Jump to content
батката

Премахване на катализатор

Recommended Posts

Здравейте, колеги. На скоро си взех ЦРВ - 2005г. 2,2 дизел и се чудя да махна ли катализатора, тъй като в момента е модерно да се крадат а и незнам дали няма да се е позапушил понеже вече е на 160 000км. Та ако някой е махал катализатора на ЦРВ дизел , моля да сподели има ли някакви проблеми и става ли по шумна колата и въобще какво е забелязал след премахването му.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го пипай, докато не започне да ти прави проблеми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го пипай, докато не започне да ти прави проблеми...

Колегата е прав, в катализатора имаш два датчика, в момента имам проблем с единия от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не го пипай, докато не започне да ти прави проблеми...

Колегата е прав, в катализатора имаш два датчика, в момента имам проблем с единия от тях.

 

На моя катализатор няма никакви датчици :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може да нямаш... тамън 2 са, завити в кутията на катализатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод катализаторите, както казах в една друга тема, са два броя.

Лично при мен, няма никакви датчици или сонди, но на някои модели имат и това зависи за кой пазар е правена колата.

Ето ви тези две снимки, по които да се ориентирате:

Първия катализатор, непосредствено след турбината /при някои има датчици но при мен няма:

 

post-20738-0-57214200-1425563345_thumb.jpg

 

Ето и нататък: меката връзка(7), втория катализатор(2) ,/при мен няма и на него никакви датчици/, голямото гърне(10) /при някои това е точно ДПФ-а/, най-накрая е последното гърне.

 

post-20738-0-28346200-1425563630_thumb.jpg

 

И пак казвам - всичко зависи от това, за коя страна е произведен съответния автомобил.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод катализаторите, както казах в една друга тема, са два броя.

Лично при мен, няма никакви датчици или сонди, но на някои модели имат и това зависи за кой пазар е правена колата.

Ето ви тези две снимки, по които да се ориентирате:

Първия катализатор, непосредствено след турбината /при някои има датчици но при мен няма:

 

Публикувано изображениеE__0420.jpg

 

Ето и нататък: меката връзка(7), втория катализатор(2) ,/при мен няма и на него никакви датчици/, голямото гърне(10) /при някои това е точно ДПФ-а/, най-накрая е последното гърне.

 

Публикувано изображениеB__0200.jpg

 

И пак казвам - всичко зависи от това, за коя страна е произведен съответния автомобил.

Колега след като и твоя няма никакви датчици, проблем ли ще е да се премахнат катализаторите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, на мен лично, ми харесва да има катализатор.

Като застана зад работещата кола, обичам да не усещам миризмата на нафтата и да не виждам никакъв пушек.

За сега при мен, не усещам да са задръстени, но за във бъдеще когато това евентуално стане, не знам дали ще ги премахна, или ще сложа нови.

На този етап, съм за слагането на нови, но всеки си преценява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...