RUSNAKA85 0 #1 Публикувано 28 Февруари, 2015 Здравейте колеги! Нов съм във форума но много често съм чел из темите, тъй като от Септември 2013г. имам Honda Accord 2.2 i-ctdi седан 2004-та. Бях попаднал тук на тема, свързана с моя проблем но не мога да я намеря...и без това нямаше отговор на въпросите там...за това пускам своя, надявам се да не съм нарушил нещо правилата на форума. Та проблема е следния: Когато рязко ускоря, примерно на 2-ра или на 3-та скорост и колата влезе в около 3000 оборота (понякога плюс минус двеста,триста оборота) брутално забива "муцуната". Веднага освобождавам от скорост и след петдесетина метра отново включа някоя предавка и подам газ няма проблем. В рамките на следващите няколко дни това изчезва и няма ядове. Това рязко падане на мощността се появява веднъж, а после може няколко дни да го няма, прави го когато си поиска, т.е. не се случва при всяко ускоряване. Ходих при представителя на Honda в Бургас и там ми казаха, че трябва да светне Check-а. Прибрах се и започнах да се мъча да я накарам да светне. Случи се най-накрая, закачихме я на компютър и изписа грешка P 1065, която гласеше "прекалено ниско налягане в рейла". При смяната на маслото и всички филтри сложих горивен филтър Mann, а скоро го смених и сложих Mahle, защото мислех, че ще се оправи...не. Моля ако някой има идея какво става нека сподели, защото няма как да започна да сменям всичко по колата. P.S. скоро говорих с познати, които имат сервиз и при тях е попаднала такава Honda със същия проблем. Сменили са регулатора за налягането на горивото но след няколко дни пак същия проблем. Може би и от него не е... Описах проблема подробно за да бъда максимално точен в представянето на въпроса. Ще бъда признателен ако можете да ми помогнете. Благодаря ви и поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #2 Отговорено 1 Март, 2015 Същия проблем.. на 100%.. При мене го е направила 2-3 пъти за една година.. Единия път се ядосах и не махнах крака от педала на газта, когато заби предницата.. Тогава записа грешка.. Даже влезна в сервизен режим.. Не помня номера на грешката, но гласеше "Fuel rail pressure lower than expected".. Тъй като го прави много рядко не съм се задълбавал да търся проблема.. Говорил съм с няколко майстора на дизели.. Според тях може да е от всичко.. датчик налягане на рейла, регулатор налягане, помпа високо налягане, дюзи.. Просто грешката, която дава е такава обща.. не се разбира точно къде е проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spiral_tech 6 #3 Отговорено 1 Март, 2015 горивен филтър на 100% е проблема..отидете и си купете оригинален от Бултрако.Струва 60лв.Имах същия проблем докато не се разчетох в UK форум.Вче от месец съм с оригинален и се кара колата на пълна газ..нито забива нито придърпва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #4 Отговорено 1 Март, 2015 Сложих такъв преди година.. скоро пак ще го сменя и ще видим дали ще се оправи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #5 Отговорено 1 Март, 2015 (Редактирано) Пробвай да го източиш. Има пробка от долната страна. И както казаха сложи си оригинален филтър.http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-diesel-fuel-filter20032005-p-735.html Редактирано 1 Март, 2015 от VamPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #6 Отговорено 1 Март, 2015 Колега spiral_tech, при теб същите ли бяха симптомите? Ще отскоча до представителя в Бургас "Апостолов Honda" и ще купя оригинален. petko_z, откакто смени филтъра с оригинален имал ли си проблем? Силно се надявам с подмяната да се оправи всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #7 Отговорено 1 Март, 2015 Ами преди това не съм я карал.. Купих я и смених филтрите на 2-рия ден.. Не знам дали преди това го е правила.. От тогава горивен не съм барал.. само масло, маслен, въздушен и на купето.. През седмицата ще мина да купя един нов.. дано имам време.. и ще го сменя да видим.. Някой има ли му оригиналния парт номер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #8 Отговорено 1 Март, 2015 Потвърждавам и при мен го имаше този момент със забиване на муцуната. След смяна на горивен филтър, проблема изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #9 Отговорено 1 Март, 2015 (Редактирано) Не знам поради каква причина почти всички препоръчвате използването на оригинален горивен филтър и то закупен от дилър на Хонда. През последните 4 години и близо 80 000 км. ползвам горивни и маслени филтри от марката Hengst, закупени от верига магазини за авточасти с името на европейската валута. Цената на горивния филтър H297WK по спомен варираше в порядъка от 25 - 27 лв. До момента не съм имал никакъв проблем, като визираните от вас. Поради постоянното писане във форума, че само оригиналните филтри са качествени, при последната смяна на горивния филтър си направих експеримента да разгледам вътрешността на ползваната от мен марка, като за целта го разрязах, в резултат на което установих, че използвания филтърен елемент е също с марката Hengst, а останалото е един обикновен алуминиев корпус. http://www.hengst-katalog.de/en/filter/1161200000/00/H279WK По отношение проблема на колегата RUSNAKA85 със забиването на муцуната при около 3000 оборота, освен посоченото от колегите за проверка и подмяна на горивния филтър, като съвет бих препоръчал да се провери състоянието и изправността на потенциометъра на педала за газта или т.н. сензорен акселеметорен датчик 37971-RBB-003 позиция № 2 В повечето случаи неговото износване е причина за появата на описаните ефекти съпроводени със забиване на муцуната и влизане в авариен режим, като обикновено появата им се наблюдава при автомобили на около 150 000 - 200 000 км. Решението е само едно подмяна на този сензорен датчик с нов, но не закупен от дилър в БГ, че цената му няма да ви понесе. Най-добре е да си го поръчате от общите поръчки http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~sensor~assy~accelerator~pedal~37971-RBB-003.html. Поздрави. П.С. ето руско описание как се проверява датчика, като в случая е визиран бензинов двигател, но датчика е същия: Редактирано 1 Март, 2015 от Olmy 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #10 Отговорено 1 Март, 2015 До колкото прочетох преди фейслифта оригинално се слага Bosch 0 450 906 442. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #11 Отговорено 1 Март, 2015 Много ви благодаря колеги, радвам се, че сте толкова отзивчиви В края на седмицата ще сменя горивния филтър с оригинален и ще тествам. Следващата стъпка ще е този датчик на педала за газта (дано не се налага) но ще се възползвам от съветите ви. БЛАГОДАРЯ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #12 Отговорено 1 Март, 2015 Не знам поради каква причина почти всички препоръчвате използването на оригинален горивен филтър и то закупен от дилър на Хонда. Поради това, че преди фейслифта, помпата е сложена така, че да "дърпа" гориво през филтъра, не да "бута" през него, както е на повечето коли. Почти всички неоригинални филтри дават дефект, че при максимална тяга, започва да засмуква въздух, не само гориво и от там това "забиване" и "накъсване" на тягата. След фейслифта въпросният проблем е оправен, помпата вече "бута" през филтъра и няма грижи, дори с неоригинални филтри. Това, че ти си нямал проблеми с марката "Hengst" е чудесно да се знае, но явно е изключение при неоригиналните филтри (Bosch със съответния сериен номер). Ако не си сигурен какъв филтър да взимаш, вземи си оригинален, сменяй го през 40 000км и си свиркай Ако някой има желание, може да пробва да сложи филтър Hengst, но към автора на темата бих препоръчал да сложи оригинален филтър, за да е сигурен, че ако проблемът изчезне е бил филтъра, а ако не изчезне, е педала или друго. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1849 #13 Отговорено 1 Март, 2015 (Редактирано) ..... Почти всички неоригинални филтри дават дефект, че при максимална тяга, започва да засмуква въздух, не само гориво и от там това "забиване" и "накъсване" на тягата....... Не съм съгласен с написаното /това в червеното/. Нямам идея, кой ти го каза, или от къде го измисли - затова задавам въпроса:- от къде ще засмуква тоя въздух? Трябва да е "супер менте", но и тогава не виждам от къде ще засмуче въздух, ако всичко е стегнато както трябва. Според мен, единствената причина да има проблем с неоригиналните филтри, е самия материал на филтриращия елемент вътре , да е много скапан и да не пропуска нужното количество гориво, или самия филтър както казах, да е "супер менте" и изработката да е тип "надомна работа в задния двор", както и евентуално, някоя друга дефектна бройка /винаги се случва дори и при оригиналните/. Редактирано 1 Март, 2015 от Еmicha1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #14 Отговорено 1 Март, 2015 Идната събота ще разбера като сменя горивния филтър и задължително ще пиша за ефекта, дано е положителен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #15 Отговорено 1 Март, 2015 (Редактирано) ..... Почти всички неоригинални филтри дават дефект, че при максимална тяга, започва да засмуква въздух, не само гориво и от там това "забиване" и "накъсване" на тягата....... Не съм съгласен с написаното /това в червеното/. Нямам идея, кой ти го каза, или от къде го измисли - затова задавам въпроса:- от къде ще засмуква тоя въздух? Трябва да е "супер менте", но и тогава не виждам от къде ще засмуче въздух, ако всичко е стегнато както трябва. Според мен, единствената причина да има проблем с неоригиналните филтри, е самия материал на филтриращия елемент вътре , да е много скапан и да не пропуска нужното количество гориво, или самия филтър както казах, да е "супер менте" и изработката да е тип "надомна работа в задния двор", както и евентуално, някоя друга дефектна бройка /винаги се случва дори и при оригиналните/. Това имах предвид и аз в мнението си, описвайки, че материала използван във филтъра е качествен, но явно колегата 'Veseliq' не го е схванал. Както и да е всеки сам решава какво, как да слага и кога да сменя в автомобила си. Въпрос на лично мнение и решение. Всеки има право на лош вкус. Аз лично съм споделил мнение базирано, както на сервизни специалисти, така и на личен опит. Поздрави. П.С. Апропо на мен също ми е интересно да разбера как става това със засмукването на въздух при неоригиналните филтри при префейслифтовите модели и в тази връзка без да се заяждам, ще помоля съвсем културно и разбира се ако може 'Veseliq' да обясни наистина къде го е прочел това за засмукването и как се получава. Редактирано 1 Март, 2015 от Olmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #16 Отговорено 2 Март, 2015 ..... Почти всички неоригинални филтри дават дефект, че при максимална тяга, започва да засмуква въздух, не само гориво и от там това "забиване" и "накъсване" на тягата....... Не съм съгласен с написаното /това в червеното/. Нямам идея, кой ти го каза, или от къде го измисли - затова задавам въпроса:- от къде ще засмуква тоя въздух? Миро от Юбико. Показа ми на свален филтър отгоре как при затварянето му има цепнатина от където според него може да засмуква въздух когато филтъра не осигурява достатъчен дебит на гориво. Дали е така и той не беше сигурен - каза, че може и помпата да прави номера ако филтъра не пуска гориво. Най-добре при следващото си ходене там го разпитай - доста им беше насъбрал на филтрите. Но факт е, че при мен AMC филтър ми правеше същия номер, а той ми каза, че масово има проблеми с неоригинални филтри и според него от някъде влиза въздух. Това имах предвид и аз в мнението си, описвайки, че материала използван във филтъра е качествен, но явно колегата 'Veseliq' не го е схванал. Както и да е всеки сам решава какво, как да слага и кога да сменя в автомобила си. Въпрос на лично мнение и решение. Всеки има право на лош вкус. Аз лично съм споделил мнение базирано, както на сервизни специалисти, така и на личен опит.Дали колегата Veseliq не схваща или ти четеш избирателно е друг въпрос. Прочети пак и ще видиш, че съм писал, че е много добре това, че си открил, че тези филтри не създават проблеми. Но много неоригинални филтри създават. Ако нещо ти върши работа, в никакъв случай не го бутай. Писал съм, че ако някой НЕ Е СИГУРЕН какво да слага, по-добре да сложи оригинален и да му е спокойно. Така че да се изолира проблема е добре да се сложи първо оригинален филтър. Имай предвид и че известните проблемни неоригиналните филтри създават проблеми при пълна тяга. Ако не настъпваш колата може и с боклучав филтър да нямаш проблеми. Ако пък си с ремап, може да се окаже, че и с твоя (Hengst) филтър не достига дебит. Аз лично нямам време да експериментирам, и без това сменям горивния на 3 обслужвания (~30 000км), което ми прави цената от 80лв съвсем поносима. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1849 #17 Отговорено 2 Март, 2015 Миро от Юбико. Показа ми на свален филтър отгоре как при затварянето му има цепнатина от където според него може да засмуква въздух когато филтъра не осигурява достатъчен дебит на гориво. Дали е така и той не беше сигурен - каза, че може и помпата да прави номера ако филтъра не пуска гориво. Най-добре при следващото си ходене там го разпитай - доста им беше насъбрал на филтрите.Но факт е, че при мен AMC филтър ми правеше същия номер, а той ми каза, че масово има проблеми с неоригинални филтри и според него от някъде влиза въздух. Бе не знам, просто си разсъждавам, защото според мен, има ли някаква цепка, шупла и т.н..../фабричен дефект/ ще засмуква винаги въздух - независимо дали е на ниски, или високи обороти, а тогава ще са други проблемите. Също така, при изгасен двигател, нафтата винаги намира начин да се просмука и омазни филтъра, което неминуемо ще ти подскаже за нещо нередно по системата. За мен, главния виновник за този проблем /ако въобще е от филтъра/, е некачествен материал на филтриращия елемент.Това важи не само за горивния филтър, а така също и за масления. Виждали ли сте примерно, горивни или маслени метални филтри, които стоят отгоре, на съд пълен с нафта или отработено масло и не искат да потъват на дъното и какво ви говори това? Просто така го мисля, пък дали съм прав? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #18 Отговорено 2 Март, 2015 Свързвам с тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96610&p=1057420990Не знам, може са не съм права, но последния пост в цитираната тема ме накара да почета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #19 Отговорено 3 Март, 2015 Просто така го мисля, пък дали съм прав?Има ли значение какъв точно е проблема с повечето неоригинални горивни филтри? Не ми беше идеята да се заяждам с Olmy за филтрите Hengst, по-скоро поста ми бе към автора, който има симптоми говорещи за горивен филтър. Да сложи оригинален, пък ако проблема изчезне, на следваща смяна може да експериментира с Hengst ако желае и оригиналния му идва скъпо. Аз си изпатих с AMC, Миро по симптомите ми каза "горивен филтър" и че масово преди фейслифта (поради разположението на помпата) неоригиналните създават проблеми и да слагам оригинален. Но тъй като по спомен ти също ходеше в Юбико, можеш да го разпиташ следващия път за причините неоригиналните да дават проблеми и да споделиш във форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #20 Отговорено 3 Март, 2015 Първите 20К км карах с филтър Hengst и нямах никакви проблеми. Сега съм с оригинален. В тази статия => http://hondakarma.com/guides/fuel-filter-replacement-pre-facelift-diesel.9/ си го обясняват с размера на филтъра... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1849 #21 Отговорено 3 Март, 2015 Просто така го мисля, пък дали съм прав?Има ли значение какъв точно е проблема с повечето неоригинални горивни филтри? Не ми беше идеята да се заяждам с Olmy за филтрите Hengst.......... По-принцип, за мен лично има значение - ако не за друго, то просто за информация, защото обичам да съм информиран. Смятам също, че нито ти си се заяждал с Olmy, нито той с теб - просто всеки изразява своето мнение.Това важи с пълна сила и за мен /дано не си мислиш, че и аз се заяждам/ - просто разсъждавам. Миро, момчето и без другото си има достатъчно работа, та едва ли ще ми даде повече информация. Най-много да ми подхвърли това което е споделил с теб, но ще се пробвам и ако даде някакво по-смислено и достоверно мнение, ще го споделя задължително. VamPo, твърде възможно и това да е, но на снимките според мен, са два съвсем различни филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #22 Отговорено 3 Март, 2015 При мен е на лице този "проблем" от близо 70000км. Прези всички километри съм карал с филтри на АМС и предполагах, че е от там проблема, но поради стила ми на каране не му отдавах особено голямо значение. Освен забиването на нос, което рядко се е случвало и още повече да е двойно след смачкване на газта не съм забелязал никакъв друг проблем. Не изключвам и проблем в педала, но по-скоро бих пробвал първо с филтъра. Преди време също съм пробвал филтрите на Hegst, по спомен са 1:1 модел за някой от двигателите на ВАГ групата и не съм имал проблем. В общи линии "проблема" би бил на лице сред шофьори с по-екстремно шофиране и по-скоро изцеждащи предавките до край, аз някак си вече се доверявам на нютоните, които ме дърпат след 1800оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stevie_p 1 #23 Отговорено 5 Март, 2015 Аз имах много сходен проблем! И по пътя на логиката, първо смених филтър, после започнах да се съмнявам в елементите от високото налягане на нафтата..... втори филтър и проблема продължаваше! Свалих сондата на резервоара, която има филтърче - метална мрежичка, която беше запушена до неузнаваемост! Поиграх си доста дълго време да я изчистя, изчистих и резервоара, сложих нова нафта - Воала - колата стана послушна, нито забиваше, нито лампи светеха, вървеше несравнимо. Последния филтър който остана, не е оригинален и досега проблеми не е правила! Ако си смяташ че имаш време, отвори си сондата, достига се през багажника и виж филтъра! Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #24 Отговорено 5 Март, 2015 Можеш ли да покажеш снимка къде се намира сондата? В крайна сметка може да се окаже, че причините за проблема са две - запушена сонда + филтър, който не може да осигури достатъчен дебит. А ние лекуваме симптома като отстраняваме само половината причини (или оригинален филтър, или изчистена сонда). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stevie_p 1 #25 Отговорено 5 Март, 2015 Надига се стелката в багажника и в предната част има метална капачка с мисля че 6 винта (по спомен), след като се развие дава достъп до сондата на резервоара. Като се развие и извади, в най-долната част има цедка, която е направена да може да се демонтира елементарно издърпвайки една скоба. Аз лично я почистих с много коресилин и пистолет с въздух, моята беше ужасно затлачена, отне ми поне половин час чистене с въздуха да за могат мръсотиите да излязат през малкото отворче оставено за тръбата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #26 Отговорено 5 Март, 2015 Това последното със сондата на резервоара също мисля да го направя. Но колеги, днес момчето, което ми прави колата ми се обади и ми каза, че горивния филтър оригинално е на Bosch. Има обаче два вида, като единият е от петдесет и няколко лв., а другия е от 165 лв. И двата ги давали оригинални за Honda, според VIN-а на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #27 Отговорено 6 Март, 2015 (Редактирано) Горивен филтър след фейслифта - 16901-RJL-E01 - DENSO - видимо по-широк и къс от долния. Оригиналния е жълт на цвятПреди фрйслифта - 16901-S6F-E01 - BOSCH - видимо по-тесен и дълъг от горния. Оригиналния е сребрист на цвятНЕ СЕ ЗАМЕНЯТ ЕДИН С ДРУГ Редактирано 6 Март, 2015 от Slayer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #28 Отговорено 7 Март, 2015 Благодаря колега, дано поръчания е такъв, какъвто го показваш. Няма да успея да я направя днес. Заедно с филтъра чакам тампони за предницата, които ще дойдат след седмица някъде. Никак не ми се чака ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #29 Отговорено 9 Март, 2015 (Редактирано) Между другото, днес пратих мой приятел работещ в сервиз на друга марка, намиращ се наблизо до Бултрако, да ми купи оригинални маслен и горивен филтър и за огромна изненада се оказало, че Бултрако нямат вече оригинален горивен филтър за без DPF и му предложили алтернативни варианти. Голям смях. Редактирано 9 Март, 2015 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #30 Отговорено 11 Март, 2015 Това последното със сондата на резервоара също мисля да го направя. Но колеги, днес момчето, което ми прави колата ми се обади и ми каза, че горивния филтър оригинално е на Bosch. Има обаче два вида, като единият е от петдесет и няколко лв., а другия е от 165 лв. И двата ги давали оригинални за Honda, според VIN-а на колата. Колега, и аз купих един Bosch 0 450 906 442 (оригинално се вгражда в нашите коли от преди фейслифта) от първия интернет магазин, който ми попадна. Заедно с доставката ми излезе точно 46 лв. Проблема със забиването на "муцуната" изчезна напълно. Няма и помен от него. Сега спокойно се изцежда и пълни оборотомера при рязко ускорение. Сменяй с такъв и трябва да се оправи и при тебе.. Успех ПП. Ако желаеш да ти кажа от къде го купих - драсни едно лично.. Да не пиша тук, че да не прилича на реклама.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #31 Отговорено 14 Март, 2015 Едвам дочаках да дойде днешния ден Филтъра е точно този, който колегата petko_z показа - Bosch 0 450 906 442. И цената е същата. Тествах няколко пъти и да чукна на дърво за сега всичко е ок. Предвид факта, че веднъж забиваше, а няколко пъти не, ще бъда спокоен след няколко дни, за сега ме е страх да се радвам. Надявам се ядовете ми да са свършили и вярвам, че темата ще бъде полезна. Още веднъж огромно БЛАГОДАРЯ на всички за помощта, надявам се всичко да се оправило, ще пиша за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #32 Отговорено 14 Март, 2015 А...и между другото новия филтър Bosch е доста по-дълъг от предишния... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RUSNAKA85 0 #33 Отговорено 20 Март, 2015 Колеги, здравейте! Мисля, че мога да кажа, че рязкото забиване във високите обороти изчезна. Като си помисля, че щях да сменям регулатор за налягането, дюзи и не знам си още какво...и като си помисля, че в Honda в Бургас не знаяк какво става... Благодаря ви още веднъж за помощта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takibg 0 #34 Отговорено 20 Юли, 2016 Не знам поради каква причина почти всички препоръчвате използването на оригинален горивен филтър и то закупен от дилър на Хонда. През последните 4 години и близо 80 000 км. ползвам горивни и маслени филтри от марката Hengst, закупени от верига магазини за авточасти с името на европейската валута. Цената на горивния филтър H297WK по спомен варираше в порядъка от 25 - 27 лв. До момента не съм имал никакъв проблем, като визираните от вас. Поради постоянното писане във форума, че само оригиналните филтри са качествени, при последната смяна на горивния филтър си направих експеримента да разгледам вътрешността на ползваната от мен марка, като за целта го разрязах, в резултат на което установих, че използвания филтърен елемент е също с марката Hengst, а останалото е един обикновен алуминиев корпус. http://www.hengst-katalog.de/en/filter/1161200000/00/H279WK По отношение проблема на колегата RUSNAKA85 със забиването на муцуната при около 3000 оборота, освен посоченото от колегите за проверка и подмяна на горивния филтър, като съвет бих препоръчал да се провери състоянието и изправността на потенциометъра на педала за газта или т.н. сензорен акселеметорен датчик 37971-RBB-003 позиция № 2 В повечето случаи неговото износване е причина за появата на описаните ефекти съпроводени със забиване на муцуната и влизане в авариен режим, като обикновено появата им се наблюдава при автомобили на около 150 000 - 200 000 км. Решението е само едно подмяна на този сензорен датчик с нов, но не закупен от дилър в БГ, че цената му няма да ви понесе. Най-добре е да си го поръчате от общите поръчки http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~sensor~assy~accelerator~pedal~37971-RBB-003.html. Поздрави. П.С. ето руско описание как се проверява датчика, като в случая е визиран бензинов двигател, но датчика е същия: EPSON004.jpg Благодаря за изчерпателното описание на проблема. Грешката на компа при мен е точно проблем с потенциометъра на педала на газта. Виждам, че поста на колегата е от 2015 и тогава цената предполагам е била друга и колегата е посочил сайта от, който излиза по-евтино. Искам да уточня, че това вече не е така. От Бултрако и Хонда-Апостолов в Бургас ми дадоха една и съща цена 350 лв. със срок на доставка 2-3 седмици. Така че евентуална поръчка от посеченият сайт към настоящият момент излиза по-скъпо. Лек ден на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svalchev 4 #35 Отговорено 17 Май, 2017 Здравейте, Колата е Honda Accord 2.2. седан, октомври 2004г. Имам абсолютно същите симптоми. Края на месец март я обслужих, като взех филтър AMC HF-8965: вътрешен диаметър 1 [mm] 8вътрешен диаметър 2 [mm] 8външен диаметър [mm] 88височина [mm] 193,4 Преди 1 седмица започна да ми прави тези проблеми със забиването на муцуната на абсолютно същите стойности когато рязко ускоря, примерно на 2-ра или на 3-та скорост и колата влезе в около 3000 оборота (понякога плюс минус двеста,триста оборота) брутално забива "муцуната". Сега ще купя този филтър, който е предложен BOSCH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #36 Отговорено 17 Май, 2017 Сменяй, с него няма да имаш проблем. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове