tiff 0 #1 Публикувано 16 Април, 2015 Здравейте, бях си задал въпроса на, предполагам, неправилно място, та сега ще пробвам тук. Позволявам си да пиша в този форум, въпреки че не съм с Хонда, заради експертинте мнения, които прочетох в тук. Карам 2008 Suzuki Grand Vitara 3.2l V6 и сериозно обмислям течна фаза. На този етап се двоумя между Vialle и Icom. От Нито Аутогаз в Пловдив ми дадоха цена 3000лв за Vialle LiquidSi. В Каравелгаз, София, цената беше 4200лв за Icom JTG, ако не се лъжа. Много ще съм благодарен, ако някой може с думи прости да ми изясни основните разлики между двете системи и съответните плюсове и минуси. С външна помпа ли е LiquidSi? Ремонтира ли се или се сменя и т.н. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #2 Отговорено 16 Април, 2015 ICOM-a е с външна помпа,няма собствен софт-ползва този на колата,идеята е идентична ,но по различен начин разработена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tiff 0 #3 Отговорено 17 Април, 2015 Благодаря, Ivo Lenkov. Тoчно затова бих предпочел ICOM, с външна помпа, която може да се смени с бюджетна китайска, когато има нужда. Плюс това, Каравелгаз са в София, което също е от значение. Но цената на LiquidSi я прави доста атрактивна. Има и 2 години гаранция, която покрива и помпата. Всъщност някой да е чувал за нова инсталация на LiquidSi в БГ, която да има проблем с помпата? Всички подобни проблеми, за които чета по форумите се отнасят за коли, закупени от чужбина с вече монтирани ГИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #4 Отговорено 17 Април, 2015 Италианците от ИКОМ се бият в гърдите,че са решили проблема с краткия живот на помпата,но все пак всеки търговец си хвали собствената стока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #5 Отговорено 21 Ноември, 2015 (Редактирано) ICOM-a е с външна помпа,няма собствен софт-ползва този на колата,идеята е идентична ,но по различен начин разработена. Здравеите .Новак съм с Хонда форума .. та да попитам ..... . Motora e R18A1 -2007 Honda FR-V Дайте съвет на Какава газова да се спра Фен=невежа съм , Но дали да е течна фалза....или да не е течна, дали да е с ОБД2 иили не? По принцип искам най мамко намеса по датчици и т.н. в Компа на хондата ВЕРОЯТНО е с най добрата програма за двигатела .... ама дайте мнение. Има един лаф за техничарите " не се цепи много от оригинала, щото оригинала ще ти го "нацепи" . образно казано" Редактирано 21 Ноември, 2015 от bonebiker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 21 Ноември, 2015 Просто ЛПГ с връзка ОБД е най-добрия вариант.За стоковия комп много мпоже да се спори.90% от случаите се гони ниско ниво на емисиите ,което няма нищо обшо нито с мощност ,нито с икономия.Това важи за всички марки,не само за Хонда.Намеса в инсталацията на инжекциона винаги има и то сериозна,но се предлагат и китове за ненамеса,които оскъпяват малко ГИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #7 Отговорено 21 Ноември, 2015 а по разбираемо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonebiker 1 #8 Отговорено 21 Ноември, 2015 Просто ЛПГ...? Разясни ми какво значи и къде се прави връзката между тях? Ще мога ли да си ползвам OBD2 Буксата за наблюдение в телефон4ето? И ако е ИКОМ Течна фаза, уредбата ? не се ли ползват сигналите от компа на Хондата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #9 Отговорено 22 Ноември, 2015 Минимум 11 кабела се свързват към инсталацията на колата,максимума е 20-на.Това преценява монтажника за съответния сетъп.Модела на колата и марката на ГИ няма значение.Не,няма да си гледаш на телефончето неща.Към ОБД буксата може да има закачен само един питащ адрес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #10 Отговорено 30 Декември, 2015 Просто ЛПГ...? Разясни ми какво значи и къде се прави връзката между тях? Ще мога ли да си ползвам OBD2 Буксата за наблюдение в телефон4ето? И ако е ИКОМ Течна фаза, уредбата ? не се ли ползват сигналите от компа на Хондата? Ака, си Иком Течна фаза Нямаш втори /газов/ комп. Компа на Хондата ти управлява и двата вида Инжектори. Следва наблюдение с телефончето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #11 Отговорено 1 Май, 2019 (Редактирано) Честит 1 МАЙ. Колега bonebiker сложи ли на тоя двигател ГИ някакво или още си джиткаш на бензин? И аз имам един такъв матор та се чудя ROMANO OBD или някоя течна фаза ....че тоя двигател на това купе идва малкооо слабичък за съжаление и една ГИ няма да е в полза на ускорението Ако си сложил колко голяма бутилка събра в резервната гума. До колкото разбрах Нито Газ за LiquidSi слагат турски бутилки - но помпата къде е и каква е не ми стана ясно... При ICOM някой наясно ли е каква е комплектацията ? При течната фаза ме притеснява че винаги трябва да имаш запас от газ която да не харчиш, следователно ти намаля пробега...а багажника е малък . Малко също не ми допада уж течна фаза газ но пък се впръсква в колекторите ....а не в горивната камера, т.е. ефекта от течната газ сигурно не е много голям колкото я хвалят тази технология. Колега Markony - може ли да се пипне тоя комп на двигателя R18A1 -2007 Honda FR-V за да ускорява малко по нормално, или трябва и ламбдасондите да се пренастройват ? Редактирано 1 Май, 2019 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #12 Отговорено 1 Май, 2019 След като двигателя ти е мултипоинт няма как газта да се впръсква в горивната камера. Все пак и бензина се впръсква предкамерно.Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 1 Май, 2019 Хихи...малко съм се заплеснал с разсъжденията Благодарско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #14 Отговорено 1 Май, 2019 (Редактирано) И още един въпрос кога се сменят филтрите на LiquidSi - Vialle, според някои не се сменят за 3 години или 100 000 км НО според този офицялен сайт https://www.gbo-vialle.ru/liquid-si на 15 000 км е нужна смяна.... >>>>Особенностью комплекта Liquid Si стало внедрение дополнительных, усиленных фильтров, замена которых производится на регламентной основе каждые 15 тыс. км. Такой подход исключает преждевременный износ и повреждение насоса и топливных форсунок.>>> Че нещо не е много ясна картинката с последващата поддръжка извън гаранцията..... ПП Имаше едни предписания от производителя че маслото на кутията за срока на гаранция на едни автомобили не е наложително, ама след гаранцията никой не коментираше колко ще струва ремонта на кутията Редактирано 1 Май, 2019 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #15 Отговорено 18 Май, 2019 Ако системата има външен филтър,се сменя на 15 х.км.Но ако е вътре в бутилката се сменя заедно с помпата.Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #16 Отговорено 20 Май, 2019 Благодаря много! След запитване към Виале Пловдив ми стана ясно че не монтират външен филтър..... Основният проблем за мене сега е че отказват да слагат външен филтър , както е описано в цитирания руски сайт. Не мога да разбера защо..... Какво Ви е мнението? Трябва ли да има външен филтър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове