crown_bg 446 #201 Отговорено 13 Юли, 2015 OK, what is your advice if one wishes to make such tune to K24 engine and can afford to buy 1 piece at a time, which piece should be number one, if it matters at all? I will definitely go for your header(still raising funds), the famous ones are too expensive, and the cheaper ones are more expensive than yours and less reliable as well. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #202 Отговорено 13 Юли, 2015 1. reflash 2. header 3. ctr tranny gears or at least FD ( for MT ) 4. lightweight wheels everything else. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #203 Отговорено 13 Юли, 2015 Does it mean I have to exchange AT for MT? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #204 Отговорено 13 Юли, 2015 No, it only for those who has MT , it can be upgraded . AT is AT , it will always be as is . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #205 Отговорено 13 Юли, 2015 Най вероятно казва да се ползват предавателните числа от сивик тайп ар, но това за автоматика и аз не го разбрах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #206 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Thanks bo! Do you usually have ready headers or you manufacture them at request/s - just asking, I plan to have the funds during September. What is the max weight per wheel, I now run on 15kg per wheel, Sparco Assetto Gara, is that heavy? Another question, is there a need to change gear ratios or they can be as they are? To rollin: Точка 3 се отнася само за МТ. Ако е АТ нищо не се пипа, така казва. Явно може да издържи автомата, без промени по него, ако изобщо е възможно някакви промени да се правят. Редактирано 13 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
littlebo 4 #207 Отговорено 13 Юли, 2015 I need 2-3 days to assemble it. 15 kg is only good to put on the neck to dive for suicide. 7.5 is good, 9 is ok. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #208 Отговорено 13 Юли, 2015 Then I am ready to dive. Thanks for your time and advice. I will come back to you later. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #209 Отговорено 13 Юли, 2015 По въпроса със скоростите информация за MT можете да видите тук .Разликата е в 4,5,6 и ФД при JDM кутиите,но в тази таблица не виждам разлика в ФД...LSD-то също. Аз ще преминавам към JDM кутия по някое време като се видя с пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #210 Отговорено 14 Юли, 2015 K20a2 Civic type-R EP3 ремапнат с КПро. Здравей,предполагам,че това е пълен сток ? Двигателя е напълно заводски, има само суперспринт изпускателен колектор и суперспринт генерация. Ето графика наложена в/у абсолютно стоков тайп-Р. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #211 Отговорено 14 Юли, 2015 Абе това малко не е по силовия тунинг ама ще е полезно за всички ако се научи.- Някой има ли идея защо предницата се опитва да "подскача" като превърта гуми ? На какво може да се дължи това чувство все едно ще ти се откачи предницата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #212 Отговорено 15 Юли, 2015 При драг колите на предно, повечето предпочитат да повдигнат задницата с по-твърди пружини, т.е. като тръгваш (понеже предницата почва да плува) задницата ще натиска обратно. Другия момент са гумите и окачването.Аз в момента съм с много кофти гуми на предницата и като дам газ и редя 1,2 - все едно колата ми е 500 коня,отива до прекъсвач супер бързо,чак на 3-та зацепва...нооо няма такова подскачане като се замисля(може би заради окачването най-вече) . Да не забравяме настилката , по която се кара,все пак в БГ имаме "страхотни пътища" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #213 Отговорено 15 Юли, 2015 Така е, при тръгване и спиране (ако предположим, че гумите и техническото състояние на колата е "парфе" или просто поддържана) самата настилка ти дава коне в +, така че само от факта че живееш или пребиваваш в България и вече си напред с мощта на автомобила си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #214 Отговорено 15 Юли, 2015 (Редактирано) Дино графика на стоков Сивик К20А2 срещу ремапнат Акорд К24А3 Редактирано 15 Юли, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #215 Отговорено 15 Юли, 2015 Тая графика досущ кат мойта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #216 Отговорено 15 Юли, 2015 Е та тя е твоята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #217 Отговорено 15 Юли, 2015 (Редактирано) Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото... Is it possible to clean the hole from 4600 to 5200 , Is this good result? Аз ли гледам зле...ясно, аз правих няколко ръна....и се омотах... Редактирано 15 Юли, 2015 от bongo789 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #218 Отговорено 16 Юли, 2015 Някой знае ли точно от каква кола(освен Acura TSX 06-08) може да се ползва по голям дросел ?Нашите са 60мм , а искам да сложа поне 64мм.То общо взето варианти има много само че аз гледам за някой по достъпен.Масово говорят за дросел от Acura TL но май има значение коя година е и кой точно мотор е...Някой, нещо... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #219 Отговорено 16 Юли, 2015 От ТЛ да, но зависи от годината, предполагам ти трябва от 3.2л 2004г. Моят е електронен и май ще трябва друго ЕКУ, а аз скоро рефлашнах...ще е по-нататък във времето... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #220 Отговорено 16 Юли, 2015 И моя е електронен, май на всички К24 са електронни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #221 Отговорено 16 Юли, 2015 Май май...това незнам как се тюнва, ЕКУто ако е позволява, но мисля че е играчка, а и май най-добре е да се смени целия манифолд... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #222 Отговорено 16 Юли, 2015 Аз уж купих сега един дросел от Acura TL-S Колегата littlebo каза, че е съвместим за нашите коли с леки модове.Тамън си купиш и шлифовалка(дремел) и ще портна и смукателя като дойде дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #223 Отговорено 20 Юли, 2015 (Редактирано) при мен Кпрото вече е факт,платката работи ,но все още не съм направил пълен тест.Имах проблеми при монтажа ,но за момента всичко е отстранено и колата е ремапната от мен. Набих карта от RSX 2004 ,която е в К мениджъра ,доработих смесите в ниските,че не ми харесаха,отделно и други настройки за моя стил на каране.Колата върви чудесно и има много голяма разлика от сток варианта,високите в момента направо побесняват сравнение с преди. littlebo и policeman помагаха,благодаря момчета По проекта с дроселите понеже ме питаха. Колата няма да има стъпков мотор - ще бъде елиминиран софтуерно през КпротоНяма да има и МАП,ще се ползва сигнала от ТПС-а и алфа-Н функцията на Кпрото за да се наместят смесите в картата.Има възможност МАП-а да остане,чрез така наречената капилярна тръба. Това е тръбичка с много малък отвор - при отваряне на дроселите атмосферното налягане се изравнява много бързо с това в мотора(т.е. вакуум вече няма,това е съществената разлика на дроселите),въпросната тръба понеже е с малък отвор по бавно разрежда компесационния съд,в който ще се набира вакуум.За спирачките ще трябва да имам нещо такова,но ще се прави на по късен етап сигурно на принципа проба/грешка. По механиката все още се правят изчисления и скоро ще почнем окончателно изработка Редактирано 20 Юли, 2015 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #224 Отговорено 28 Юли, 2015 (Редактирано) Понеже темата нещо замря да я повдигна. Драго от Екстрийм Тунинг ще ми прави изпускател и съм решил да слагам генерация на ф76. На колко мм е най добре да е изхода на изпускателния колектор? Дали да е на 62мм или направо и той на 76ммм? Редактирано 28 Юли, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #225 Отговорено 28 Юли, 2015 моя изпускател изхода му е на Ф60 външно,вътре е 57мм.Генерацията ми е на Ф60 и мисля,че ще ми стигне за 300 коня на мотора(само с едно гърне съм с доста права генерация). Повечето проекти гледам ,че ги правят на Ф76 ,но ми се струва прекалено да ти кажа.Гледай най - вече колата да ти е тиха. Изходното гърне за да е тиха колата - изхода му трябва да е колкото входа или по - малък(те и затова слагат тапи). Боби продава Кпро платки ,така че ако някой реши може да се обърне към него(чух се с него преди няколко дни) Аз търся валове : Toda A3 BC stage 3 Drag cartel stage 3.2 Трябва ми нещо с лифт във Витек до 13.5 и ако излезне нещо 2ра ръка или валове в БГ ще ги отнеса,но за сега се сдържам с частите,че ми трябват пари да си довърша апартамента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #226 Отговорено 28 Юли, 2015 На 76мм е трудно да бъде тиха, ама ще видим. Според всички тунери в чужбина к24 иска 76мм генерация за да даде това което може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #227 Отговорено 28 Юли, 2015 Фи 70 според мен е размера.F20c който е с най висока скорост на бутало изкарва мощности на тоя размер!Трабва и доста направена глава ( не само части).....Това к24 да какви обороти го въртите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #228 Отговорено 28 Юли, 2015 (Редактирано) Аз мисля че к24 е с по висока скорост на буталото от всички Хонди.На 8к мисля да я правя след като сложа маслена помпа от к20 B16 stroke: 77.4mmF20c stroke: 84mmK20 stroke: 86mmB18c stroke: 87.2mmB18a/b stroke: 89mmH22 stroke: 90.7mmF22c stroke: 90.7mmH23 stroke: 95mmK24 stroke: 99mm Цитат от друг фрум:Some more numbers, this time in feet per second @ 8,500 rpms:B16 - 4,317 fpsF20c - 4,685 fpsK20 - 4,797 fpsB18c - 4,864 fpsB18a/b - 4,963 fpsH22 - 5,059 fpsH23 - 5,299 fpsK24 - 5,522 fps A K24 @ 8k rpms is pushing 5,197 fps, which is faster than a redlining F20c S2000. Редактирано 28 Юли, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #229 Отговорено 28 Юли, 2015 http://hondaswap.com/threads/engines-with-the-fastest-piston-speeds.72614/ The F20C was designed with high maximum rpm capability in mind, for increased power output; redline is at 8900 rpm, with VTEC engagement at 6000 rpm. Its relatively long stroke of 84mm results in a mean piston speed of 4965 ft/m, or 25 m/s, second highest than any other production car to date.[4] It is only beaten by the B7 Audi RS4 (2006-2008).(Wikipedia) Говоря за стокови версии на двигателите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #230 Отговорено 28 Юли, 2015 Мда, по скоро аз грешно се изразих че не добавих факта за това че иде реч за модифицирани изпълнения.Заводски К24 се върти само на 7100-200 оборота и при това положение Ф20Ц е с по висока скорост на буталото, но след повдигане на ограничителя дори и само с рефлаш(7600об) става много висока скоростта на буталата на К24, да не говорим за обороти от порядъка на над 9к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #231 Отговорено 29 Юли, 2015 Ще минавам на комплект съединител и лек маховик от Acura RSX-S Общо взето филма при мен си върви всеки ден Ето малко снимки на частите за генерацията на 76мм: пп... продавам си ОЕМ съединителя който така и не монтирах, някой ако му трябва да свирка:http://olx.bg/ad/oem-aisin-komplekt-saedinitel-za-03-08-honda-accord-cl9-2-4-ID5nu3o.html 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #232 Отговорено 30 Юли, 2015 Главата не разбрах дали ще правиш? Има една злобна К24 ка в зелен Делсол близо 300 на гуми но с К20 глава Мислиш ли да пробваш с друго гориво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #233 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) Не, по скоро това ще си е кола за возене...Главата ще се портва но това ще е може би по нататък, ще търся валове от 06-08 Acura TSX и общо взето няма да се влагат повече инвестиции в нея поне за сега.Зеления делсол е на Кристиян и целия проект го знам, но там иде реч за много пари.Там долнището е к24 но с най леките биели на Brian crower, бутала на около 13 степен, драг картел ниво 3+ валове, двудисков тилтъни и тн...При мене ще е нещо от рода на:Лек маховик + комплект съединител от RSX-SЛеки ролки на UR Дросел на 67мм(мисля е, че не е дошъл още) от Acura TL-SЕлектроника KTunerразпределителни валове от TSX - 06-08 50 градусово VTC термо гарнитури на смукателя + портванеИзпускател от Драго + генерация на 76мм K&N панелен филтър - премахната резонаторна кутия К20 маслена помпаи може би още неща за които в момента не се сещам...Това са нещата поне за момента които са купени или в скоро време ще се правят.По нататъка ще има още предполагам, че рядко си сядам на задника с тунинга... Редактирано 30 Юли, 2015 от rollin 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #234 Отговорено 30 Юли, 2015 Офффф обърках + и - Успех с проекта! Направи и карта на спирт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #235 Отговорено 30 Юли, 2015 Не е лоша идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #236 Отговорено 1 Август, 2015 Да повдигна и аз... K20A лек маховик,не съм мерил точно колко е,но на ръка се усеща разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #237 Отговорено 1 Август, 2015 Ако е стоманен около 4,5 - 5 кила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #238 Отговорено 11 Август, 2015 Да повдигна малко темата...една много подробна тема с куп модификации + много снимкиhttp://hondakarma.com/threads/defiants-2-4-type-s-07-facelift-latest-synchros-sleeves-ordered.10567/live?page=1#post-68764 http://hondakarma.com/garage/defiants-2-4-facelift-type-s.80/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #239 Отговорено 17 Август, 2015 Започва се правенето на изпускателя и генерацията. Повече снимки скоро 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #240 Отговорено 17 Август, 2015 (Редактирано) Браво, значи ти си преди мен, и по твоят ще правят и моят ... Поздрави на Драго .. Редактирано 17 Август, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове