Jump to content
mcd

Помощ за избор Honda Accord Gen8

Recommended Posts

Здравейте момчета

оглеждам се за Honda Accord Gen 8 и реших че тук е най-доброто място за въпроси.

 

1. Още се чудя дали дизел или бензин с газ. Какво мислите? Колко ви е разхода на газ? Дизела дава икономия, но като смениш маховик и съединител и ремонти по турбото и икономията заминава. Имам Астра Х Z17DTH и съм ги направил тея ремонти вече и още един куп. Астрата ми харесва като цяло, но не ми стига място за багаж, а и май попаднах на калпава бройка и всеки месец нещо ремонтирам за разлика от старата ми бензинка.

2. Има ли къде да видя разликата между Executive i Elegance? Само двата модела ли са като оборудване или може да има допълнителни екстри. Има ли по-ниско оборудване от Elegance? Примерно аудиото има ли MP3 и USB във всички модели?

3. Колко ви е данъка за софия на този автомобил? Астрата е 74кв. и данъка е 50лв.

4. Какво ще ме посъветвате да гледам при покупката?

 

Мерси предварително!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега!

 

Поздравления за избора на първо място! А на следващо с шеговит тон, но като сериозен отговор ще ти кажа - мислим бензин без газ. :)

 

Здрави двигатели, динамични и не до там икономични. 2.4 полапва масло - намери темата на колегата mstavrev, а с 2.0 трябва да внимаваш с наливането на неподходящо масло, че е капризен - трябва му тънко и по възможност препоръчвано от Хонда. Сериозни проблеми обаче няма и освен консумативи и каране, друго по тях не се прави в общия случай.

 

За дизелите съм виждал, че за периода 2009 - 2011 имат няколко сервизни акции точно заради евентуални проблеми с него, които от източника, в който ги гледах беше цитирано като причина само "Diesel engine may fail", което е доооста общо казано.

 

Аз лично съм много доволен и от автоматика, което вече си е въпрос на лично предпочитание, но ако избереш дизел изобщо не е лоша комбинация предвид, че тя за първи път се предлага на този модел точно при това поколение.

 

Има няколко теми за 8-цата - прегледай ги, а има няколко колеги с такива коли, които постват доста смислени, обективни и реални мнения - те могат да са ти от голяма помощ.

 

Успех!

 

П.П. Когато си търсех моята кола, разпитах за мнение няколко познати монтьори и тяхното мнение за дизелите на Опел беше единодушно, че са едни от най-калпавите дизели. Това го казвам в посока на това, че не знам до колко е меродавно да правиш изводи за дизеловите двигатели по принцип, базиращи се на опита ти точно с тези на Опел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора IVTEC.

Не си писал защо не на ГАЗ? Като чета май тези автомобили не са никак икономични. То е и трудно да прецениш заради стила на каране, но ми се струва че на моето каране дизела под 10 и бензина под 15 няма да падат на магистралата.

Аз на астрата и вдигам разхода до 8.6 на магистралата, а е много икономична - извънградско ми прави 5.6 на малоумно каране...а жената е правила 3.6 извънградско (трябва да я взимат за тестер че пада под данните от книжката)

Общо взето обичама да настъпвам - да не се бърка с малоумно каране. Карам бързо, но разумно. Пътувам Бургас-София често и правя поне 20-30к на година, та нещо дето гори много не ми се нрави.

 

Ако може и някой друг да драсне 2 реда ще съм благодарен - 200 прегледа и 1 отговор само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този стил на каране и при до 30 000 км годишно разумното решение е дизел 8-ма генерация. До сега във форума за осмицата няма оплаквания от маховик, съединител, турбо, верига, колектори. С този дизел много трудно ще имате средно 10л/100км на магистрала, да не кажа почти невъзможно.

 

PS. Търсете запазена бройка до около 150 000 км, най-добре закупен в България заради сигурната сервизна история.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, при този пробег изцяло заставам зад мнението на колегата за дизел.

 

Без газ е лично мое мнение, защото лично аз не харесвам толкова генерални интервенции по колата. Предпочитам оригиналното, което в случая на дизел е достатъчно динамично и икономично. Мой познат, пътуващ често до Австрия и обратно ми е разказвал как на -30 С при престой цяла нощ на открито на колата, същата пали от раз без проблеми, а средният му разход е към 6/100, но при средностатистическо каране.

 

Братовчед ми от Лондон си идва с такава красавица поне два пъти годишно и на всичкото отгоре я е ремапнал на 190 коня, при което разходът му е паднал мъничко, но вървенето е съвсем различно.

 

И двамата нямат никакви оплаквания от двигателя, нито от каквото и да било друго по колата. И двамата досега не са правели окачване, нито нещо по скоростите, купето, типично за Хонда, нито скърца, нито тропва.

 

И двамата не знаят какви са проблемите по сервизната акция, като и двамата не са ги викали.

 

И да върна малко темата за бензин без газ. От една страна, както казах е лично мое предпочитание, базиращо се на психопатските ми паранои да не се разваля нещо оригинално - поради същата причина стоя с гаден нет у дома, който идва по коаксиален кабел, защото не искам да ми дупчат дограмата за оптика, която няма другаде откъде да влезе - ку-ку :) Но насериозно - говорел съм с много хора, занимаващи се по един или друг начин с транспорт, които ми казват, че за да имаш сметка от дизела или газта, е хубаво да имаш пробег над 25 000 км годишно, а аз минавам.... скромните 9 000 средно.

 

Та за това първоначалното ми мнение по твоя въпрос беше такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрaвей колегa!която колa си избереш нямa дa сбъркaш,билa бензиновa,билa дизеловa.Aз имaм 8 ген 2.0 л.ензин и съм достa доволен,рaзходa при нормaлно кaрaне е достa близък до дизелa.Зa дизелa нa8 ген. сaмо съм слушaл положителни нещa.Много поздрaви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и благодаря за отговорите!

Можете ли да ми кажете какъв ви е бил максималния разход извънградско на дизел и бензин? Някой който обича да настъпва ще ми е от полза ;)

Както казах дизела на Астрата го дават 4.5, а аз успявам да го докарам до 8.6 на магистралата. Дажед веднъж и до 9.

Хондата доколкото виждам я дават 4.9 (дизела), от което предполагам че при реални условия и голямо натоварване ще отиде спокойно над 10.

 

На сайта на Хонда не откривам за 8-ма генерация сравнителна таблица за оборудванете. Някой може ли да ме насочи къде мога да погледна за такава?

Редактирано от mcd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямaм дизелa aмa достa се съмнявaм нa мaгистрaлa дa мине 10 литрa рaзходa,дори дa я нaстъпaш достa.То моятa че е бензин не прaви този рaзход нa мaгистрaлa.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята дизелова 7-ца при 160 според компютъра гори 8/100. Мисля, че няма начин да правиш разход от 10/100. Едва ли можеш да караш продължително време с 200км/ч, а и да можеш, то няма да е препоръчително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често пътувам Пловдив-София. Разхода при поддържане на 130-140 км/ч на равен участък е между 7 и 8 на 100.

По равните участъци, поддържането на 180 км/ч по борд показва между 11-13. При 200 км/ч се клати м/у 13 и максимума на индикацията (която е 15/100).

Горните замервания са със зимни гуми 225/50/R17.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става колега има ли новини относно accord 8 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забави се покупката, но съм капарирал една топ оборудване 2.2 icdt.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш i-dtec.

8 генерация дизела е i-dtec.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По профила на колегата се вижда, че е закупил I-DTEC-а, но не споделя нищо със съфорумците!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещото което ме спря да си взема бензин е несъществуващият въртящ момент...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×