Krasimir92 0 #1 Публикувано 3 Декември, 2014 (Редактирано) Двигателят прекасва на ниски обороти.Показва ми високо напрежение на първа ламбда сонда и датчика които е преди ваздушния филтър.Моля за помщ Редактирано 3 Декември, 2014 от Krasimir92 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #2 Отговорено 4 Декември, 2014 Имах подобен проблем с Honda HR-V. Оборотите на празен ход в първия момент ми бяха много ниски и почти да изгасне и след няколко секунди се оправяха. Това беше всеки път като натисна съединител или изключа от скорост. Излизаха ми грешки P0171-Powertrain System too Lean(Bank 1) и P0170 Powertrain Fuel Trim(Bank 1). Оказа се, че бяха избягали настройките на газовата. След настройка всичко се оправи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir92 0 #3 Отговорено 4 Декември, 2014 Моя проблем е малко по различен.Когато е на 800 оборота двигателя работи сякаш на 3 цилинтъра.Когато изчистя грешката се нормализира но в момента в които подам газ чека светва и двигателя пак почва да тресе и не работи както трябва.Казаха ми ламда сонда и датчика за въздух.Извадих датчика замерих го с мулти метър показва 1.5 съпротивление слагам варха на датчика под вода и показва 0.4 което ме води кам мисълта че работи.Мисля че и от ламда сондата неможе да е проблема ако беше ламбда сонда штеше да гори повече но нямаше да барка работата на двигателя чак така.Днес ште проверя всички маркучи вакуми и тнт.Благодаря за публикацията Hauted. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #4 Отговорено 4 Декември, 2014 Реглаж на клапани правил ли си скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir92 0 #5 Отговорено 4 Декември, 2014 Аз я взех преди 1 седмица.Тя е на 120000 хиляди и мисля че са реални заштото е с оригиналните части (Ремак,ваздушен филтър)Може ли да има нужда от реглаж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #6 Отговорено 4 Декември, 2014 Аз я взех преди 1 седмица.Тя е на 120000 хиляди и мисля че са реални заштото е с оригиналните части (Ремак,ваздушен филтър)Може ли да има нужда от реглаж? Проверка се прави на всеки 40К км - ако никога не е правен 100% има нужда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir92 0 #7 Отговорено 4 Декември, 2014 Благодаря много ште опитам с реглаж и дано да изчезне този чек и да заработи като бензинов двигател не като дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #8 Отговорено 4 Декември, 2014 Реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове