loner 1 #41 Отговорено 6 Януари, 2015 Здравейте и за много години! Нов съм във форума, но успях да изчета какво да гледам при избора си на моето ЦР-В за което ви благодаря на всички, особено на Слави CR V. Въпреки това виждам, че забелязвате много подробности които на мен ми убягват. Затова ви моля да споделите своето мнение за следната кола, която ще гледам утре: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21415298601715835&slink=8h48ck Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #42 Отговорено 7 Януари, 2015 Аз виждам, че джантите са от първата генерация, не са от този модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #43 Отговорено 8 Януари, 2015 Е те тва е вече оригинален волан. Тая директно я карай към някой сервиз, щом е с номера. Ма вярно май джантите са от първа Гумите нещо не ми вдъхват доверие, Cooper Discoverer, виж кой DOT са. Вземи и VIN-a, да се провери в Honda Owners, че може да има вроден дефект с въздушните възглавници, просто да го имаш предвид. Някой е бил на автомивка, а пък няма снимка под капака. Абе - към сервиза, да ѝ бръкнат навсякъде И не забравяй да видиш дали масичката е на мястото си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #44 Отговорено 8 Януари, 2015 Благодаря ви за съветите. Днес ще я гледам и после ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #45 Отговорено 8 Януари, 2015 (Редактирано) Колата не изглежда зле по информацията от снимките, дори и да има някой друг пребоядисан детайл при оглед на място. Вероятно стопанина си е купил комплект гуми с джанти от първа генерация и в това няма нищо лошо, още повече че оригиналните джанти на първа са доста по-хубави от някои оригинални джанти на втора. Разликата в диаметрите на гумите е -5мм което е допустимо и е без значение резервната дали е 16ка. Cooper са едни много добри американски гуми дори и при не толкова пресен дот. Пипни каучука на грайфера дали е запазил еластичността си. Колата няма газ, значи или е карана малко или собственика е имал възможност да я кара на бензин( поне до скоро и до момента в който е решил да вземе по икономична) което значи че вероятно е имал средства и за качествена поддръжка. Редактирано 8 Януари, 2015 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deserteye 0 #46 Отговорено 8 Януари, 2015 Благодаря на всички, които са писали за Хондата, която показах. Чак сега успях да прочета всичко. От забележките си правя извода, че колата не е на реални километри и е доста карана. То, коя ли е с реални? В крайна сметка реших да отложа покупката поне до лятото и да се огледам за III-та генерация, от тия с прибраната резервна гума. Ще съм благодарен ако ме посъветвате дали е по-добре III-та или II-ра генерация. Въпреки, че щом е по-нов модел, би трябвало третата да е по-добрата, но .... вече писах, че не съм компетентен, що се отнася до автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #47 Отговорено 8 Януари, 2015 (Редактирано) Да колега при твоя бюджет, по добре се огледай вече направо за 3та. Несравнимо по-красива е, а като гледам и цените на трета почват да се ориентират към по-нормалните и реалистични нива за разлика от 2ра, която не мога да разбера как държи още такива високи цени, които пък вярвам ще паднат съвсем скоро след като тези на трета генерация ги натиснат. Редактирано 8 Януари, 2015 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #48 Отговорено 8 Януари, 2015 Преди час се върнах от огледа и впечатленията ми са много добри. Следвах плътно указанията на Слави, какво да гледам. Запалих я на студено, като завъртя буквално 2 оборота и запали. Вдигна оборотите и след около минута ги свали, и заработи доста тихо. Вътре салонът е доста запазен. Не видях разлика в цветовете, нещо да е пребоядисвано, а я огледах цялата дори и гредите, както ме посъветва Слави. Не видях в горната част на радиатора пукнатини по пластмасата и маркуча към радиатора да е сменян. От ауспуха нямаше мазно черно само черен прах, който се чисти лесно в снега. Не чух и шумове от съединителя. На возия нямаше тропане, но при навиване на волана има моментно пукане. Човекът ми каза за пукането както и че има крива гума и тресе между 80-100 км преди огледа. При подаване на газ набира добре, макар че карахме почти изцяло по лед. Тропане не чух освен от къмпинг масата в багажника :-) Не можах да я подкарам над 65 км. за да видя тропането, че бързах. Кусур, който аз намерих е предната решетка над бронята, която се държи само от едната страна. Вижда се, че е прикрепяна много пъти, гнездото за щипката е разбито и дори има навито допълнително винтче от едната страна. А бе, ако направи някаква подходяща отстъпка от цената ще я взема. Утре по обед ще се разберем, но определено ставам хонда-фен и ще гледам за подобна :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ливера 0 #49 Отговорено 13 Януари, 2015 Към всички любители на Honda CR-v от софия а и други може ли да споделите несто за тези три обяви http://www.cars.bg/c981516, http://www.cars.bg/c969822, http://www.cars.bg/c993843, като и трите са в Горубляне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deserteye 0 #50 Отговорено 13 Януари, 2015 Благодаря на всички, които се отзоваха с коментари. Ще следя форума редовно за подсказки и съвети, докато ми дойде реда и на мен за едно CR-V. На всички пожелавам безаварийно каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #51 Отговорено 13 Януари, 2015 Факт е, че вече съм собственик на Хондата, пък била тя с всичките кусури и плюсове :-) Джипката си е ок, но има два проблема, които ме тормозят. Първо: при тестът не я изкарах извън града и така не видях колко много тресе, когато дигнеш над 60 км/ч (моя грешка). Продавачът ми твърди, че е гума, но аз не съм сигурен. При скорост над 60, като подадеш газ да ускориш и започва здраво друсане, а като достигнеш определена скорост и само подаваш газ да я поддържаш, тресенето е далеч по-слабо. Но ако продължиш с подаването на газ и тресенето е налице... Другият проблем е едно свирене като на ремък. Слабо, чувам го само на празен ход... Иначе салон и визия е бижу. Това е на прима-виста, а утре като се прибера от работа почвам по-слеващите наблюдения. Сега ще търся удачни майстори в София да я карам утре за цялостен преглед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #52 Отговорено 14 Януари, 2015 Аиде да ти е честита и с здраве да си я карате много километри Ливера, ти не трябва да се докосваш до обяви човек вчера си ги пуснал 3 линка и днес вече 2 от тях ги няма, колегите тука те дебнат да намериш хубава обява да я постнеш за коментар и докато някои ти пише те отишли и я купили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #53 Отговорено 14 Януари, 2015 Просто в обяви 2 и 3 е добавил запетайка веднага зад цифрата И трите са от един човек, и трите на снимки стават... бих отишъл огледал и закарал която ми хареса на преглед... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #54 Отговорено 14 Януари, 2015 Честито колега,със здраве да си я караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #55 Отговорено 14 Януари, 2015 Просто в обяви 2 и 3 е добавил запетайка веднага зад цифрата И трите са от един човек, и трите на снимки стават... бих отишъл огледал и закарал която ми хареса на преглед... А цената що им е такава може само да гадаем АКо 1 от 3те е добре пак си е далавера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #56 Отговорено 14 Януари, 2015 Златистата е твоята , бегаи на оглед, дори капака на клапаните на снимката не личи да е боядисан за разлика от първия линк. На третата също не е боядисан което е добре ама златистата лови повече око, въпреки цвета на предната броня да е различен и е по малко смачкана от каране вътре поне в салона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ливера 0 #57 Отговорено 14 Януари, 2015 Златистата е твоята , бегаи на оглед, дори капака на клапаните на снимката не личи да е боядисан за разлика от първия линк. На третата също не е боядисан което е добре ама златистата лови повече око, въпреки цвета на предната броня да е различен и е по малко смачкана от каране вътре поне в салона. Да на мен също златистата най - много ми допада и ще ходя до София да видя за какво става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #58 Отговорено 14 Януари, 2015 Колеги, благодаря ви за честитките и най-вече за помощта! И особено на Слави, който ме напътстваше стъпка по стъпка :-) Днес успях да я регистрирам и след това отидох при момчетата от Юби-ко. Само добри думи мога да кажа за тях! Дигнаха я на подемник и я разгледаха обстойно. Намериха и доста кусури по ходовата част. Тресенето го оправихме, чрез смяна на каре и полуоска отляво. Пак там трябва да сменя един тампон и външен накрайник отдясно, които ги поръчах и ще ги сменям след 10тина дни. Отляво е заминала и главината затова има един луфт. А свиренето, което чувам е от задния диференциал. Абе, карана е като служебна последната година откакто е в БГ. Отделно, три от четирите гуми са криви, та и тях ще сменям когато мога. Явно тоя ги е сменил преди да я продаде. След 2 месеца, така или иначе ще купувам летни гуми. Отзад окачването е добре. Техника Миро сигурно 3-4 пъти ми каза, че е трябвало да им я докарам преди да я взема. Както и да е, вината си е моя! Но аз не съм човек, който ще ги крие тия неща и ще тръгне да я продава - почвам да я стягам и до пролетта ще е мечта . Скритите недъзи и повреди нека тежат на нечия друга съвест! Лека-полека, колкото ми позволяват финансите и ще я оправя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #59 Отговорено 15 Януари, 2015 (Редактирано) Честито колега, всъщност според мен не си много прав. Може човекът въобще да не е подозирал, че има такива проблеми по колата. Не всички имат техническо ухо и може да си е карал като е мислил, че колата си е в добро състояние и дори и да има нещо не е толкова належащо. Предполагам не ти е отказал да ходите в сервиз, а и доколкото помня беше писал, че ако ти намали цената я взимаш. По автокъщите нещата са доста по страшни, вервай ми. Редактирано 15 Януари, 2015 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyan_mnt 0 #60 Отговорено 