батката 7 #1 Публикувано 29 Януари, 2015 Здравейте, колеги. На скоро си взех ЦРВ - 2005г. 2,2 дизел и се чудя да махна ли катализатора, тъй като в момента е модерно да се крадат а и незнам дали няма да се е позапушил понеже вече е на 160 000км. Та ако някой е махал катализатора на ЦРВ дизел , моля да сподели има ли някакви проблеми и става ли по шумна колата и въобще какво е забелязал след премахването му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 30 Януари, 2015 Не го пипай, докато не започне да ти прави проблеми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samy 1 #3 Отговорено 12 Февруари, 2015 Не го пипай, докато не започне да ти прави проблеми... Колегата е прав, в катализатора имаш два датчика, в момента имам проблем с единия от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #4 Отговорено 4 Март, 2015 Не го пипай, докато не започне да ти прави проблеми... Колегата е прав, в катализатора имаш два датчика, в момента имам проблем с единия от тях. На моя катализатор няма никакви датчици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #5 Отговорено 5 Март, 2015 не може да нямаш... тамън 2 са, завити в кутията на катализатора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #6 Отговорено 5 Март, 2015 По повод катализаторите, както казах в една друга тема, са два броя. Лично при мен, няма никакви датчици или сонди, но на някои модели имат и това зависи за кой пазар е правена колата. Ето ви тези две снимки, по които да се ориентирате: Първия катализатор, непосредствено след турбината /при някои има датчици но при мен няма: Ето и нататък: меката връзка(7), втория катализатор(2) ,/при мен няма и на него никакви датчици/, голямото гърне(10) /при някои това е точно ДПФ-а/, най-накрая е последното гърне. И пак казвам - всичко зависи от това, за коя страна е произведен съответния автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #7 Отговорено 5 Март, 2015 По повод катализаторите, както казах в една друга тема, са два броя. Лично при мен, няма никакви датчици или сонди, но на някои модели имат и това зависи за кой пазар е правена колата. Ето ви тези две снимки, по които да се ориентирате: Първия катализатор, непосредствено след турбината /при някои има датчици но при мен няма: E__0420.jpg Ето и нататък: меката връзка(7), втория катализатор(2) ,/при мен няма и на него никакви датчици/, голямото гърне(10) /при някои това е точно ДПФ-а/, най-накрая е последното гърне. B__0200.jpg И пак казвам - всичко зависи от това, за коя страна е произведен съответния автомобил. Колега след като и твоя няма никакви датчици, проблем ли ще е да се премахнат катализаторите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1859 #8 Отговорено 5 Март, 2015 Ами, на мен лично, ми харесва да има катализатор. Като застана зад работещата кола, обичам да не усещам миризмата на нафтата и да не виждам никакъв пушек. За сега при мен, не усещам да са задръстени, но за във бъдеще когато това евентуално стане, не знам дали ще ги премахна, или ще сложа нови. На този етап, съм за слагането на нови, но всеки си преценява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове