Jump to content
Roni

Малко информативна тема за цените на Сивик 6

Recommended Posts

Здравейте нови колеги,

 

казвам се Ники и се регистрирах днес във форума за да черпя информация от вас относно Хонда Сивик.

 

Търсейки кола ми прави впечатление, че цените на Сивик при някой продавачи са безбожно скъпи .

 

Според вас може ли и нормално ли е една кола (серийна/стокова/масова) на 20 години да струва 3500-4000 лева, че има и ентусиасти с 4500 лева цени ...  :whistle:  :whistle:  (говоря за масовите 1.6 и 1.4)

 

 

Сега разбирам, всеки си обича колата, всеки е инвестирал суми в нея и не малки , ама ...  :punch:  не ми се струва реално за кола на 20 години. Толкова пари струва читав Джаз от часно лице в Италия и то 2004 година ...

 

 

 

 

 

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е .....всеки определя цената на колата според както сам каза спрямо парите които е вложил в нея .....изключвам цените в Автокъщите там може да намериш 6 генерация и за 1400 лв :whistle:  Но за тези пари познай колко е кола.....има и редки екземпляри които стигат и до 7000лв :yes:  читава Хонда 6 генерация е в този интервал който си посочил от 3000 до 4500 и масови са по скоро 1.4 и 1.5 моторите:))  успех в търсенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си труда да прегледам обявите от Карса.Масово цените им са от 1500 до 3000 лева,като 3500 лева стигат наистина запазените 15 годишни сивици.Не забравяй и екстри като газово които наистина вдигат цената.Напълно нормални суми за това което получаваш според мен.Има 2-3 търговци които наистина са завишили цените обаче си е нормално да има такива изключения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно разбирам  поста ти, карах такъв Сивик 2 седмици наскоро и оттам и желанието да закупя такъв - кефи ме :)

ЗА да ти кажа, че съм разбрал за душата - карам Ауди А6 2.5 ТДИ Куатро от първите, редовия петак ... но това, че съм налял в него 5К, какво да значи, че трябва да му искам 10 К ли :)

Както и да е

 

Лошото е, че и Джаз стига такива пари, а на мен ми трябва градска кола, която харчи малко, а Джаза има доста по модерен вид..

 

 

Всъщност, едно нещо струва толкова, колкото някои е готов да плати за него  :yes:  така, че явно има търсене на тези коли. Ако се спра на такъв сивик, ще трябва да изсипя 3К и това си е  :tongue1:

 

 

Това още от "онези"  Хонди ли е? :ermm:

 

http://www.cars.bg/c1075010

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е,това е 7ген.сивикколега знаеш ли защо ти се струват скъпи?-защото вече иЗчезват.Аз карам 5та купе 1995год.и оня ден гледах в италия autoscout24.it и не намерих нито едно сивик купе 5ген...и сега ако го продавам според теб дали да го продадам по цената на форд фокус от 2003(по-нова,повече екстри)?Хубаво е казал колегата Zlatozator ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф Топик - извинявайте, ама съм бос по темата.

 

Това японска сглобка ли е?

И ако такава, значи ли, че е по здрава/добре направена от англичанката.

 

 

Защото аз точно в 6 ген. англичанка съм се заледал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си японската. Имал съм англичанка, която също беше много здрава и приятна кола, и ми служи вярно 11 години, но заради габаритите ли, заради двигателя ли, ЕК-то се усеща другояче.

 

Иначе конкретно тази, която си дал е американче/канадче. Казвам "конкретно", защото този модел се прави и в Япония и Турция също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип искам седан и значи, ще трябва да е Англичанка.Интериора на японките е доста скучен, не зная защо>Седалките са доста по гадно изглеждащи, както и средната конзола с парното...

 

Дилемата по принцип е:

 

Тойота Старлет - минус е намирането на части 2 употреба, но колата е ИДИОТОУСТОЙЧИВА.Както и намирането на самата кола.. :) Ако имаше донор,бих си я купил от Англия и бих си я обърнал, ама няма донор  :|  , тя ми е фаворит, като цяло е с по качествен интериор и Тойота е по безшумна от хонда в онези години...

Тойота Корола - 1.6 - минус е малко по големият разход от Хондите, както и по скъпите части

Хонда Лого - Минус е намирането на фейслифт интериора, другия е ужасен.Има една в мобилето с Лип-ове, ама като гледам какви мангали се въртят на снимките и какви тоталки - едва ли ще е тя...(що им искат по 3К на тия коли? :| )

Хонда Сивик, задължително седан и англичанка, другите са ми като лагерни колички, интериора е гаден и са много НИСКИ, а не харесвам ниски коли, особено за градска кола. 3-те врати също дразнят, бих ги преглътнал в Логото заради разода и здравината на колата.

