ли ми помогнали като ми кажете с колко скорости е въпросната АТ? Колко литра масло събира и има ли АТ филтър? Благодаря и поздрави с най добри пожелания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #2 Отговорено 21 Април, 2015 Изобщо има ли такава honda с 5 степенна АТ? Колкото повече се ровя в нета толкова повече нещата доказват,че НЯМА Моля за малко коментари. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #3 Отговорено 22 Април, 2015 И аз ще търся такава втората половина на годината. Автомата е с 4 и 5 скорости. Как да разбереш с колко е не мога да ти кажа, но и аз се интересувам.Прегледай този сайт:http://www.automobile-catalog.com/model/honda/stream_1gen.htmlМного ме радват предавателните отношения на 5-степенния автомат. Мотора направо спи. Дай боже да изпадне такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #4 Отговорено 22 Април, 2015 (Редактирано) JHMRN38501C205011 Модель: STREAM Модельный год: 2001 Двери: 5 Код двигателя: K20A1 Трансмиссия: 5AT Модификация: 2.0ES Код региона: KG Редактирано 22 Април, 2015 от Slayer 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #5 Отговорено 22 Април, 2015 JHMRN38501C205011 Модель: STREAM Модельный год: 2001 Двери: 5 Код двигателя: K20A1 Трансмиссия: 5AT Модификация: 2.0ES Код региона: KG Значи, стига да е читава, това е твоята машина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #6 Отговорено 22 Април, 2015 Много благодаря за труда,които си си направил за да ми отговориш! Мога ли да бъда сигурен,че е така,защото няма възможност да карам колата преди да я купя и да разбера? Никой ли не е сменял масло на скоростите?Колко литра събира и има ли филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #7 Отговорено 22 Април, 2015 (Редактирано) Автоматиците им са уникално здрави и при редовна смяна с качествено масло на 60-80 000 км само от Хонда нямаш грижи и си имат щека за проверка на маслото от дясно на двигателя е - мери се при загрят двигател и кутия и в работещо положение на двигателя на позиция P. Прегледай ръководството за подробности: https://drive.google.com/file/d/0B-kBF1AasPfPY2dHRVhOVEE5TVE/view?usp=sharing Редактирано 22 Април, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #8 Отговорено 22 Април, 2015 Извинявам се ако нахалствам,но имам още един въпрос и ще почерпя като се видим! Тракат клапаните,че са клапаните са те.Въпроса е на въпросната кола саморегулиращи ли са или не и ако са саморегулиращи и тракат какъв е извода и къде е проблема?Ако не са саморегулиращи на какъв пробег е нормално да се разтракат и да се прави реглаж? Благодаря на всички Ви за помощта,която ми оказвате! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #9 Отговорено 23 Април, 2015 Регулират се. Проверяват се на 20к и ако е нужно се регулират. При работа на газ по-рано е препоръчително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #10 Отговорено 23 Април, 2015 Възможно ли е според Вас заради това,че клапаните не са регулирани своевременно и е карана колата така предполагам доста време,защото тракат много особено като е студен двигателя да харчи масло и след регулирането ще спре ли това? Маслото е на минимума и е черно,а е сменяно преди 7000 км. Благодаря отново! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #11 Отговорено 23 Април, 2015 Не е възможно. Клапаните и регулирането им не оказват влияние в разхода на масло, там нещата са свързани с износени сегменти, стил на каране, вид масло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #12 Отговорено 23 Април, 2015 Това означава,че колата за 7000 км.е изгорила определено количество масло. Нормално ли е този двигател да гори малко масло или не трябва да го ,,пипа,,? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #13 Отговорено 23 Април, 2015 (Редактирано) То за всеки е нормално да гори малко, въпроса е колко малко. Производителя обикновено дава някакъв разход на 100 или 1000км, който май в повечето случаи е завишен. Трябва да видиш в документацията какво пише ... или някои собственик да се изкаже. Но според мен точно този мотор не би трябвало да е масларник? Хондите като цяло нямат такава "слава", въпреки че моето мнение не може да се счита за много меродавно - имам само мотоциклет Хонда, който потвърждава тезата ми. Вярно, че са редички Стриймовете като цяло, камо ли тези с 5АТ, но все пак не си вкарвай таралеж в гащите, особено ако ти го дават за някаква смешна сума. Вкарай го в надежден сервиз за преглед и диагностика преди да се решиш на нещо. По мои наблюдения тия колички вървят между 5 и 7К у нас, като може и под 5К да се намери читава, но вече е на късмет. Аз като почна да търся ще отделя поне половин година за огледи. Ще цитирам мнението на колега от форума, който сравнително скоро се сдоби със Стрийм, за да обогатя темата с информация от първа ръка. Надявам се да не ми се разсърди: Наистина трудно е да намери човек читава и с автоматик 5 скорости. Аз търсих някъде половин година докато излезе читава кола. Купувах я от БГ взех я напълно обслужена включително и гумите бяха нови за скромните 4800 е. Колата е прекрасна - във ниските обороти в града върви перфектно, а като настъпиш газта извън града се изсрелва като торпедо пък няма турбо. Уникална е със своите три реда седалки като първи и втори ред два се движат на където си искаш , третия ред пада в багажгника и става равен под е като са изправени няма много голям багажник но инъче е огромен, а махнеш ли и 2-рия ред става микробус . . Имам и електро шибидах и климатроник, вози достатъчно комфортно и си на високо не като в лека кола на земята....2001 година е преди фейслифта двигателя е 2.0 156 к.с. другият 1.7 е отвратителен той едвам на сивика върви..... Между другото във София една строшан препродаваха няколко пъти 2.0 със газова сив металик преди фейслифта и има парно на третия ред седалки - пълна трагедия е гледай да не се нахендриш на нея. Ако имаш въпроси питай и успех с търсенето но имай търпение. Аз ще я сменя само ако ми попадне CRV II но пак търся автоматик и разбира се да е поддържана с читаво масло щото тези двигатели ако се карат с 5w40 или 10w40 става за автоморгата. Този двигател иска тънко масло и минимум трябва да се кара с 5w30 каналите на главата са тесни - за съжаление малко хора го знаят включително и майсторите, пък тези които продават масла в БГ хич ги няма. Та като търсиш такъв двигател от серията К20 първо гледай с какво масло се кара Автоматиците им са уникално здрави и при редовна смяна с качествено масло на 60-80 000 км само от Хонда нямаш грижи и си имат щека за проверка на маслото от дясно на двигателя е - мери се при загрят двигател и кутия и в работещо положение на двигателя на позиция P. Имаш си и абсолютно ръчен режим и ако искаш можеш сам да си цъкаш предавките нагоре на долу....кутията е самоубочаваща се и е с динамични програми в смисъл следи ти стила на каране и се адаптира моментално. Климатроника има датчик за светлина под предното стъкло и още датчици за измерване и контрол на температурата в купето - справя се много добре. Преди покупка задължително компютърна диагностика във сервиз занимаващ се с Хонда има си тънкости и специални софтуери Колега, ти случайно да не си попаднал на цитираната? Редактирано 23 Април, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #14 Отговорено 23 Април, 2015 За щастие не на тази,но не знам дали за нещастие съм попаднал на износен мотор! Клапаните тракат много ама наистина много,когато двигателя е студен,когато загрее поутихват доста и не знам доколко е нормално и до каква степен да тракат. Утре продавача ще я кара на сервиз за реглаж и след това ако всичко е в ред сме се разбрали да я взема. Какво е Вашето мнение,нормално ли е клапаните да тракат чак толкова много,когато е студен мотора и възможно ли е от това,че са оставени да стигнат до това положение да са повредили нещо по мотора? Задавам толкова въпроси,защото най накрая искам да си купя такава кола и навъртях сума ти километри да я търся и вече нямам нерви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #15 Отговорено 24 Април, 2015 Гледам, че си от София. Най-добрия съвет, който мога да ти дам е да закараш колата в оторизиран сервиз за пълна диагностика, който действително разбира от Хонда, като Омбре или Бултрако. Не си вкарвай таралеж в гащите с мъртвец, под който ще лежиш всеки уикенд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #16 Отговорено 25 Април, 2015 Едва ли е нормално да тракат клапаните на хондов мотор. По-скоро трябва да е толкова тих, че да се чудиш дали работи. Какво значи "не мога да я пробвам преди да я купя"? Ако продавача има проблем с пробването на колата, това не е твоята кола и както каза колегата , най -добре е и ти да си в сервиза, като "регулират клапаните" , че в днешно време има страшни добавки. Усещам, че си се пренавил да я вземаш....дано не съжаляваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #17 Отговорено 6 Май, 2015 Благодаря на всички Ви за помощта,която ми оказахте с отговорите на въпросите ми! От днес съм собственик на такава Honda без тракащи клапани,в сравнително добро състояние за 13 годишен автомобил. Да ми е честита! Ако някой има някакви въпроси съм готов и аз да помагам с каквото мога. Ето например един въпрос,на който не е отговорено във форума: Има ли филтър АТ? Днес питах в Honda в Германия-НЕ,НЯМА! А на въпроса дали се сменя маслото в АТ отговора е малко противоречив.Едни казаха,че е по добре да не се сменя,защото от оригиналното по добро няма и едва ли не е предвидено за до края на живота на колата,други,че е желателно да се смени,но не е задължително. А сега кажете Вие? Кажете ми ако решите да бъдете така любезни за какво е позицията D3 на скоростния лост. Поздрави с пожелания за безаварийно шофиране! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #18 Отговорено 6 Май, 2015 (Редактирано) Да ти е честита!Каква "такава" е Хондата?! Стрийм, 2.0, автоматик ли? И в крайна сметка, колко степенен е автоматика?Маслото се сменява. Нямам представа, през колко км. е за твоята кола, но да кажем някъде около 30-40К км е срока. Намери си ръководство за колата, там пише.Позиция D3 e 3-та "скорост". Като сложиш лоста там, автомата превключва само до 3-та. Какви са останалите позиции, и имаш ли бутон O/D (overdrive)? Редактирано 6 Май, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Димитров 21 #19 Отговорено 7 Май, 2015 Да,Honda Stream 2.0,156 PS,5AT,2001 год. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #20 Отговорено 10 Май, 2015 Понеже темата е за автоматични кутии, бихте ли препоръчали изпитан сервиз в София за преглед, обслужване и ремонт ако излезе нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове