Emicha 1834 #81 Отговорено 13 Февруари, 2015 Най-лесно и ориентировъчно, влизаш в немсото мобиле и правиш сверка, ама като гледам цените са доста по-високи от тук. http://suchen.mobile.de/auto/honda-cr-v-benzin.html?useCase=MiniSearch&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&ambitCountry=DE&__lp=32&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&negativeFeatures=EXPORT&usage=USED&lang=de&frequence=DAILY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #82 Отговорено 13 Февруари, 2015 И аз така правех като търсех моята, сравнявах с немското А и моята реално е купувана от официален немски дилър на Хонда. Разликата в цената си я обяснявам с това, че сигурно повечето, които се предлагат там не са някви блъскани таралясници докарани от братска Италия, които не си знаят километрите и дали изобщо е имало масло в двигателя... Сети се джамбазинът какви разходи е имал да я докара и съответно и няква наценка да си сложи Гледам по обявите и TUV имат, HU/AU валиден, сигурно са били и порядъчно обслужвани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #83 Отговорено 14 Февруари, 2015 И така колеги след дълго лутане и колебаене(всички дизелови ЦР-Вта в София бяха от Италия, което не ми вдъхваще доверие, дори и тия от 14 хилки 15 бяха италянски) взех бензиново и като му се нарадвам ще го газифицирам .Модел 2002, но регистрирано за пръв път 2007- и се опрях на максимата не съм толкова богат за да карам най-евтиното, та взех най-скъпото на пазара, минавайки през Омбре ми казаха че е детствено от всякъде ,няма грешки по компа ,няма ремотни никъде или нещо за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #84 Отговорено 14 Февруари, 2015 Честито колега със здраве да си я караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #85 Отговорено 14 Февруари, 2015 Честито колега, със здраве и безаварийно! И снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #86 Отговорено 14 Февруари, 2015 (Редактирано) Благодаря на всички! Другият ликенд ще събера сивика ,црв-то и мотоциклета сбр 1000 за обща сниммка . Това си мислех че няма да стане, но карайки само бензинови двигатели ХОНДА е логичния избор Редактирано 14 Февруари, 2015 от bezupre4niq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smoky 18 #87 Отговорено 16 Февруари, 2015 Честито колега, чакаме снимки! Някой може ли да хвърли боб по тая обява http://www.cars.bg/c1056780 или ако я виждал на живо да сподели дали си струва да бия път за оглед.Изглежда добре с изключение на километража,волана и липсата на капак на двигателя.Има ли ESP и как се тества 4X4 системата дали работи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #88 Отговорено 16 Февруари, 2015 Автокъщата разполага... частно лице... Иначе напудрена, без номера, интересно каква ли е била първата цифра на километража преди да я нулира Сервизни документи се фалшифицират, ESP може би имаш предвид VSA (vehicle stability assist) преди фейслифта нямат. 4х4 на едно място някой да гледа, като превъртят много предните трябва да се включат и задните ако е автоматично 4х4. Ако е постоянно зацепено (чувал съм че има и такива модели, ама ме съмнява тази да е такава) освен да я дигнеш и 4те гуми да са във въздуха, не знам на място или в движение дали можеш да разбереш (освен на сняг/лед) Сигурно има някакъв тарикатлък. Лично мнени - аз от Русе до Враца за тая няма да се грабна Дано да съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #89 Отговорено 17 Февруари, 2015 Доста е напарфюмирана, волана не знам какво те притеснява, така си изглежда . Виж дитанционното на оригиналната аларма, копчетата дори не са изтъркани, което за 10 години е невъзможно.Тази е от ЕС модела с 16ките джанти и хрома по дръжките, значи е по-новичка. За екстри не търси- няма нито бордкомп, темпомати, ЕСП и тн. Само километрите са фрапиращи, но ако се чувстваш късметлия, можеш с тая да урадиш кюравото, както се казва.Само се оглеждай за проблеми със съединителя, май и на бензинови дизелови там им е основния проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
panix 2 #90 Отговорено 23 Февруари, 2015 задължително някъде на пълен преглед, че и аз съм чувал че даже и за 4x4 лъжат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #91 Отговорено 24 Февруари, 2015 За проверка на 4Х4 гледах в Бултрако какво правят. За ЦРВ до 4 ген(тези, които са с механична система), вдигат колата на подемник и завъртат с ръка предна гума. Мигновено се завърта и задна такава. Ако не се, лоша работа Иначе не отпада следененто за шумове при пълен ляв/десен и т.н. Ако няма подемник тогава с повече газ потегляне и изключена VSA и вероятно ще се усети ритането отзад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #92 Отговорено 26 Февруари, 2015 Здравейте колеги, след усилено търсене не успях да попадна на моето ЦР-В II и тъй като без кола трудно се живее, обмислям да закупя ЦР-В I генерация, което след време да остане за друг член на семейството, който ще има нужда от него. Приемам всякакви предложения за ЧИТАВО ЦР-В от I до III генерация на нормална цена П.П. Пуснах подобна тема в раздела "купува Хонда", но се съмнявам да има отзвук, поради което пиша и тук. Моля да бъда извинен, ако съм нарушил правилата на форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karimddd 3 #93 Отговорено 27 Февруари, 2015 Стискам ти палци, до този момент не съм попаднал дано ти да имаш късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #94 Отговорено 27 Февруари, 2015 Мисията почти невъзможна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPOVSS 0 #95 Отговорено 8 Април, 2015 Здравейте, понеже и аз точа лиги по CR - V II , но към момента не съм се ориентирал към бензин или дизел / 10 години карам Хонди на газ/бензин , но това е друга тема/ молбата ми е да ми подскажете някакви координати на начетен човек в гр. Русе за оглед на един дизел. А ако случайно някой има впечатления от този "джип" - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21425539377025534&slink=9buzq8 бих бил благодарен ако ги сподели. Хубав ДЕН ! П.С. Не можах да се справя с копиране на линка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #96 Отговорено 8 Април, 2015 Ако някой мераклия е готов да плати 8500 лв. за прекрасно ЦРВ първа генерация да ми сподели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pr4ko4 0 #97 Отговорено 30 Август, 2015 здравейте, от днес съм нов тук, защото смятам да задомя една Хонда под моят покрив и искам първо да взема малко опит от хора като вас: Не знам дали пиша на правилното място, но след като е отворена такава тема "Cr-V мнения за покупка" не мисля, че е нужно да отварям още една под името "помогнете ми да си купя Хонда" Не знам от къде да започна.Ще се опитам да опиша всичко което искам да ви попитам и което ще ми помогне в покупката ми. Да си призная не знам защо се спрях на Хонда, но от всякъде чувам "купиш ли си хонда караш до живот", "страшно са надеждни, не са капризни от ремонти и са супер практични" Ще излея всички те си въпроси дано някой да откликне на нуждата ми за помощ. Нека първо да започна с година на колата: Търся между 99г-03г. (предполагам че само за този диапазон ще ми стигнат парите) помогнете ми с избора, като споделите има нещо което отличава моделите между тези години, дали трябва да гледам нещо конкретно в някой модел в тези години които съм посочил, и всичко което може да ми помогне за моделите между 99-03г. Безспорно: ръчна предавка, бензин (да ви кажа не искам да взимам кола с ГУ, може в последствие да сложа, но искам чиста бензинка) Не знам къса или дълга база Живея в София и ако може да ми предложите някой (човек или сервиз) които ще могат да погледнат евентуално колата преди да я купя, за консултация. Лично мое мнение: предубеден съм да взимам каквато и да е кола от автокъща, или борса, кър или битака, всеки от познатите ми и приятели се е оплакал с проблем при покупка, затова търся някой свестен самарянин който да ми продаде нещо хубаво и да не ме гледа в очите и да ме лъже , дано да намеря такъв човек.Средствата ми не са много и ще е готино ако намеря кола в София или просто да е регистрирана, за да мога само да я прехвърля, но в краен случай може и не регистрирана. И предполагам на последно място, финанси: Имам 8000-9000 лв. Разбира се надявам се да ми помогнете с всичко което се сетите, защото ще ми е от полза, не съм описал много, но всяко едно мнение ще е от полза Предварително много Ви благодаря. П.П Ще съм редовен до колкото работата ми го позволява, но на лично на скайл и на майл, ще следя помощта ви, за един бъдещ Хонда ФЕН. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #98 Отговорено 30 Август, 2015 (Редактирано) Извинявай, ама гледайки твоя ник, това, което караш и Да си призная не знам защо се спрях на Хонда, но от всякъде чувам "купиш ли си хонда караш до живот", "страшно са надеждни, не са капризни от ремонти и са супер практични" нещо ми намирисва на провокация Ако греша, моля да приемеш искрените ми извинения. Сега, годините на производство, които си посочил, включват две генерации CR-V, 1-ва е до '01 и 2-ра след '02. Разликата между тях е съществена - външен вид, различни двигатели, различно окачване. Едно от нещата, които са еднакви и при двете генерации е системата 4х4. Иначе да, че са надеждни, надеждни са. Главният им проблем е ръждата. Намериш ли неизгнила такава (не е невъзможно), всичко останало по-скоро са бели ядове, нищо, което да те откаже от покупката. После, дали ще оправдае очакванията ти, мога да ти отговоря, когато ги споделиш. Много зависи, какво търсиш в тази кола - проходимостта на "джип", комфорта на лека кола, големия вътрешен обем, като за семеен с деца и т.н. п.п. Няма дълга и къса база, всички CRV-та са еднакви - високо комби с 5 врати и нек'во 4х4 Редактирано 30 Август, 2015 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pr4ko4 0 #99 Отговорено 31 Август, 2015 Извинявай, ама гледайки твоя ник, това, което караш и Да си призная не знам защо се спрях на Хонда, но от всякъде чувам "купиш ли си хонда караш до живот", "страшно са надеждни, не са капризни от ремонти и са супер практични" нещо ми намирисва на провокация Ако греша, моля да приемеш искрените ми извинения. Сега, годините на производство, които си посочил, включват две генерации CR-V, 1-ва е до '01 и 2-ра след '02. Разликата между тях е съществена - външен вид, различни двигатели, различно окачване. Едно от нещата, които са еднакви и при двете генерации е системата 4х4. Иначе да, че са надеждни, надеждни са. Главният им проблем е ръждата. Намериш ли неизгнила такава (не е невъзможно), всичко останало по-скоро са бели ядове, нищо, което да те откаже от покупката. После, дали ще оправдае очакванията ти, мога да ти отговоря, когато ги споделиш. Много зависи, какво търсиш в тази кола - проходимостта на "джип", комфорта на лека кола, големия вътрешен обем, като за семеен с деца и т.н. п.п. Няма дълга и къса база, всички CRV-та са еднакви - високо комби с 5 врати и нек'во 4х4 Благодаря за отговаря, не не искам да провокирам нищо казвам каквото съм чувал просто. Ами като разглеждам какво се предлага по пазара трудно мога да видя втора генерация в ръцете ви от гледна точка, че няма да ми сганта финансите.За мен външен и вътрешен вид няма много значение, но ако питам жената гледай какво става. Значи, искам да сменя колата и съм решил да е джип, гледах Тойота, Субару, Сузуки, Великата стена , но се спрях на Хонда, поради причина който описах в предния пост, вътрешния обем също е + за мен поради факта, че обичаме да пътуваме и повече багаж да наблъска жената. В обявите чета къса и дълга база и затова така написах. Благодаря за инфото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyan_mnt 0 #100 Отговорено 7 Октомври, 2015 Здравейте колеги, Скоро ще гледам едно ЦР-В първа генерация, само че USA версия. Има ли нещо, което да ме притеснява имайки в предвид, че колата е от САЩ (регистрирана е и се кара в България? Частите едни и същи ли са? Видях на снимките, че броните са различни, но дали са взаимозаменяеми с европейската версия? С две думи, риск ли е да се вземе ЦР-В, което е правено за USA пазара и има ли нещо, което да ме притеснява? Благодаря ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #101 Отговорено 8 Октомври, 2015 Дай снимка, или линк към обявата за колата, на която си се спрял. От 10 месеца карам CR-V 2-ра ген. Преди това за 5 г. смених 2 CRV-та 1-ва ген JDM. Не съм запознат в детайли с USDM-ките, затова искам линк към обява. От пръв поглед в Google, разликите между USDM и европейските, са горе-долу същите, каквито са и между JDM и европейките - брони, "стопове", задния номер е на вратата а не на бронята ... Всички тези неща са взаимозаменяеми с европейските. Освен това, повечето USDM-ки са автоматик, тъмни стъкла, ветробрани, "климатроник" ... т.е. повече екстри. Това по екстериора, може и да пропускам нещо. Някъде във форума ставаше въпрос, че има и някои разлики около двигателя, не помня дали беше в климатика или хидравликата на рейката. Предполагам, че може да има разлика в изпускателната система, заради различните изисквания към изгорелите газове тук и в Щатите. Моята JDM-ka имаше - катализатора беше по-дълъг, съответно средното "гърне" по-късо (или обратното). Това е лееееко проблемно, но само ако сменяваш едното от тях. Ако смениш двете заедно, всичко е болт-он. На JDM-ския катализатор нямаше втора "ламбда сонда", на нейно място имаше термометър за температурата на катализатора. Освен това, предните външни карета нa JDM-ката бяха различни от европейските карета за CR-V, обаче бяха еднакви с тези за Сивик (не помня 5-та или 6-та ген). Нямам идея дали американките имат същите разлики. Не мисля, че притежаването на USDM-ka ще е кой-знае-какъв проблем. Проблемът евентуално ще е във времето за доставка на рез.части, ако се налага да идват от Щатите. Другото е, че преди да поръчаш някоя част, трябва да се убедиш, дали има европейски заместител, или ще трябва да се поръчва от Щатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyan_mnt 0 #102 Отговорено 8 Октомври, 2015 Колега Краси, благодаря ти за изчерпателния отговор. Днес я гледахме колата. Отказахме се. Колата е удряна, лепена е под левия калник. Бронята е пребоядисвана няколко пъти. Левия калник е от европейско ЦР-В, в резултат на удара предполагам. Рисковано ми се стори с тая кола и се отказах. Като разлика аз видях, че няма АБС. Иначе е 1999 година, 146 коня. Има стоков автопилот. Как е положението с ЦР-В за Европа? Всички ли имат АБС? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #103 Отговорено 8 Октомври, 2015 ... Всички ли имат АБС? Предполагам, че всички европейски CRV-та 1-ва ген имат ABS. Moите две JDM-ки бяха 1995-а, и също нямаха ABS. Даже и еърбагове нямаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyan_mnt 0 #104 Отговорено 9 Октомври, 2015 Общо взето търсенето продължава. Търся автоматик, с по-големия мотор. Но обявите са 2-3 само. В немското мобиле са малко повече, но пак не са много. Повечето обяви са за коли с ръчни скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове