Restless 203 #1 Публикувано 9 Февруари, 2015 (Редактирано) Имаше преди време тема, бях чел от любопитство... че трябвало някакви специални валове да се използват... Не може ли просто колата да не е на скорост или на N при автоматика? Редактирано 9 Февруари, 2015 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bili 0 #2 Отговорено 9 Февруари, 2015 Може разбира се.когато не е на скорост нищо не се включва.На всякъде можеш да минеш ГТП. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 9 Февруари, 2015 По принцип и аз минавам на всякъде. Обаче съм си правил експеримент, когато съм на подемника и като завъртя някое задно или предно колело, системата работи. Та май не е само като не си на скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #4 Отговорено 9 Февруари, 2015 Гумите, които не са на валовете за проверка, стъпват на така наречените ролки, за да се въртят свободно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #5 Отговорено 9 Февруари, 2015 Има стендове за ГТП , на които валовете могат да се въртят в различни посоки.Лявото колело се върти напред , а дясното назад и колата си стои на място. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 9 Февруари, 2015 Да, метода които каза Кринг е най- правилен, аз до сега само на такива стендове минавам като изрично преди тва ги питам имат ли програма за постоянно 4х4, друг начин да минеш през валците няма, това което казва Емича никъде не съм го виждал да го имат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 9 Февруари, 2015 Слави, ти може и да не си го виждал- но аз няколко пъти . Това е по-евтино решение, за тези пунктове които не искат да се набутват за нови валци. А отделен е въпроса, кой начин е по-правилен за постоянно зацепено 4х4- което при нас го няма. Абе, нали Краси дълго време работеше на такъв пункт на острова, та ми е интересно, да сподели там как минават? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #8 Отговорено 9 Февруари, 2015 (Редактирано) Нашата бедна фирма нямаше пари за модерни валове, затова постоянно 4х4 се тестваше на пътя, с този уред Общо-взето умрела работа, с резултат около истинския. Иначе правилният начин за тестване на автомобили като нашите е валове, въртящи се в различни посоки, за да остане кардана неподвижен, или скари с ролки. Редактирано 9 Февруари, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове