Jump to content
GSG09

Проблем със CR-V

Recommended Posts

Здравейте,колеги,

 

имам следния проблем с едно CR-V 97год., автоматик, бензин/газ.

 

1. Когато е студено, като запалиш колата оборотите се качват над 1000, но след 20-30 секунди падат много ниско и колата гасне, ако не се подава газ; и ако не се изчака поне 5мин да загрее, в момента в който включа на скорост ( или задна) пак веднага гасне. След като минат 5-10мин колата повече никога не гасне.

 

Някой има ли представа къде е проблема: нещо от оборотите или от газта (но даже и да се превключи на бензин, пак прави така)?

Или някой надежден и проверен сервиз, където разбират? Става въпрос за София.

 

Благадаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре отиди да ти я видят в сервиз на Хонда.

ако си в Сф има няколко варианта:

- Омбре

- Юбико

- и .. другия даже няма да го споменавам щот май няма смисъл..

 

Аз лично съм доволен от Омбре, момчетата знаят какво и как го правят.

поздрави, и дано да не е нещо сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът е в IACV / клапана за свободен ход, не като едновремешните смукачи :) Може би трябва да се почисти, щом го прави и на двете горива. Потърси из форума, мисля че имаше доста изписано по темата. След 5-10 мин (като загрее) играят ли оборотите или просто не гасне, щото са по-високи?

За сервизите - както каза Hukumo, ако не ти се ръчка сам :)

 

Иначе примерно: 

http://honda-tech.com/acura-integra-6/***how-clean***-your-iacv-k-idle-air-control-valve-1575913/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сръчен, може да почнеш с чистене на моторчето за празен ход, или както тук му се викаше в форума с няква странна абривиатура ICAV ли IVAC  ли помня ли вече :) Намира се от зад на смукателния колектор на 2 болта. Ако газовата ти е обикновена то там е кенеф от мръсотия, изплакни го с бензин, някъв спреи или квото се сетиш, недеи да чоплиш с нищо вътре в него или да се опиташ да го разглабяш. Туи то, ако след това не се оправи ще го мислиш със сервизите, ама сега и да им я закараш тя ще е топла и проблема няма да има ще трябва да я оставиш да спи там, да я гледат на студено. За това първом ти сам :) Кабели свещи капачки как са, сменя ли си някога нещо по запалването ? Съветвам те също така ако си с обикновена АГУ а и да не си да измъкнеш големия маркуч от колектора и там с един мокър парцал със безнин да си забършеш дросела и всичко вътре в тръбата до което достигаш а то е достатъчо за бъркане.

 

п.п. колегата ме е изпреварил че и нагледно ти го е показал а аз от 2 опита да го напиша правилно нито един не е успешен :)

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите и съдействието.

Като загрее, оборотите се нормализират - около 800 на празен ход. Ще изгледам клипчето и ще потърся повече информация, но честно казано по колите не обичам да пипам за по-сложни неща  :unsure:  А иначе колата е на приятелката ми, с която съм отскоро  :) и нямам представа какво е правено по нея, но предполагам, че нищо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже изчетох доста теми за проблеми с оборотите във форума, някой може ли да ми каже дали има смисъл да се прави реглаж на клапаните и какво точно прави този реглаж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - "дали има смисъл да се прави реглаж" , а задължително се прави /особено щом си с газ/!

И според колегите каращи на газ, тази процедура се повтаря на всеки 15-20 хиляди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на 30к менеше оборотите като е студена.Сега е 6 след реглаж ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваи в Юбико да ти я регулират , да ти изчистят моторчето, дросела и тем подобни. С обикновена газова ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите и отзивчивостта.

 

Тези дни ще отида до Юбико и после пак ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа... миналата седмица в четвъртък ходих в Омбре за реглаж на клапаните. Проблема моментално изчезна и сега колата върви като нова. Нито гасне, нито оборотите играят. 

Благодаря на всички за помощта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отбележи си момента на километража, щото след 20тина хиляди е задължително да повториш процедурата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...