Jump to content
Restless

CR-V и ГТП - как се минава заради 4х4?

Recommended Posts

Имаше преди време тема, бях чел от любопитство... че трябвало някакви специални валове да се използват...

 

Не може ли просто колата да не е на скорост или на N при автоматика?

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може разбира се.когато не е на скорост нищо не се включва.На всякъде можеш да минеш ГТП.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 По принцип и аз минавам на всякъде. Обаче съм си правил експеримент, когато съм на подемника и като завъртя някое задно или предно колело, системата работи. Та май не е само като не си на скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите, които не са на валовете за проверка, стъпват на така наречените ролки, за да се въртят свободно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има стендове за ГТП , на които валовете могат да се въртят в различни посоки.Лявото колело се върти напред , а дясното назад и колата си стои на място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, метода които каза Кринг е най- правилен, аз до сега само на такива стендове минавам като изрично преди тва ги питам имат ли програма за постоянно 4х4, друг начин да минеш през валците няма,  това което казва Емича никъде не съм го виждал да го имат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, ти може и да не си го виждал- но аз няколко пъти :).

Това е по-евтино решение, за тези пунктове които не искат да се набутват за нови валци.

А отделен е въпроса, кой начин е по-правилен за постоянно зацепено 4х4- което при нас го няма.

Абе, нали Краси дълго време работеше на такъв пункт на острова, та ми е интересно, да сподели там как минават?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашата бедна фирма нямаше пари за модерни валове, затова постоянно 4х4 се тестваше на пътя, с този уред

 

Публикувано изображение

Общо-взето умрела работа, с резултат около истинския.

 

Иначе правилният начин за тестване на автомобили като нашите е валове, въртящи се в различни посоки, за да остане кардана неподвижен, или скари с ролки.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...