Jump to content
Васил Димитров

С колко скорости е АТ?

Recommended Posts

Здравейте,

Искам да закупя Honda Stream,спрях се на една и в тази връзка имам въпрос:

Колата е производство 07.2001 год. АТ номер на рама: JHMRN38501C205011 6

Бихте ли ми помогнали като ми кажете с колко скорости е въпросната АТ?

Колко литра масло събира и има ли АТ филтър?

 

Благодаря и поздрави с най добри пожелания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо има ли такава honda с 5 степенна АТ?

Колкото повече се ровя в нета толкова повече нещата доказват,че НЯМА!!!

Моля за малко коментари.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще търся такава втората половина на годината. Автомата е с 4 и 5 скорости. Как да разбереш с колко е не мога да ти кажа, но и аз се интересувам.Прегледай този сайт:http://www.automobile-catalog.com/model/honda/stream_1gen.htmlМного ме радват предавателните отношения на 5-степенния автомат. Мотора направо спи. :) Дай боже да изпадне такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JHMRN38501C205011

 

Модель: STREAM

Модельный год: 2001

Двери: 5

Код двигателя: K20A1

Трансмиссия: 5AT

Модификация: 2.0ES

Код региона: KG

Редактирано от Slayer
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JHMRN38501C205011

 

Модель: STREAM

Модельный год: 2001

Двери: 5

Код двигателя: K20A1

Трансмиссия: 5AT

Модификация: 2.0ES

Код региона: KG

Значи, стига да е читава, това е твоята машина. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за труда,които си си направил за да ми отговориш!

Мога ли да бъда сигурен,че е така,защото няма възможност да карам колата преди да я купя и да разбера?

Никой ли не е сменял масло на скоростите?Колко литра събира и има ли филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Автоматиците им са уникално здрави и при редовна смяна с качествено масло на 60-80 000 км само от Хонда нямаш грижи и си имат щека за проверка на маслото от дясно на двигателя е - мери се при загрят двигател и кутия и в работещо положение на двигателя на позиция P.

 

Прегледай ръководството за подробности:

https://drive.google.com/file/d/0B-kBF1AasPfPY2dHRVhOVEE5TVE/view?usp=sharing

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако нахалствам,но имам още един въпрос и ще почерпя като се видим!

Тракат клапаните,че са клапаните са те.Въпроса е на въпросната кола саморегулиращи ли са или не и ако са саморегулиращи  и тракат какъв е извода и къде е проблема?Ако не са саморегулиращи на какъв пробег е нормално да се разтракат и да се прави реглаж?

 

   Благодаря на всички Ви за помощта,която ми оказвате!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулират се. Проверяват се на 20к и ако е нужно се регулират. При работа на газ по-рано е препоръчително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е според Вас заради това,че клапаните не са регулирани своевременно и е карана колата така предполагам доста време,защото тракат много особено като е студен двигателя да харчи масло и след регулирането ще спре ли това?

Маслото е на минимума и е черно,а е сменяно преди 7000 км.

 

Благодаря отново!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно. Клапаните и регулирането им не оказват влияние в разхода на масло, там нещата са свързани с износени сегменти, стил на каране, вид масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава,че колата за 7000 км.е изгорила определено количество масло.

Нормално ли е този двигател да гори малко масло или не трябва да го ,,пипа,,?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за всеки е нормално да гори малко, въпроса е колко малко. Производителя обикновено дава някакъв разход на 100 или 1000км, който май в повечето случаи е завишен. Трябва да видиш в документацията какво пише ... или някои собственик да се изкаже. Но според мен точно този мотор не би трябвало да е масларник? Хондите като цяло нямат такава "слава", въпреки че моето мнение не може да се счита за много меродавно - имам само мотоциклет Хонда, който потвърждава тезата ми. Вярно, че са редички Стриймовете като цяло, камо ли тези с 5АТ, но все пак не си вкарвай таралеж в гащите, особено ако ти го дават за някаква смешна сума. Вкарай го в надежден сервиз за преглед и диагностика преди да се решиш на нещо. По мои наблюдения тия колички вървят между 5 и 7К у нас, като може и под 5К да се намери читава, но вече е на късмет. Аз като почна да търся ще отделя поне половин година за огледи.

 

Ще цитирам мнението на колега от форума, който сравнително скоро се сдоби със Стрийм, за да обогатя темата с информация от първа ръка. Надявам се да не ми се разсърди:

 

 

Наистина трудно е да намери човек читава и с автоматик 5 скорости. Аз търсих някъде половин година докато излезе читава кола. Купувах я от БГ взех я напълно обслужена включително и гумите бяха нови за скромните 4800 е.

Колата е прекрасна - във ниските обороти в града върви перфектно, а като настъпиш газта извън града се изсрелва като торпедо :yes: пък няма турбо. Уникална е със своите три реда седалки като първи и втори ред два се движат на където си искаш , третия ред пада в багажгника и става равен под е като са изправени няма много голям багажник но инъче е огромен, а махнеш ли и 2-рия ред става микробус :punk: .

.

Имам и електро шибидах и климатроник, вози достатъчно комфортно и си на високо не като в лека кола на земята....2001 година е преди фейслифта двигателя е 2.0 156 к.с. другият 1.7 е отвратителен той едвам на сивика върви.....

Между другото във София една строшан препродаваха няколко пъти 2.0 със газова сив металик преди фейслифта и има парно на третия ред седалки - пълна трагедия е гледай да не се нахендриш на нея.

Ако имаш въпроси питай и успех с търсенето но имай търпение.

Аз ще я сменя само ако ми попадне CRV II но пак търся автоматик и разбира се да е поддържана с читаво масло щото тези двигатели ако се карат с 5w40 или 10w40 става за автоморгата. Този двигател иска тънко масло и минимум трябва да се кара с 5w30 каналите на главата са тесни - за съжаление малко хора го знаят включително и майсторите, пък тези които продават масла в БГ хич ги няма. Та като търсиш такъв двигател от серията К20 първо гледай с какво масло се кара !!! Автоматиците им са уникално здрави и при редовна смяна с качествено масло на 60-80 000 км само от Хонда нямаш грижи и си имат щека за проверка на маслото от дясно на двигателя е - мери се при загрят двигател и кутия и в работещо положение на двигателя на позиция P. Имаш си и абсолютно ръчен режим и ако искаш можеш сам да си цъкаш предавките нагоре на долу....кутията е самоубочаваща се и е с динамични програми в смисъл следи ти стила на каране и се адаптира моментално.

Климатроника има датчик за светлина под предното стъкло и още датчици за измерване и контрол на температурата в купето - справя се много добре.

Преди покупка задължително компютърна диагностика във сервиз занимаващ се с Хонда има си тънкости и специални софтуери !!! 

 
Колега, ти случайно да не си попаднал на цитираната?
Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие не на тази,но не знам дали за нещастие съм попаднал на износен мотор!

Клапаните тракат много ама наистина много,когато двигателя е студен,когато загрее поутихват доста и не знам доколко е нормално и до каква степен да тракат.

Утре продавача ще я кара на сервиз за реглаж и след това ако всичко е в ред сме се разбрали да я взема.

Какво е Вашето мнение,нормално ли е клапаните да тракат чак толкова много,когато е студен мотора и възможно ли е от това,че са оставени да стигнат до това положение да са повредили нещо по мотора?

Задавам толкова въпроси,защото най накрая искам да си купя такава кола и навъртях сума ти километри да я търся и вече нямам нерви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си от София. Най-добрия съвет, който мога да ти дам е да закараш колата в оторизиран сервиз за пълна диагностика, който действително разбира от Хонда, като Омбре или Бултрако. Не си вкарвай таралеж в гащите с мъртвец, под който ще лежиш всеки уикенд.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е нормално да тракат клапаните на хондов мотор. По-скоро трябва да е толкова тих, че да се чудиш дали работи. Какво значи "не мога да я пробвам преди да я купя"? Ако продавача има проблем с пробването на колата, това не е твоята кола и както каза колегата , най -добре е и ти да си в сервиза, като "регулират клапаните" , че в днешно време има страшни добавки. Усещам, че си се пренавил да я вземаш....дано не съжаляваш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички Ви за помощта,която ми оказахте с отговорите на въпросите ми!

От днес съм собственик на такава Honda без тракащи клапани,в сравнително добро състояние за 13 годишен автомобил.

Да ми е честита!

Ако някой има някакви въпроси съм готов и аз да помагам с каквото мога.

Ето например един въпрос,на който не е отговорено във форума: Има ли филтър АТ?

Днес питах в Honda в Германия-НЕ,НЯМА!

А на въпроса дали се сменя маслото в АТ отговора е малко противоречив.Едни казаха,че е по добре да не се сменя,защото от оригиналното по добро няма и едва ли не  е предвидено за до края на живота на колата,други,че е желателно да се смени,но не е задължително.

А сега кажете Вие?

Кажете ми ако решите да бъдете така любезни за какво е позицията D3 на скоростния лост.

Поздрави с пожелания за безаварийно шофиране!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ти е честита!Каква "такава" е Хондата?! Стрийм, 2.0, автоматик ли? И в крайна сметка, колко степенен е автоматика?Маслото се сменява. Нямам представа, през колко км. е за твоята кола, но да кажем някъде около 30-40К км е срока. Намери си ръководство за колата, там пише.Позиция D3 e 3-та "скорост". Като сложиш лоста там, автомата превключва само до 3-та. Какви са останалите позиции, и имаш ли бутон O/D (overdrive)?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за автоматични кутии, бихте ли препоръчали изпитан сервиз в София за преглед, обслужване и ремонт ако излезе нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...