15 Януари, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, С вълнение следя темата на колегите, които търсят да купят Цр-в. Аз понастоящем карам Ровър 214, 1998 година. Търся семейна кола за 4-5 членно семейство и първа генерация най-много ми е в полезрението предвид бюджета и най-вече заради отличните отзиви за тази кола. Следя и аз обявите, макар и още да не съм се решил да взимам кола (имаме къща за ремонт). И така, успех на колегите, които търсят коли в момента и ще разчитам на вас за в бъдеще за мнения и съвети. Редактирано 15 Януари, 2015 от Iliyan_mnt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #61 Отговорено 15 Януари, 2015 Здрасти колега, преди 4 години и аз дойдох от Роувър форума с една 416 Si. Чудесни автомобили ако си прескочил проблема с духналата гарнитура. С CR-V I ще си още по доволен, само се подготви за разхода ако не предвидиш газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #62 Отговорено 15 Януари, 2015 Ти щом имаш къща от ремонти нема се отървеш цял живот, та и децата и внуците ти все правиш и все има кво да се прави, краи няма тая пущина, ама друго си е, дал господ всеки му Искам да кажа че ще тряя промушиш покупката някъде между ремонта на къщата щото инак ако чакаш да ти хартисат пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyan_mnt 0 #63 Отговорено 15 Януари, 2015 Колега HondaExplorer, аз не случих на кола и една година след покупката сменихме двигателя. След това смяна на гарнитура на глава и обичайните неща за Ровър. В момента пак се борим с теч на антифриз от незнайно къде и т.н. Но не само това е причината да търся кола. Просто имаме нужда от по-голяма, по-висока, по-сигурна. Иначе мисля да слагам газ, да. И Ровъра го карам с ГИ Тамона. Къщата, за която споменах, я купихме преди няколко месеца в едно село до Монтана и е за основен ремонт. Та за това за сега изчаквам. Имаше дилема преди за първа или втора генерация, но втората идва вече много скъпа като покупна цена + обслужване + ГИ. Мислех и върху вариант Мазда 6 комби. Първа генерация позастарява вече, но е по-евтина и до сега не съм прочел лошо мнение за точно този модел. Гледам често обявите и за това казах, че се вълнувам заедно с колегите. Да намериш добра кола не е лесно. Прави ми впечатление, че масово по обявите обявяват екстри като тракшън контрол, автопилот и тем подобни, които до колкото знам ги няма при първата генерация. Няма ли някой доверен вносител на коли, които докарва хонди и може да му се има доверие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #64 Отговорено 15 Януари, 2015 Мазда 6 само бензинова, иначе за дизел много да ти дам да четеш много лоши неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliyan_mnt 0 #65 Отговорено 15 Януари, 2015 Ориентирал съм се към Хондата. Повече дорби oтзиви има за нея. Харесва ми също, че е по-висока и има 4X4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #66 Отговорено 15 Януари, 2015 Честито колега, всъщност според мен не си много прав. Може човекът въобще да не е подозирал, че има такива проблеми по колата. Не всички имат техническо ухо и може да си е карал като е мислил, че колата си е в добро състояние и дори и да има нещо не е толкова належащо. Предполагам не ти е отказал да ходите в сервиз, а и доколкото помня беше писал, че ако ти намали цената я взимаш. По автокъщите нещата са доста по страшни, вервай ми. Донякъде си прав, но всеки нормален човек на който колата му не става за каране над 60км/ч. ще отиде на майстор и ще потърси решение на проблема. А в случая, той не ми го спомена, а пък аз не я заведох на преглед. Както и да е, това е вече минало. Колата си е вече мой проблем и ще я стегна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #67 Отговорено 15 Януари, 2015 Нищо де колега.Моята уж я гледах и се оказа,че няма амортисьори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #68 Отговорено 16 Януари, 2015 Сега, след като смених каре и полуоска се появи едно пукане при спиране. И това при всяко натискане на спирачката. Ще трябва да я карам да я видят, че това ме притеснява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #69 Отговорено 16 Януари, 2015 Ако са ти сложили някоя китайска полуоска съм чувал, че правят проблеми с ABS, нещо гривните не пасвали точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #70 Отговорено 16 Януари, 2015 Втора употреба е. Не знам дали е китайска, но скоро ще навестя пак сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loner 1 #71 Отговорено 16 Януари, 2015 Ново 20! Сипах бензин догоре и на финала стана локва с бензин под колата... Ще трябва и това да проверя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #72 Отговорено 16 Януари, 2015 Пусти късмет.... е пък не се ли вижда от де изтече? да не е скъсан някои от маркучите за вентилация, ама то това само догадки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #73 Отговорено 16 Януари, 2015 Моя резеровар беше почнал да цацърка и насред родопите ми свърши бензина Изключих помпата и палих 1 седмица на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове