Jump to content
asen84

Виене от към ангренажа

Recommended Posts

Здравейте колеги!ремъка е daykoВодната помпа и обтяжката са сменени същокакто се вижда на видеото ремъка е отхлабен супер много и пак си вие колата се намира в Португалиа и няма как да посетя омбре а и ми писна да давам пари за майстори тук при обтягането имам проблем единствено с пружината на обтяжката ,когато въртя да се обтегне идва един момент когато отхлабва напално и каточели не мога да хвана точноя момент когато да натегна болта на видеото по горе ми се струва че е мн отхлабен, всичко е сменяно от екипа на kayten portugalпичовете се занимават само с силов тунинг на хонда дори не искаха да се занимават с мен защото се занимавали само от b серии нагоре но май ме претупаха :) Който може да помагаHonda civic 1: https://youtu.be/7taKgoT61LMHonda civic 2: https://youtu.be/hHrTnASqEus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посоката на обтягане правилна ли ти е? Обратно на часовниковата стрелка е.И при мен е така с виенето,леко но го има,мисля че е от неоригиналните консумативи,не от обтягането на ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалял съм всички ремъци и съм пробвал,сякъш идва от към шайбата на распределителен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега погледни оптяжната ролка не би трябвало да идват от другаде звуците 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посока на ремъка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на ролката, имах подобен проблем с така наречените оригинални части. Свали я и за измери с старата. При мен ролките бяха еднакви ,но основата не беше еднаква явно. На новата дължина на обтягащата ролка и основата и бяха с 1.5мм някъде по-къси от на старата , а от там и ремъка не седи точно по нея и се чуваше едно леко  виене. Аз реших проблема като под основата на ролката положих 1.5мм ламаринка и всичко заспа и още си я карам така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посока на ремъка!

 Можеш ли да я уточниш посоката,за информация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ремъци имат посока на въртене. Не знам какъв ремък е сложен, но ако има посока трябва да се спази. Посоката е обозначена на самият ремък. Виждал съм точно така да шуши при объркана посоката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора, това което видях е, че Асен като намачка газта и ремъка сякаш рипва и то сериозно. Тва нормално ли е и трябва ли да е така при хубаво обтегнат ремък??? то с правилното обтягане и сила на обтягане си е цяла наука :)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ремъци имат посока на въртене. Не знам какъв ремък е сложен, но ако има посока трябва да се спази. Посоката е обозначена на самият ремък. Виждал съм точно така да шуши при объркана посоката. 

Значи ако няма стрелки,няма и посока.

 

Колега,ако "рипва" значи че ремъка се надига от зъбите на ролката,не е нормално и е хлабав.Но ако имаш в предвид,че се мята в предната му вертикална част при високи обороти,мисля е нормално.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно така, ако няма стрелки на ремъка значи няма значение за посоката. Аз принципно като слагам ремък и няма стрелки го слагам с надписа на ремъка навън. Да се чете нормално като си до калника.

 

Поразрових се в нета за Deyko ремъци и се оказва, че не са хубави. Отпускали се, меки били, скапани зъби. Според мен този шум идва от кофти ремък. Дано само не си го взел и от Евро07, че ако е от там гледай да го смениш по-скоро. Тези хора гледат продажбите да вървят, не качеството. Препоръчвам агренажен ремък, Contitech, Gates, Continental...

 

П.С> На второто видео, ремъка е много отпуснат. Обира се хлабините на ремъка и след това се натиска леко разхлабената ролка. Пружината която е на ролката обтяга ремъка достатъчно.

Редактирано от MonsterOOD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на газ, ремъка започва да вибрира/рипа, което е признак за супер хлабав ремък.

То се вижда даже, когато момчето го натиска с пръст, непосредствено до колелото.

Може и самия ремък да е някакво менте и да се отпуска.

Но този шум, може да идва още от:  различен профил и височина на зъбите на самия ремък, от там да не ляга правилно в самите зъбни колела.

Също може да има износване и на зъбните колела, а това масово се пренебрегва /защото са от желязо/ и никой не ги сменява.

Колега, ако  не я е оправил вече / че темата е на 1 месец почти /,  опитай се  да натегнеш ремъка или да го смени с друг по истински и не забравяй да погледнеш профила и височината на зъбите, както дали лягат хубаво и плътно / да нямат луфт/ на тези на зъбните колела. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е обтегнат ремъка правилно.Ролката се затяга на 3 зъба преди коляновия вал да иде на белег , а майсторите може да са ти я затегнали точно на белезите,и от там се получава тази хлабина.А щом няма посока ремъка е хубаво да се сложи с надписите към теб,за да се чете правилно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм 2 водни помпи и 3 обтяшки и съм я карал на 3 различни сервизи, има няколко подобни проблема във ytube и никой не е намерил решение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

Това е начина/последователността за обтягане на ремъка.

Винаги съм го правил така и не съм имал проблем, но ремъците и ролките, които купувам, винаги са оригинални.

Редактирано от emod
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека кажа че скоро сменях и аз ремък и попаднах в подобна ситуация. Оказа се че съм натегнал много ремъка. Като работеше колата ремъка не притреперваше в свободната си част. Охлабих го като разхлабих болта на ролката през отвора на капака и после затегнах пак . Ремъка се отпусна и почна да трепери и виенето изчезна.  Мисълта ми е възможно ли е е ако е карана дълго с натегнат ремък нещо лагер на разпред вала да е тръгнал, щото и аз го чувах от вала тоя звук а не от ролки и т.н. и още нещо броя зъби отговаря ли си по спецификация? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо за моя ремък-оправи се виенето с охлабване на ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...