Jump to content
rado_85

Покупка на Хонда Акорд 2005 година

Recommended Posts

Сетих се още нещо - тест на място за грешки в ЕКУ и светлини по таблото:

1. Натискаш копчето за смяна на дневен км и осветеност на таблото и го задържаш и не го пускаш до края.

2. Завърташ ключ на положение 1 (не на контакт) и включваш габарити, копчето за осветеност не го пускаш.

3. Завърташ ключа на контакт и изключваш габарити, копчето за осветеност не го пускаш.

4. Включваш габарити, изключваш габарити и натискаш 3 (три) пъти бързо копчето за дневен км и осветеност.

Таблото си прави тест на всички лампи и стрелки, като трябва да мигат всички лампи, а стрелките отиват до край. Ако има записани грешки на дисплея излиза надпис "ERRORS 2"  - числото е за бр. записани грешки. Ако не - няма грешки или са изтрити. Има клип в нета за онагледяване.

Успех още веднъж!

Редактирано от Zlatozator
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци ,

 

Да се похваля и аз вече съм горд собственик на Акорд 2.2 спорт цвят тъмен графит. :punk:

 

Първо да благодаря на всички , които ми помогнаха със своите мнения и най - вече на Veseliq.

Колата е седан на 138 000 км , като на прибиране до Добрич и направих доста добър тест 600 км - Възхитен съм!

Снимки още не съм и направил , но ще кача утре .

Изумен съм от колата купето вътре е като ново и всичко свети. Мотора работи перфектно.Маслото почти до максимума, но имаше бележка 5W-40 , което ме навява на мисълта ,че в Италия ги карат с такова масло по спецификация, защото го видях в книжката на Хонда , а 0W30 липсваше . Разхода , който сметнах е в рамките на 5 литра на 100 км.

Закачихме я , никакви грешки всичко в установените норми. Колата е италянка , но много пазена само отвън има някой и друга вдлъбнатинка и то 5-6 от градушка , но разбрах , че има комплекти за изправяне , но това е единствения кусур, а и те почти не се забелязват. Веригата е перфект , съединителя отделя перфектно , ремъка е чисто нов. Турбото съска перфектно, гуми чисто нови. Мисля ,че уцелих на екземпляр.

В сервизните документи видях , че я е карал възрастен човек 48 набор и книжката е водена перфектно към документите има и гаранция на негово име , но си имам едно наум и ще я проверя по рама в Хонда сервиз, но оставам с впечатлението , че я е обявил за продажба заради няколкото вдлъбнатинки , но това да е кусура ( надявам се да излезе всичко по нея ) Само тая пущина сензор за дъжд не мога да я подкарам, ако някой е наясно как се настройва ще съм много благодарен.

Иначе Акорд е невероятен автомобил за мен и мисля ,че направих най-добрия избор.

Имам молба към Вас относно консумативите , които следва да сменим

Масло - 6л. , но доколкото съм чел във форум 0W30 пълна синтетика(или 5W-40 незнам ). Моля за марка и съвет.

Харесал съм засега това: http://maslo1.com/?route=product/product&filter_name=0w30&product_id=76

Филтри , които не зная колко струват и дали мога да поръчам направо по интернет.

За друго не се сещам в момента , като се има предвид , че ремъка е сменян много скоро.

ПС: Още не мога да и се нагледам ...

Поздрави,

Радо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, със здраве и безаварийно.

Относно сензора за дъжд, виж дясната ръчка. Ако лостчето е най-горе, означава, че е изключено. Трябва да го цъкнеш едно надолу и после евентуално да му настроеш честота. Аз лично го държа изключен и го включвам при нужда.

 

post-27843-0-60857700-1424358744_thumb.png

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много безаварийни км и приятни моменти.  Кюстендилската ли взе ако не е тайна?

За масло - 0W30 от доверен вносител или магазин. Предполагам, че филтри можеш да си купиш от варненския дилър. Масления и нафтовия задължително оргинални.

Сензора за дъжд се наглася за чувствителност от въртящия се пръстен и лост на положение Ауто.

Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и много приятни моменти с колата. Изпратих ти ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на колегата Imst за инфото ще го пробвам още утре.

NikiG да кюстендилската взех. Момчето от автокъщата беше изключително коректно, не скри нищо по колата. Съгласен беше за преглед в сервиз, карахме колата , даже каза ако искате 200, 300 километра я карайте докато си решите това ли е вашата кола. Останах приятно изненадан оправи ми номера и документи за 20 мин , фактура договор всичко както си трябва.

Колата си личеше от далеко , че е читава и не е уморена от каране.

Благодаря Ви и за съветите , но какво Ви е мнението за вида масло от горния ми пост , колкото до закупуването му ще е 100 % от доверен вносител или магазин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит автомобил и безаварийно! Маслото го смени сега с оригинално, а после си поръчай Мотул от общите поръчки от чужбина - евтино и качествено. Тези Кастроли онлайн у нас са масово менте и не отговарят на вискозитет, ка моли на други спецификации. Смени си и горивния и маслен филтър с оригинални - за въздушния и купето може да се прави компромис, за другите не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих препоръчал да се смени и маслото на скоростите .Не е много като цена . И много ми е интересно колеги ,защо постоянно препоръчвате други марки масла , а не оригиналното на хонда 0w30 ,аз карам само с него .А и не е много по скъпо  2-5 лв е разликата .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за скоростите. Смених го като я взех и се усети разлилката. След 80 000км го смених пак и отново усетих разлика.Колкото до оригиналното масло на Хонда - Юби го продаваха на 35лв литъра и ми пишат 6л, което са 210лв, като не ми дават за доливане. От общите поръчки смяната ми излиза на около 140лв. Наистина не е фрапантна разликата, но колегата е от Добрич. Там не знам дали има оторизиран сервиз продаващ масло с етикет Хонда (което май е Castrol Edge, но оригинален надявам се).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-леко влизане на скоростите. Щом Хонда са писали в сервизната книжка, че на 120 000км трябва да се сменя, значи вероятно е добра идея да се прави, дори по-често при нашите пътни условия (по-малки дистанции, с повече превключване).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте отново,

 

 

Вече съм със сменено масло 0w30 - http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bfi1426417344l.jpg

 

Успях да получа и сервизната история на колата и останах много приятно изненадан от нея моля да споделите мнения: http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=arx1426418213n.jpg

 

Оказа се , че са сменени веригите на мотора и на маслената помпа и колектор, при което приемчика ми обясни , че е поставен новия (чугунен) колетор, като това е се е случило още докато колата е била в гаранция.

След прегледа в сервиза на Бултрако Варна, се потвърди, колата е на реални километри. Впечатлен съм от приемчика.Много отзивчив и приятен човек. Даде насоки и съвети относно маркуча на хидравликата и как да го заменя с алтернативен срещу 50-60 лв вместо оригиналния за 500-600лв.

 

Имам само едно притеснение относно колата и то се корени в при работата на мотора и по - точно при изгасяне на колата мотора има едно леко претрисане , което оприличавам на тампон. Иначе работи като часовник.

 

Поздрави,

Радо

Редактирано от rado_85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти кажа, че почти всичкия Castrol Edge у нас е менте. Особено ако е бил на добра цена. Взимай си или от общите поръчки Motul, или в оторизиран сервиз оригинално масло (което е Castrol Edge, но поне вярвам, че внасят истинско).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq маслото съм го поръчал от мои познат от немско не е от тук. :)В момента мотора работи много тихо равномерно, след смяната на маслото. Притеснява ме само това леко претрисане на мотора при загасяне на колата, при палене го има много леко това претрисане и то само по някога и затова го оприличавам на тампон. Другото ,което забелязах е, че на много къси разтояния от рода на 5км. от нас до работа по някога има един мирис на неизгорели газове около купето отвън, но това е при незагрял автомобил. Иначе на по-дълги разтояния тази миризма я няма. При огледа в Бултрако не констатираха нищо като проблем освен едната ролка ,че тръгва леко да се чува и предни втулки. Всичко друго е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за скоростите да попитам макар и малко извън темата...При високи обороти(над 6500) при опит за бързо превключване от 1-ва на 2-ра някой път изхърква и не успявам...Това е само м-ду първа и втора скорост, при другите всичко си е наред.Не съм сменял маслото на кутията но предполагам тоя проблем е по скоро в синхронизатор или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Звучи" като синхронизатор, макар че моите "съвети" и описани подобрения от смяна на масло са стриктно за дизеловата кутия, която е напълно различно. Не вярвам нещо такова да се оправи със смяна на масло, друг е въпроса дали не се е получило от несмяна на масло и по-грубо превключване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При нормална употреба за к24 хонда препоръчва смяна на маслото на 120 хил. или 96 месеца...Демек едва ли е от маслото но както си говрихме нищо не те бърка да го смениш, побира 1,9 литра...В сряда съм при Илийката ма ти сигурно си на бачкане...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,понеже си търся още моето комби,днес видях тази обява-http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11426320431386193&slink=94ulgj,Искам и вашето мнение ,понеже е дизел,има пълна сервизна история до края на 2013 .изглежда добре,Ако някой е ходил на оглед може да сподели .Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш читава кола иска дебнене,не тряаа се мотаеш , харесваш палиш и гледаш...Колата ми изглехда ок, запазен салон и волан,най-високо ниво на оборудване,книжка...Бултрако ти е близо прежалваш 70 кинта за пълен преглед и 50-60 за платформа и купуваш,аз бих направил така щот е дизел а там има какво да се дири...Казвам ти го щот противно на общоприетото мнение в Бг има уникални екземпляри...Наскоро си купих уникално кавазаки ZX9R 2002 в уникално състояние на смешна цена, видях го вечерта обаче и на сутринта бях там...

п,п- Там където шоферската седалка се мачка и деформира най-много тая е като нова,мойта е на 180 хил. и има разлика, говоря за левия страничен ръб,който се мачка постоянно...Абе убава ми се види..Между другото утре съм в Пловдив ако искаш да мина да и хвърля един поглед,макар, че дизела ми е мътен, поне основни насоки...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...