svesevo 9 #1 Публикувано 24 Февруари, 2015 Здравейте колеги,знам че по темата е писано но не мога да я намеря ,затова моля тези който знаят нещо по въпроса да се отзоват.От скоро съм в Бг. Харвито ми е на газ...от около месец(мен ме е нямало)се е включила жълта лампа на таблото...аз лично не намирам никаква промяна в работата на мотора и автомобила..има ли място за притеснение?П.п...попитах тук-там(познати)викат..карай и не се притеснявай..давало няква грешка понеже е на газ?!?Мога ли да изчистя грешките и ще се появят ли пак...има ли опасност за автомобилът?http://media.snimka.bg/s1/4343/034930703.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/4343/034930702.jpg?r=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #2 Отговорено 24 Февруари, 2015 Откачи акомулатора за 10мин и си ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #3 Отговорено 24 Февруари, 2015 Иди на диагностика за да ти кажат къде е проблема, това е смисъла на светещата чек лампа. Може да е свързано с газта, най-вероятно, но може и да не е. Винаги ми е било интересно да разбера защо точно 10 минути трябва да се откачи акумулатора? И каква е разликата да се разкачи примерно за една минута? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #4 Отговорено 24 Февруари, 2015 Идвам от диагностика снимка 1. http://media.snimka.bg/s1/4344/034931248.jpg?r=0 "изчистиха"грешката срещу 10 лв. Ама вика тя пак ще светне ...сега ще изчакаме да видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #5 Отговорено 24 Февруари, 2015 Лошото в случая е, че когато ти свети постоянно чека в някой бъдещ момент може да ти се появи по-сериозен проблем и няма да разбереш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #6 Отговорено 24 Февруари, 2015 Имаш проблем с първата сонда на колекторите( може и да е само една при HRV). Или подгрева е изгорял или самата сонда се поздухва. Направо я сменяй, предполагам не е много скъпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #7 Отговорено 24 Февруари, 2015 ...Ами...незнам....уж всичко било от това че карам на газ...сега изглежда така http://media.snimka.bg/s1/4344/034931249.jpg?r=0 ако пак направи проблем...ще се сменяме.Благодаря колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 24 Февруари, 2015 Реално ако е богата или бедна сместа пак светва чека.При мен светва като е бедна сместа и като ми бяха задънени филтрите. HR-V е с 2 сонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #9 Отговорено 25 Февруари, 2015 Аз го имах този проблем със сондата и хич не беше евтина , имам впредвид оригинална ,и сложих втора употреба за 50лв,слава богу за сега работи минал съм повече от 10 хил.км. Но алтернативи има някакви универсални за по 150 ,180 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 25 Февруари, 2015 В манюъла пишеше какви трябва да са й стойностите,ако не са такива сменяй.Разхода вдига ли се осезаемо като не работи сондата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #11 Отговорено 25 Февруари, 2015 Мен ми правеше същия проблем. И аз съм с газ и като светнеше лампата и оборотите на празен ход играеха. Оказа се, че газовата уредба и е избягала настройката и впръсква повече (или по-малко не помня вече) гориво(газ). След настройка всичко се оправи. И аз си мислех за ламбда сонда, дроселова клапа, IACV клапа, но се оказа това проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faboone 4 #12 Отговорено 25 Февруари, 2015 (Редактирано) Здрасти колега, и при мен се е получавало веднъж, когато тествах газовото и карах с около над 120-30 и включих от газ на бенз за да ускоря още (не че и на газ не става) и тогава светна чека и се шашнах, че нещо се скапва, е нищо не се скапа, но явно е нормално. Крайните варианти са: втулка на сондата за да се отдалечи и да не и влиза много разликата от сместа, каквато и да е тя или смяна на сонда, но при газ/бензин разликите са най-вече между превключванията или върха на графиката от обороти. Та основния вариант, на който би трябвало да наблегнеш е настройката на газовото, като я правиш я настъпи до 5- 6хил оборота и и вкарай смес, с която хем да върви, хем да не свети чека, според преценката, колко бедна или богата (зависи от компа на разтройството и газаджията) най-добре газаджията с компа в колата и да настройва в движение.. Поздрави! Редактирано 25 Февруари, 2015 от Faboone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #13 Отговорено 28 Април, 2015 И при мен светваше чек лампата! Но при определени обстоятелства! Колата я взех с газова и съответно е настроена за работа на газ. И на газ никога нищо не е светело! И работи перфектно! Но се оказа че в Австрия не продават газ и я прекосих на бензин! Лампата светна над 2500-3000 оборота и загасна чааааак когато намерих и заредих газ! Двигателя работеше все така перфектно, ..... просто отчита грешка заради непознатата (предполагам доста по-бедна) горивна смес. Само за да не ми вади очите докато свети и метнах от горе една шапка която ми беше под ръка! Предлагам и вие да ползвате същата технология! Всичко останало е ненужно притеснение и пари за чистете на грешки от хрониката на компа. Обаче, ако чека свети и на газ и на бензин, не гасне, а недай си боже и работата на двигателя се е променила! Идете на диагностика! Проблема е реален! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DreamBoy 13 #14 Отговорено 28 Април, 2015 Здравейте колеги,и при мен се получи същото,зареждам бензин на OMV ,тръгвам и ми светва чека,отначало само премигваше после взе да си свети постоянно,а двигателя,палене вървеж няма разлика.Явно наистина е нещо във смесите.Но по лошото е защо наистина го прави и секи път ли трябва да се ходи на диагностика за да се премахва или трябва да сменим сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #15 Отговорено 7 Октомври, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги ...и отново проблем с тая газ... помагайте,че малко съм в чужбина а жената кара Харвито и нещо се прецакало а именно: ...първо кола е и изгаснала на няколко пъти по време на движение?!?След диагностика "уж" при читави газаджий и установили че рейката и филтърът на газта са за смяна(понеже били турски и били скапани).След подмяната с нови Валтек и казали че е много обогатена сместа и затова светела жълтата лампа..изчистили грешките...всичко наред от вчера до днес Преди малко жената звъни и вика...същата работа пак изгасна колата и светна чекинга...след разговор с въпросният майстор и било казано че "май" всичко ще се оправи ако сменим изпарителът,щото бил и той турски и били ментета трябвало да се сложи Томазо .....ако е имало някой с подобни симптоми моля за съвет! Редактирано 7 Октомври, 2015 от svesevo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #16 Отговорено 8 Октомври, 2015 Сменете майстора Такива ги знаем. И моя ми вика ми смени свещи, смени кабели ии нищо не се промени... А всъщност тия двигатели си държат на газ без проблем. Дори и с автоматична настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dyakov86 6 #17 Отговорено 8 Октомври, 2015 На моята постоянно си свети чека, това е само когато върви на газ. Така че е напълно нормално това, поне за мен, много други приятели с CRV са по същия начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #18 Отговорено 8 Октомври, 2015 svesevo, тея докато не ви подменят всичко (и ви изпразнят кесията) няма да спрат Къде се намират жената и Харвито? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #19 Отговорено 9 Октомври, 2015 dindin имаш съобщение на лично...и не знам кво правят те майстори ама в момента караме само на бензин..няма никакъв проблем...на газ гаснеее явно ще сменяме изпарител още 150 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #20 Отговорено 9 Октомври, 2015 (Редактирано) Хора, говорих с жената. Така отдалече няма да стане Лошото е, че по нашия край трудно се намират майстори, хеле па газаджии, хеле па хондаджии Дайте координати на читави майстори около Хасково, Стара Загора и надолу към югоизтока ако ви се намират. Трябва хубава профилактика и настройка ама не и да се сменя на поразия сичко. Да се проверят свещи, кабели, реглаж на клапани никога не е правен, IACV, дросел не са чистени... Колата се е случвало да изгасне и на бензин. Отделно газовият комп е Фобос, рейката както каза човекът са я сменили с Valtec, изпарителят е Mimgas.Диагностиката показала 57 грешки!? Как да не свети чека Сместа била богата, барнали там и после зела зверски да придърпва, да гасне. Филтри също никой не е гледал. Паратика работа майстори ей! Но на първо време да се настрои газовата. Редактирано 9 Октомври, 2015 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #21 Отговорено 23 Октомври, 2015 Моят ГИ е Фобос и никога не ми е светвал чека. Относно майстор в този регион не мога да помогна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове