Jump to content
stivenj

Пистов ремък на генератор за хонда джазз

Recommended Posts

Колеги някой сменял ли е пистовия ремък на генератора и климатика на хонда джаз,търсих из форума за размер , но нищо не намирам, само това не съм сменял и съм решил да го направя.Поздрави от Търново..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.hondapartsnow.com/parts-list/2007-honda-fit-5dr_base-ka-5mt/alternator-bracket.html

Колега, ремъкът е REF No 1  31110-RME-A01

И аз не съм го сменял /вече е на 111000/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще го потърся тези дни из магазините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да провериш по телефона, каква е цената и на оригинален в Бултрако. Необходимо е само да си знаеш ВИН-а. Малко след като купих колата, видях че капе масло от семеринга на шайбата за същия ремък. Около 30лв. беше по магазините за авточасти. Купих го и ми го смениха. Дали семеринга беше ментак, калпаво ли го монтираха не знам, но след няколко дни забелязах, че пак капе. Теча не беше кой знае какъв, ама ме дразнеше и реших да пия една студена вода и да го сменям на ново. Втория път, отидох при препоръчан ми от форума майстор. Оказа се, че оригинален семеринг в Бултрако е 19 лв. Човека го смени и всичко заспа. За мен останаха само едни, хвърлени на вятъра 40 кинта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.hondapartsnow.com/parts-list/2007-honda-fit-5dr_base-ka-5mt/alternator-bracket.html

Колега, ремъкът е REF No 1  31110-RME-A01

И аз не съм го сменял /вече е на 111000/

Колега , този ремък излиза , че е за джаз 1.5, така ми казаха от магазина за японски части.Някой не е ли сменял вече , че да не тренирам напразно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.hondapartsnow.com/parts-list/2007-honda-fit-5dr_base-ka-5mt/alternator-bracket.html

Колега, ремъкът е REF No 1  31110-RME-A01

И аз не съм го сменял /вече е на 111000/

Колега , този ремък излиза , че е за джаз 1.5, така ми казаха от магазина за японски части.Някой не е ли сменял вече , че да не тренирам напразно .

 

Днес уточних ремъка 5РК1140, това е за хонда джаз 2002 1.2.става и 5РК 1138

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го като купих колата защото стария просто беше нацепен до неузнаваемост, сложих Continental и беше към 27- 30 лв. Ще проверя тези дни дали пазя кутията му и ще пиша отново с повече инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го като купих колата защото стария просто беше нацепен до неузнаваемост, сложих Continental и беше към 27- 30 лв. Ще проверя тези дни дали пазя кутията му и ще пиша отново с повече инфо.

 

Добре ще направиш колега, аз утре ще проверя за видове ремъци, не е сменян от както купих колата, виждам ,че е добре , но не се знае кога ще реши да се скъса.Колебаех се за размера , дадоха ми различни размери , но днес в Бултрако и с проверка от мене на колата уточнихме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък като запалих сутринта на 30тата секунда почна едно виене(скрибуцане) първо по-силно,после затихна.Мисля,че е от паразитната ролка-някой може ли да потвърди..случвало ли се е и на Вас?Утре или във вторник ще отскоча до сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв е нашият ремък. Цената не се сещам. Двигателя е 1246 куб. см.

:fun:

Редактирано от zhivko83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата марка купих , но 5рк1140 от Бултрако това ми казаха, ще го сменям тези дни.

Редактирано от stivenj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената в Бултрако ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

28 лв в магазин представител на Бултрако.тъй , като в Търново нямаме Официален представител, но звънях до Стара Загора и там направиха проверка и казаха кой е моят ремък,дадоха името на този магазин , като техен представител със същите цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро сложих същия ремък - Континентал. Нямам забележки. За ролка избрах Gates.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменихме ремъка, по стария , който свалихме установих , че спокойно може да се сложи и ремък 5РК1155, сваления беше от същите размери, защо в Бултрако дадоха 5РК1140 не знам, но си работи меко и приятно колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност от каталога на Gates е това :

http://www.gatesautocat.com/drive/HONDA/Jazz/GD5-GE2/L12A1-L12A3-L12A4/05-03_10-08/14257

За моята джазка 05/05 е третия ред 1153 - AC след 2004-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако е сменял ролката на пистовия ремък, може да сподели парт номер и цена, че ме домързя да го сменя сега, но и не се чуваха никакви шумове, знам ли новия, на какво менте ще попадна.но бих го купил , като се наложи да го имам.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Преди седмица синът ми си купи Джаз 1.3 2003 год.

В събота му смених ремъка и ролката.

Оказа се много лесна процедура. Проблемите дойдоха от продавача в магазина на Тех-ко. Вече втори път ми играе тъпи номера този дъртак...

Ремъкът, който купихме се оказа с шест писти, та се наложи да отрежа крайната и си легна по шайбите. Дължината я беше улучил...

Ролката просто не я погледнах в бързината и също ми създаде мъничък проблем - оригиналната е скосена под конус откъм външната шайба, а тази която купих е с ЕРови закръгления. При стягане, конусната шайба опира в закръглението и спира въртенето на опорната ролка. Подложих една шайбичка М8 върху външната дистанционна  втулка(откъм страната на конусната шайба) и хлабината, която се получи е достатъчна за безпроблемното въртене на опорната ролка.

Сега колата работи нормално.

Единственото, което искам да споделя с вас е, че болтът на опорната ролка се развива/завива най-лесно, като си под колата. Необходимо е ключе 12, но с по-дълго рамо. Отгоре също може да се развие, но и за там си трябва дълго рамо. С обикновен ключ се налага да бръкнеш и с лявата ръка, а китката ти опира в шпилките на АБС-а.

Общо взето, впечатлението ми е, че тази кола не е правена за нашите големи български лапи, а за мънички фини японски ръчички... :)

Иначе е добре измислена, като конструкция и начин на обслужване. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой в Бургас сменял ли е пистов ремък и къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Преди седмица синът ми си купи Джаз 1.3 2003 год.

В събота му смених ремъка и ролката.

Оказа се много лесна процедура. Проблемите дойдоха от продавача в магазина на Тех-ко. Вече втори път ми играе тъпи номера този дъртак...

Ремъкът, който купихме се оказа с шест писти, та се наложи да отрежа крайната и си легна по шайбите. Дължината я беше улучил...

Ролката просто не я погледнах в бързината и също ми създаде мъничък проблем - оригиналната е скосена под конус откъм външната шайба, а тази която купих е с ЕРови закръгления. При стягане, конусната шайба опира в закръглението и спира въртенето на опорната ролка. Подложих една шайбичка М8 върху външната дистанционна  втулка(откъм страната на конусната шайба) и хлабината, която се получи е достатъчна за безпроблемното въртене на опорната ролка.

Сега колата работи нормално.

Единственото, което искам да споделя с вас е, че болтът на опорната ролка се развива/завива най-лесно, като си под колата. Необходимо е ключе 12, но с по-дълго рамо. Отгоре също може да се развие, но и за там си трябва дълго рамо. С обикновен ключ се налага да бръкнеш и с лявата ръка, а китката ти опира в шпилките на АБС-а.

Общо взето, впечатлението ми е, че тази кола не е правена за нашите големи български лапи, а за мънички фини японски ръчички... :)

Иначе е добре измислена, като конструкция и начин на обслужване. :thumbs1:

Здравей колега, не е трябвало да влизаш в този филм, аз по горе мисля , че писах моите приключения с ремъка и ролката , но за ролката е трябвало да прочетеш , да отидеш до  магазин за качествени лагери и вземаш лагер 203 съвсем обикновен, сменя се за миг и ролката ти става още дълги години перфектна.За ремъка е ясно , допустимите варианти са няколко , японеца го е измислил , както винаги просто и хитро.Поздрави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, поръчах си пистов ремък за хонда джаз 1,2 2003г. по VIN от Бултрако Пловдив по куриер. Пратиха ми 5PK 850 и код 31110-PWA-505 смятам че ремъка е малък по размери и е за без климатик. Говорих с тях , че ремъка е малък служителката отговори че е който трябва. Мисля да го връщам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ето ти линк към каталога на GATES 

http://www.gatesautocat.com/drive/HONDA/Jazz/GD5-GE2/L12A1-L12A4/05-03_10-08/14257

Мисля че си на втория ред - 1138

Аз смених скоро. Купих Континентал, който е с 2 мм по дълъг от Gates / Contitech 5pk 1155, Gates 5pk1153/

Аз съм трети ред /1153/ защото Джазката е 05.2005

Отиваш в ТехКо и си купуваш един от двата

Естествено че ще върнеш този 850 - той е за без клима - виж на първия ред 5рк848. Бултрако не са в час

Редактирано от ИцоД

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...