Хонда Джаз - тази навлезе защото цените на Сивика са умопомрачителни за 20 годишна кола.Ще е мааалко по скъпа, но ще е нова, нова концепция,по модерна и доста удобна кола. КАто цяло и доста здрава чета, разхода е доста долу също.

Дайхатсо Сирион - 1.3 , 102 К.С. автомат хидротрансформатор

 

 

:eat:

 

 

Като си помисля, че изпуснах джаз автомат лек удар отпред , шибидах и на 45К мили за 300 паунда и ми иде да се захапя за ... кайсиите  :punk:

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега знаеш ли защо ти се струват скъпи?-защото вече исчезват.Аз карам 5та купе 1995год.и оня ден гледах в италия autoscout24.it и не намерих нито едно сивик купе 5ген...и сега ако го продавам според теб дали да го продадам по цената на форд фокус от 2003(по-нова,повече екстри)? 

 

Не ги виждаш, защото първо в Италия 1995 година Японките не бяха на почит и второ, никой няма да си играе да пуска такава кола в Аутоскаут...

Такива гробове се продават в пакет с други коли на джамбазите и стоят захвърлени по ъглите на плацовете на автокъщите и никой не им обръща внимание,просто ги набутват в пакет с други по нови коли,като цената им не повече от 100-до максимум 400-500 евро

или направо в моргите  :yes:

А в Германия/Австрия където се карат повечко са изчезнали... ама като сървъра на Опел форума - изяла ги е ръждата  :tooth:

Така, че аргумента ти издиша  :rolleyes:

 

 

За да не съм голословен- колко мислиш, че е платена тази кола?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423491062706971&slink=8zjjwq

 

 

Ако отидеш сега с 1300-400 лева и е твоя

Като сметнеш, че само трябспорта и печалбата са около 800 лева...

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не мога да си редактирам мнението:

 

Искам да подчертая,  че не се заяждам ни най малко.

Ляляме си и си "люпим семки" по темата, не случайно пуснах темата в този раздел. :)

 

Аз си вадя и някой изводи де, за мен купуването на возило винаги е съпроводено със доста стратегически размишления. 

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е англичанка вземай Ровър 400 някакъв,ще е по евтин и пак такъв грозник!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго, мислех си го - едно и също ли е?

 

Не съм успял да почета...Някой може ли да даде малко детайли за просизводството...на тези сивици всичко се събира в Англия, или примерно на Сивика двигателите идват от Япония ,или нещо от сорта ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Рони, ако съм те разбрал правилно, търсиш си здрава, надеждна кола с повече от 3 врати, без да е необходимо да си продаваш единия бъбрек?! На 100% подкрепям избора ти - Хонда. Предвид това

... Имал съм англичанка, която също беше много здрава и приятна кола, и ми служи вярно 11 години ...

и моя опит с англичанките, аз не виждам причина да не си купиш "англичанка". Единственият им недостатък, според мен, е прословутата калпава английска сглобка, в частност брави и тапицерия на вратите и тавана. И понеже Драгича спомена Rover 400, което е 1/1 с Хонда 6-та ген англичанка - имах 3 броя Ровър 400, по един от трите типа двигатели - злополучната К-серия Ровър, перфектния 2-литров ровърски дизел и D16Y3 автоматик. Предвид това + 9-годишната ми работа в център за ГТП, смело мога да заявя, че Хонда 6 англичанка и Ровър са неоснователно оплюти коли. Виждал съм много, ама МНОГО повече изгнили дараци Сивик 6 японка, отколкото споменатите.п.п. Сивик 6 англичанка е само "Фастбак" и "Комби", не се произвежда "Седан". Виж, Ровър 400 седан има, и за мен е един добре изглеждащ модел, бих казал даже красив, особено отзад. Два от Ровърите ми бяха седан.edit:Докато писах, ти си задал нов въпрос. За съжаление, не мога да пиша в момента, но по-късно, ако никой не ти е отговорил, мога да споделя. Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Търся си безпроблемна кола, която харчи малко, без да продавам бъбрек или далак  :yes: искам такава, за която не ми пука, дори и да не я заключа  :yes:

 

Фастбека е малко глупаво, защото всички шумове от багажника се чувст в купето :)

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж Tata Nano - "симпатична градска кола с четири врати, която НОВА струва скромните 2000 долара".

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 6-а ген "англичанка" и Ровър 400 '95-'99 (и наследникът му Ровър 45 '99-'05) са една и съща кола. Произведени са на базата на Хонда Домани, и визуално се различават само по фарове/стопове и ламарините около тях. Технически разликата е в двигателите - след '95-а Ровър вече не вграждат двигатели Хонда в модела 400, а монтират собствена разработка бензинови двг, известната К-серия. Тези двг се славят със склонността си към прегряване. Феновете на марката (в световен мащаб) намират решение на проблема - леко подобрение на охладителната система, и забрявяш за прегряването.Единствения Ровър 400 след '95-а с хондов двг е Rover 416 SLi automatic.Kакто казах, и в двете коли се вгражда и перфектния (не само според мен) Ровърски 2-литров турбо дизел. Изключително добър двигател.Нямам идея, къде се сглобяват двигателите на произведените в Англия Хонди, но предполагам, че идват готови от Япония.На практика фастбак и хачбак са едно и също нещо - двуобемно купе. Разликата е в характерно издадената пета врата на фастбака, наподобяваща баагажник на седан. Шумовете от багажника са еднакви и при двете.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фастбека е малко глупаво, защото всички шумове от багажника се чувст в купето :)

 

Ако ще качваш длъжници към Витоша може би, но иначе това не е жигулата от едно време, където да няма облицовка по ламарината на калника. Англичанката дори е една идея по-добре шумоизолирана от японката, след като на последната се наложи да правя пълна шумоизолация... Друг неоспорим плюс на англичанката е изключително красивото и хармонично табло, което не се среща и в по-нови и в по-луксозни модели на Хонда, камо ли в сивик ЕК. Но не това й е силата на японката - има си други предимства.

 

 

 

и моя опит с англичанките, аз не виждам причина да не си купиш "англичанка". Единственият им недостатък, според мен, е прословутата калпава английска сглобка, в частност брави и тапицерия на вратите и тавана.

 

Само дето тези двете не са от лоша сглобка, а от използваните материали. Бистрили сме го много пъти. Таванът на английските сивик и акорд 5-ген е много по-красив от чуждестранните си братовчеди и създава по-добро усещане за уют, но за съжаление с годините междинният слой дунапрен се "изпича", къса и от там таванът провисва. А относно тапицерията на вратите - моята беше произведена 1997г и до 2012 не бяха мръднали. Единственият досаден (и масов) проблем беше с уплътненията на прозорците отвътре, които се обръщат при отваряне и мъчат машинките на прозореца.

 

И още един много дребен, но трогателен жест към клиента на англичанката - забелязали ли сте рамката на вратата от вътрешната страна при прозореца как е оставена до метал при повечето коли и се вижда отвътре... Е при англичанката е облицована. Единствената хонда с изпипан такъв детайл за времето си, а до днес бях виждал само още един модел, на който тази подробност да е взета предвид.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто бях спрял на едно място , доста кално, където спирам с Аудито на 20 години...

 

На тръгване имах чувството, че калта ми бие по зъбите, не по калниците , просто е много зле!

 

Представям си онези японските колички на какво дередже са тогава  :thumbs2:  :thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези хора вече се шегуват  :yes:

 

 

Honda Civic 1.6 16v
хечбек, употребяван 5,199 ЛЕВА
    Публикувано изображение Септември 1998 Публикувано изображение 170,000 км Публикувано изображение Газ/Бензин Публикувано изображение Ръчни Публикувано изображение 115 к.с. Публикувано изображение 1600 см3 Публикувано изображение 4/5 врати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Рони ела да видиш моята и ще говорим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно разбирам  поста ти, карах такъв Сивик 2 седмици наскоро и оттам и желанието да закупя такъв - кефи ме :)

ЗА да ти кажа, че съм разбрал за душата - карам Ауди А6 2.5 ТДИ Куатро от първите, редовия петак ... но това, че съм налял в него 5К, какво да значи, че трябва да му искам 10 К ли :)

Както и да е

 

Лошото е, че и Джаз стига такива пари, а на мен ми трябва градска кола, която харчи малко, а Джаза има доста по модерен вид..

 

 

Всъщност, едно нещо струва толкова, колкото някои е готов да плати за него  :yes:  така, че явно има търсене на тези коли. Ако се спра на такъв сивик, ще трябва да изсипя 3К и това си е  :tongue1:

 

 

Това още от "онези"  Хонди ли е? :ermm:

 

http://www.cars.bg/c1075010

 

Това нещо е "na realni 12 000km." и ако това е така и ти още не си го взел за смешните 5,8 "К" , наистина трябва да се "захапеш сам за кайсиите".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхъм то и Господ беше българин едно време ама то беше преди 20 години :D

 

едит:Щом сивиците си се струват скъпи виж другите модели кви пари са :tooth: Cr-V,Hr-V,Fr-V и Акорд ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Roni Пич ти на 5та генерация гроб ли и казваш? :bye: Браво,браво.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак подчертавам, че изобщо не се заяждам ... да се има предвид :)

 

 

Сега, искам да вникнеш че тези коли отдавна са морално остаряли и нормалните хора не ги зачитат даже и за нищо, затова ти казвам , че са абсолютни гробове - не ми се обиждай. Дават ги за по 100-200 евро (не гледай Аутоскаут!!!). В тези коли няма нищо изключително, това не е мерцедес купе кабрио или Ауди S6 2.2 T - тоест най обикновенна и безлична ежедневка с грозноват дизайн и салон, необезшумена изобщо.

 

То бива фенщина, сериозно , ама това е вече прекалено. 

Гледайте малко нормално на нещата.

 

Еми няма да дам 3.5К за кола на 20 години с незнайно какъв разход на масло и съответно за основен ремонт.

Оказва се, че това е проблем и не малък, като ви чета темите във форума, , похапват си масло тези сивици и това си е, а това не може да се установи с бъркане в задната дупка на колата а само с каране, тоест наливаш 3.5К в 20 годишна кола и чакаш да не е таралеж в гащите.Еми няма да стане съжалявам, здравият разум ми казва, че това не е оправдана инвестиция. Такава кола повече 1.5 - 2К направо граничи с лудост...

 

Приятна почивка на всички :)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Това нещо е "na realni 12 000km." и ако това е така и ти още не си го взел за смешните 5,8 "К" , наистина трябва да се "захапеш сам за кайсиите".

 

 

 

Скъпичко ми е,търся нещо, което да не заключвам изобщо, да не го мисля , да дам 1500-2000 лв да се кача и да си го карам.

По скъпа кола си имам, трябва ми работна кола

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е реалната цена :

3500-4000 да не го ворим за 5000 е научна фантастика

 

 

http://www.cars.bg/c1061289

Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата, цените на Сивик 6-та са от малко - до много......

 

В допълнение, трябва пот, за да свършиш 1 работа, да я критикуваш е нужна само малко слюнка.

 

За който желае:

 

Цена: 400 лв.

Номер на обявата: #118532
Добавена: 10.09.2014 15:49
Преглеждания: общо 1418, днес 4

 

Категория:
Тип на обявата:
Порода:
Възраст (г.):
Продавам млад кон на 5 месеца мъжки с.Априлово област софия
 
Информация за контакт
село Априлово
0889645457
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че то си е жива далавера :)

 

Коня е 2014 година все пак - Възраст (г.):

 
:punk:А не на 20 години
Редактирано от Roni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рони купи си дачия или лада нова пич-дават и пистолет с тях ;) хубавите неща струват много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря

 

Явно кораво зомбирани в тази тема 

 

Значи пиша за последно, явно със зомбирани фенове няма смисъл да се разсъждава...

 

 

Пак почетвъртвам - това са барутници на 20 години момчета, няма какво да се лъжем , вие ако искате ги виждайте и като злато, все ми е тая

 

Един такъв харчещ масло и гниещ кош,който нито има кой знае какъв комфорт, нито е обезшумен, нито е рядък или специален няма как да струва 4К лв.

 

Толкова от мен по темата .

 

 

 

 

 

Една обява за едно комби 1.5 втек стои шести месец по всички сайтове ... даже колегата спрял да я продава ...

 

 

Доцев , твоята обява - Публикувано 03 октомври 2014 - 07:35

 

и тя откарва шести месец 

 

Та може да си говорите колкото си искате, фактите са такива , каквито ви казвам 

 

 

 

Изчезвам безкрайно, щото обичам да обменям идей с обективни хора, не със фанатици  :punk:

 

 

Ако съм обидил някого, не съм искал, извинявам се :)

  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте

Колега Roni- Ники- въобще не ти трябва Хонда- и не прави никога тази грешка да си купиш такъв барутник, боклук, ръждилник, кенеф, гниещ кош, клоака, шпирцевид, гронебин, призевикс... и както там се нарича още.

Купи си каквато и да е друга кола- но НИКОГА Хонда- не заслужаваш да караш такъв дръгел... купи си здрав VW Golf и въпроса се приключва. 

Поздрави 

Редактирано от JoroHondata
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не знам защо го бавите ами не го баннете да си кара Аудито там и да си  трайка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...