asen84 0 #1 Публикувано 11 Април, 2015 Здравейте колеги!ремъка е daykoВодната помпа и обтяжката са сменени същокакто се вижда на видеото ремъка е отхлабен супер много и пак си вие колата се намира в Португалиа и няма как да посетя омбре а и ми писна да давам пари за майстори тук при обтягането имам проблем единствено с пружината на обтяжката ,когато въртя да се обтегне идва един момент когато отхлабва напално и каточели не мога да хвана точноя момент когато да натегна болта на видеото по горе ми се струва че е мн отхлабен, всичко е сменяно от екипа на kayten portugalпичовете се занимават само с силов тунинг на хонда дори не искаха да се занимават с мен защото се занимавали само от b серии нагоре но май ме претупаха Който може да помагаHonda civic 1: https://youtu.be/7taKgoT61LMHonda civic 2: https://youtu.be/hHrTnASqEus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 12 Април, 2015 Посоката на обтягане правилна ли ти е? Обратно на часовниковата стрелка е.И при мен е така с виенето,леко но го има,мисля че е от неоригиналните консумативи,не от обтягането на ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asen84 0 #3 Отговорено 12 Април, 2015 Свалял съм всички ремъци и съм пробвал,сякъш идва от към шайбата на распределителен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #4 Отговорено 4 Май, 2015 колега погледни оптяжната ролка не би трябвало да идват от другаде звуците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #5 Отговорено 4 Май, 2015 Посока на ремъка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #6 Отговорено 4 Май, 2015 Аз залагам на ролката, имах подобен проблем с така наречените оригинални части. Свали я и за измери с старата. При мен ролките бяха еднакви ,но основата не беше еднаква явно. На новата дължина на обтягащата ролка и основата и бяха с 1.5мм някъде по-къси от на старата , а от там и ремъка не седи точно по нея и се чуваше едно леко виене. Аз реших проблема като под основата на ролката положих 1.5мм ламаринка и всичко заспа и още си я карам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 4 Май, 2015 Посока на ремъка! Можеш ли да я уточниш посоката,за информация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #8 Отговорено 5 Май, 2015 Някой ремъци имат посока на въртене. Не знам какъв ремък е сложен, но ако има посока трябва да се спази. Посоката е обозначена на самият ремък. Виждал съм точно така да шуши при объркана посоката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 5 Май, 2015 (Редактирано) Хора, това което видях е, че Асен като намачка газта и ремъка сякаш рипва и то сериозно. Тва нормално ли е и трябва ли да е така при хубаво обтегнат ремък??? то с правилното обтягане и сила на обтягане си е цяла наука Редактирано 5 Май, 2015 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #10 Отговорено 5 Май, 2015 Някой ремъци имат посока на въртене. Не знам какъв ремък е сложен, но ако има посока трябва да се спази. Посоката е обозначена на самият ремък. Виждал съм точно така да шуши при объркана посоката. Значи ако няма стрелки,няма и посока. Колега,ако "рипва" значи че ремъка се надига от зъбите на ролката,не е нормално и е хлабав.Но ако имаш в предвид,че се мята в предната му вертикална част при високи обороти,мисля е нормално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #11 Отговорено 5 Май, 2015 (Редактирано) Точно така, ако няма стрелки на ремъка значи няма значение за посоката. Аз принципно като слагам ремък и няма стрелки го слагам с надписа на ремъка навън. Да се чете нормално като си до калника. Поразрових се в нета за Deyko ремъци и се оказва, че не са хубави. Отпускали се, меки били, скапани зъби. Според мен този шум идва от кофти ремък. Дано само не си го взел и от Евро07, че ако е от там гледай да го смениш по-скоро. Тези хора гледат продажбите да вървят, не качеството. Препоръчвам агренажен ремък, Contitech, Gates, Continental... П.С> На второто видео, ремъка е много отпуснат. Обира се хлабините на ремъка и след това се натиска леко разхлабената ролка. Пружината която е на ролката обтяга ремъка достатъчно. Редактирано 5 Май, 2015 от MonsterOOD 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1854 #12 Отговорено 5 Май, 2015 При подаване на газ, ремъка започва да вибрира/рипа, което е признак за супер хлабав ремък. То се вижда даже, когато момчето го натиска с пръст, непосредствено до колелото. Може и самия ремък да е някакво менте и да се отпуска. Но този шум, може да идва още от: различен профил и височина на зъбите на самия ремък, от там да не ляга правилно в самите зъбни колела. Също може да има износване и на зъбните колела, а това масово се пренебрегва /защото са от желязо/ и никой не ги сменява. Колега, ако не я е оправил вече / че темата е на 1 месец почти /, опитай се да натегнеш ремъка или да го смени с друг по истински и не забравяй да погледнеш профила и височината на зъбите, както дали лягат хубаво и плътно / да нямат луфт/ на тези на зъбните колела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #13 Отговорено 6 Май, 2015 Не е обтегнат ремъка правилно.Ролката се затяга на 3 зъба преди коляновия вал да иде на белег , а майсторите може да са ти я затегнали точно на белезите,и от там се получава тази хлабина.А щом няма посока ремъка е хубаво да се сложи с надписите към теб,за да се чете правилно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asen84 0 #14 Отговорено 6 Май, 2015 Сменил съм 2 водни помпи и 3 обтяшки и съм я карал на 3 различни сервизи, има няколко подобни проблема във ytube и никой не е намерил решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #15 Отговорено 6 Май, 2015 (Редактирано) Това е начина/последователността за обтягане на ремъка. Винаги съм го правил така и не съм имал проблем, но ремъците и ролките, които купувам, винаги са оригинални. Редактирано 6 Май, 2015 от emod 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #16 Отговорено 15 Май, 2015 нека кажа че скоро сменях и аз ремък и попаднах в подобна ситуация. Оказа се че съм натегнал много ремъка. Като работеше колата ремъка не притреперваше в свободната си част. Охлабих го като разхлабих болта на ролката през отвора на капака и после затегнах пак . Ремъка се отпусна и почна да трепери и виенето изчезна. Мисълта ми е възможно ли е е ако е карана дълго с натегнат ремък нещо лагер на разпред вала да е тръгнал, щото и аз го чувах от вала тоя звук а не от ролки и т.н. и още нещо броя зъби отговаря ли си по спецификация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #17 Отговорено 12 Октомври, 2016 Малко инфо за моя ремък-оправи се виенето с охлабване на ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове