GSG09 0 #1 Публикувано 20 Януари, 2015 Здравейте,колеги, имам следния проблем с едно CR-V 97год., автоматик, бензин/газ. 1. Когато е студено, като запалиш колата оборотите се качват над 1000, но след 20-30 секунди падат много ниско и колата гасне, ако не се подава газ; и ако не се изчака поне 5мин да загрее, в момента в който включа на скорост ( или задна) пак веднага гасне. След като минат 5-10мин колата повече никога не гасне. Някой има ли представа къде е проблема: нещо от оборотите или от газта (но даже и да се превключи на бензин, пак прави така)? Или някой надежден и проверен сервиз, където разбират? Става въпрос за София. Благадаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #2 Отговорено 20 Януари, 2015 Най-добре отиди да ти я видят в сервиз на Хонда. ако си в Сф има няколко варианта: - Омбре - Юбико - и .. другия даже няма да го споменавам щот май няма смисъл.. Аз лично съм доволен от Омбре, момчетата знаят какво и как го правят. поздрави, и дано да не е нещо сериозно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3 Отговорено 20 Януари, 2015 Според мен проблемът е в IACV / клапана за свободен ход, не като едновремешните смукачи Може би трябва да се почисти, щом го прави и на двете горива. Потърси из форума, мисля че имаше доста изписано по темата. След 5-10 мин (като загрее) играят ли оборотите или просто не гасне, щото са по-високи? За сервизите - както каза Hukumo, ако не ти се ръчка сам Иначе примерно: http://honda-tech.com/acura-integra-6/***how-clean***-your-iacv-k-idle-air-control-valve-1575913/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 20 Януари, 2015 (Редактирано) Ако си сръчен, може да почнеш с чистене на моторчето за празен ход, или както тук му се викаше в форума с няква странна абривиатура ICAV ли IVAC ли помня ли вече Намира се от зад на смукателния колектор на 2 болта. Ако газовата ти е обикновена то там е кенеф от мръсотия, изплакни го с бензин, някъв спреи или квото се сетиш, недеи да чоплиш с нищо вътре в него или да се опиташ да го разглабяш. Туи то, ако след това не се оправи ще го мислиш със сервизите, ама сега и да им я закараш тя ще е топла и проблема няма да има ще трябва да я оставиш да спи там, да я гледат на студено. За това първом ти сам Кабели свещи капачки как са, сменя ли си някога нещо по запалването ? Съветвам те също така ако си с обикновена АГУ а и да не си да измъкнеш големия маркуч от колектора и там с един мокър парцал със безнин да си забършеш дросела и всичко вътре в тръбата до което достигаш а то е достатъчо за бъркане. п.п. колегата ме е изпреварил че и нагледно ти го е показал а аз от 2 опита да го напиша правилно нито един не е успешен Редактирано 20 Януари, 2015 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GSG09 0 #5 Отговорено 20 Януари, 2015 Благодаря за отговорите и съдействието. Като загрее, оборотите се нормализират - около 800 на празен ход. Ще изгледам клипчето и ще потърся повече информация, но честно казано по колите не обичам да пипам за по-сложни неща А иначе колата е на приятелката ми, с която съм отскоро и нямам представа какво е правено по нея, но предполагам, че нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GSG09 0 #6 Отговорено 20 Януари, 2015 Понеже изчетох доста теми за проблеми с оборотите във форума, някой може ли да ми каже дали има смисъл да се прави реглаж на клапаните и какво точно прави този реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #7 Отговорено 20 Януари, 2015 Не - "дали има смисъл да се прави реглаж" , а задължително се прави /особено щом си с газ/! И според колегите каращи на газ, тази процедура се повтаря на всеки 15-20 хиляди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 20 Януари, 2015 При мен на 30к менеше оборотите като е студена.Сега е 6 след реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 20 Януари, 2015 Отиваи в Юбико да ти я регулират , да ти изчистят моторчето, дросела и тем подобни. С обикновена газова ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GSG09 0 #10 Отговорено 22 Януари, 2015 Благодаря на всички за съветите и отзивчивостта. Тези дни ще отида до Юбико и после пак ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GSG09 0 #11 Отговорено 2 Февруари, 2015 Такаа... миналата седмица в четвъртък ходих в Омбре за реглаж на клапаните. Проблема моментално изчезна и сега колата върви като нова. Нито гасне, нито оборотите играят. Благодаря на всички за помощта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #12 Отговорено 2 Февруари, 2015 Отбележи си момента на километража, щото след 20тина хиляди е задължително да повториш процедурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове