Jump to content

Recommended Posts

Привет!

Почти на 100% съм решил да се зарадвам с ХР-В късата база. Само ми трябва малко подкрепа за избораПубликувано изображение. С нея освен по асфалта ще се ходи много на риболов. Естествено риболова не е тежък офф, така че най-важното за мен е надеждна ли е нейната по-слаба система 4х4 за това хоби. Така или иначе си има черни пътища,къде по чакълести, но и такива с повечко кал, сняг и т.н. Към момента съм с Дайхатцу Фероза с което притеснения от къде ще минавам не съм имал. Но предвид, че рядко прибягвам към двойното му,това че е 92г, асфалтовите километри които минавам и желанието за нещо по ново и комфортно съм решил че е време за смяна. Освен това са икономични, с най-голям багажник от себеподобните и с възможност за монтаж на газ на мястото на резервната гума.Ако има собственици на ХР-В или ЦР-В(нали са с едно и също 4х4) любители на лова,риболова и леки разходки извън асфалта да дават съвет.
Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе става, няма да е като ферозата проходима, ама за целта за която ще я вземаш става. Моето цр-в 1ген. до сега не ме е оставяло ни в снега, ни в калта, ама и аз вече втора зима му научих способностите и не очаквам чудеса. Наистина зимата е кеф, пък щом ти трябва за лек офф ще ти покрие изискванията. При всички случаи хр-в къса база ще е по-проходима от цр-в. Успех в търсенето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един колега продава къса база с 4х4.Виж в другия раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И съм го виждал на живо и е читава колицата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам казвате за червената от Дупница,защото тя е 4х4. От обявата там ми е чудно, че пише за блокаж на диференциал, а доколкото съм разбрал при Хонда не е така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е червената от Дупница. Влез във раздел "продава" ...цели автомобили и там има една сива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е само с предно,ако говориш за HR-V то на Ники.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, моя е само с предно.

предполагам че няма да става за риболов по силно пресечен терен и разкаляни пътища.

инак е висок, здрав, надежден и икономичен автомобил.

пък и е красавец :) с новата маска и табло .. идеален компактен автомобил за нашите градски условия.

пробвал съм го на лек офроуд и черни пътища но при добри метеорологични условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Хрви от две години и не ме е оставило никъде.Занимавам се с професионален риболов и  постояно съм в калта по р.Дунав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали тук му е мястото, но все пак се обсъжда HR-V.

Таркалям едно такова от половин година и преди да го взема доста се рових из форума за мения! За това искам и аз да изкажа своето, с надежда, че ще е полезно някому, както са били полезни на мен!

Колицата е добра, взех я с газ! 4х4 105 к.с.Мотора работи тихо и без вибраций като повечето японски коли.

Какво ми хареса: Евтино 4х4, позицията на водача (не съм като седнал на земята),  удобна е за високи хора при слизане и качване, равния под при свалени задни седалки, приличен разход, голям клиренс, големи странични огледала, рядко съм виждал изгнила такава, добра проходимист (бих я сравнил с Лада Нива..... говорим за проходимост, мотора е 100 пъти по-добър). Карах я на дълъг път, 25 часа нон-стоп, почти не гасих двигателя, 2400 км, зимни януарски условия. нито ме предаде нито даде признак да се задъхва,  В общи линий добър работен кон!

.

Какво не ми хареса: Спартански гол интериор, двигателят е слаб за това купе ( в 21-ви век колите са по-пъргави), Скоростната кутия е разчетена за по-ниски скорости ( средна на дълго 100-110, иначе влиза във високи обороти и возенето е шумно и некомфортно, а за дълги преходи над 1000-1500 км. тая скорост е малко изнервяща), мястото на масления филтър ( неудобно на задната страна на двигателя от към купето, ..... Колко ли маслари в България биха си чупили ръцете за да ви го сменят? ..... Повечето не! Но ще ви кажат: Нема проблем бате! Сичко съм сменил! Карай смело!

Радиаторите са незащитени в долната си половина и при доста коли са прилично понамачкани от летящи камъчета точно там.

Казват че японците работели с внимание към детайла! Е, тук забелязах че не винаги е така!

Тапицерията на пода е недоизмислена! Има празни пространства и кухини под нея и там плата макар и дебел се къса, А върху тунела пред задните седалки има болтове с неподходящо обемни глави напиращи да прокъсат плата и там!

 

За тези които не са надничали под капака! Има една особеност! Тук двигателя е в дясната част, а скоростната кутия в ляво! Сиреч на обратно на това което сте свикнали да виждате при голфа, опела, реното, и всички останали.

 

Като цяло! Колата е добра! Доволен съм! Върши работата заради която се спрях на модела! Има си и шантав фасон за да не се слива с тълпата. И поне за сега въпреки годините си изглежда сигурна!

Ако искате обаче по истински джип, с по приятен  и ергономичен интериор, красив и комфортен! Може би една Тойта Рав4, е по-добрата оферта! Там има и вариант за дизел! А за мен джипа трябва да е дизел! Обаче е много ощетен от към багажник!

Дано съм бил полезен с горното!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най удачния автомобил за този вид риболов.Проверено....6 години и 160к километра.Събира точно...мен и 3 ма колеги,една понтонна лодка или 4 проходилки.Най-нисък разход лв./100 км от всичко 4х4.Калпави ламарини и седалки ,но железен  двигател и ходова част.Ако трябва да сменя сега Харвито не знам какво бих си купил..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново харви с цвт :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...