Jump to content
tiff

Течна Фаза

Recommended Posts

Здравейте, бях си задал въпроса на, предполагам, неправилно място, та сега ще пробвам тук.

 

Позволявам си да пиша в този форум, въпреки че не съм с Хонда, заради експертинте мнения, които прочетох в тук.

 

Карам 2008 Suzuki Grand Vitara 3.2l V6 и сериозно обмислям течна фаза. На този етап се двоумя между Vialle и Icom. От Нито Аутогаз в Пловдив ми дадоха цена 3000лв за Vialle LiquidSi. В Каравелгаз, София, цената беше 4200лв за Icom JTG, ако не се лъжа.

 

Много ще съм благодарен, ако някой може с думи прости да ми изясни основните разлики между двете системи и съответните плюсове и минуси. С външна помпа ли е LiquidSi? Ремонтира ли се или се сменя и т.н.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ICOM-a е с външна помпа,няма собствен софт-ползва този на колата,идеята е идентична ,но по различен начин разработена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Ivo Lenkov. Тoчно затова бих предпочел ICOM, с външна помпа, която може да се смени с бюджетна китайска, когато има нужда. Плюс това, Каравелгаз са в София, което също е от значение. Но цената на LiquidSi я прави доста атрактивна. Има и 2 години гаранция, която покрива и помпата. Всъщност някой да е чувал за нова инсталация на LiquidSi в БГ, която да има проблем с помпата? Всички подобни проблеми, за които чета по форумите се отнасят за коли, закупени от чужбина с вече монтирани ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианците от ИКОМ се бият в гърдите,че са решили проблема с краткия живот на помпата,но все пак всеки търговец си хвали собствената стока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ICOM-a е с външна помпа,няма собствен софт-ползва този на колата,идеята е идентична ,но по различен начин разработена.

Здравеите .Новак съм с Хонда форума .. та да попитам ..... . Motora e R18A1 -2007 Honda FR-V

Дайте съвет на Какава газова да се спра  Фен=невежа съм , Но дали да е течна фалза....или да  не е течна, дали да е с ОБД2 иили не?

По принцип искам най мамко намеса по датчици и т.н. в Компа на хондата ВЕРОЯТНО е с най добрата програма за двигатела .... ама дайте мнение.

Има един лаф за техничарите " не се цепи много от оригинала, щото оригинала ще ти го "нацепи" . образно казано"

Редактирано от bonebiker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ЛПГ с връзка ОБД е най-добрия вариант.За стоковия комп много мпоже да се спори.90% от случаите се гони ниско ниво на емисиите ,което няма нищо обшо нито с мощност ,нито с икономия.Това важи за всички марки,не само за Хонда.Намеса в инсталацията на инжекциона винаги има и то сериозна,но се предлагат и китове за ненамеса,които оскъпяват малко ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ЛПГ...?

:confused:  :confused:  :confused:  :confused: Разясни ми какво значи и къде се прави връзката между тях?

Ще мога ли да си ползвам OBD2 Буксата за наблюдение в телефон4ето?

И ако е ИКОМ Течна фаза, уредбата ? не се ли ползват сигналите от компа на Хондата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минимум 11 кабела се свързват към инсталацията на колата,максимума е 20-на.Това преценява монтажника за съответния сетъп.Модела на колата и марката на ГИ няма значение.Не,няма да си гледаш на телефончето неща.Към ОБД буксата може да има закачен само един питащ адрес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ЛПГ...?

:confused:  :confused:  :confused:  :confused: Разясни ми какво значи и къде се прави връзката между тях?

Ще мога ли да си ползвам OBD2 Буксата за наблюдение в телефон4ето?

И ако е ИКОМ Течна фаза, уредбата ? не се ли ползват сигналите от компа на Хондата?

Ака, си Иком Течна фаза Нямаш втори /газов/ комп. Компа на Хондата ти управлява и двата вида Инжектори. 

Следва наблюдение с телефончето :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честит 1 МАЙ.

Колега bonebiker сложи ли на тоя двигател ГИ някакво или още си джиткаш на бензин?

И аз имам един такъв матор та се чудя ROMANO OBD или някоя течна фаза ....че тоя двигател на това купе идва малкооо слабичък за съжаление и една ГИ няма да е в полза на ускорението :( Ако си сложил колко голяма бутилка събра в резервната гума.

 

До колкото разбрах Нито Газ за  LiquidSi слагат турски бутилки - но помпата къде е и каква е не ми стана ясно...

При ICOM някой наясно ли е каква е комплектацията ? При течната фаза ме притеснява че винаги трябва да имаш запас от газ която да не харчиш, следователно ти намаля пробега...а багажника е малък :(. Малко също не ми допада уж течна фаза газ но пък се впръсква в колекторите ....а не в горивната камера, т.е. ефекта от течната газ сигурно не е много голям колкото я хвалят тази технология.

 

Колега Markony - може ли да се пипне тоя комп на двигателя R18A1 -2007 Honda FR-V за да ускорява малко по нормално, или трябва и ламбдасондите да се пренастройват  ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като двигателя ти е мултипоинт няма как газта да се впръсква в горивната камера. Все пак и бензина се впръсква предкамерно.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи...малко съм се заплеснал с разсъжденията :) 

Благодарско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И още един въпрос кога се сменят филтрите на LiquidSi  - Vialle, според някои не се сменят за 3 години или 100 000 км НО  според този офицялен сайт https://www.gbo-vialle.ru/liquid-si  на 15 000 км :) е нужна смяна....

 

>>>>Особенностью комплекта Liquid Si стало внедрение дополнительных, усиленных фильтров, замена которых производится на регламентной основе каждые 15 тыс. км. Такой подход исключает преждевременный износ и повреждение насоса и топливных форсунок.>>>

 

Че нещо не е много ясна картинката с последващата поддръжка извън гаранцията.....

 

ПП

Имаше едни предписания от производителя че маслото на кутията за срока на гаранция на едни автомобили не е наложително, ама след гаранцията никой не коментираше колко ще струва ремонта на кутията :)

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако системата има външен филтър,се сменя на 15 х.км.
Но ако е вътре в бутилката се сменя заедно с помпата.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много!

 

След запитване към Виале Пловдив ми стана ясно че не монтират външен филтър.....

 

Основният проблем за мене сега е че отказват да слагат външен филтър :), както е описано в цитирания руски сайт. Не мога да разбера защо.....

 

Какво Ви е мнението? Трябва ли да има външен филтър? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...