Jump to content
rollin

Първи стъпки в тунинга на K24

Recommended Posts

OK, what is your advice if one wishes to make such tune to K24 engine and can afford to buy 1 piece at a time, which piece should be number one, if it matters at all? I will definitely go for your header(still raising funds), the famous ones are too expensive, and the cheaper ones are more expensive than yours and less reliable as well.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.  reflash 

 

2.  header 

 

3.  ctr tranny gears or at least FD ( for MT )

 

4.  lightweight wheels

 

everything else. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Does it mean I have to exchange AT for MT?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

No, it only  for those who has MT ,  it can be upgraded .  AT is AT , it will always be as is . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно казва да се ползват предавателните числа от сивик тайп ар, но това за автоматика и аз не го разбрах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Thanks bo! Do you usually have ready headers or you manufacture them at request/s - just asking, I plan to have the funds during September. What is the max weight per wheel, I now run on 15kg per wheel, Sparco Assetto Gara, is that heavy? Another question, is there a need to change gear ratios or they can be as they are?

 

To rollin: Точка 3 се отнася само за МТ. Ако е АТ нищо не се пипа, така казва. Явно може да издържи автомата, без промени по него, ако изобщо е възможно някакви промени да се правят.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I need 2-3 days to assemble it.  

 

15 kg is only good to put on the neck to dive for suicide.   7.5 is good,  9 is ok.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Then I am ready to dive. Thanks for your time and advice. I will come back to you later.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса със скоростите информация за MT можете да видите тук  .Разликата е в 4,5,6  и ФД при JDM кутиите,но в тази таблица не виждам разлика в ФД...LSD-то също.

Аз ще преминавам към JDM кутия по някое време като се видя с пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това малко не е по силовия тунинг ама ще е полезно за всички ако се научи.
- Някой има ли идея защо предницата се опитва да "подскача" като превърта гуми ? На какво може да се дължи това чувство все едно ще ти се откачи предницата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При драг колите на предно, повечето предпочитат да повдигнат задницата с по-твърди пружини, т.е. като тръгваш (понеже предницата почва да плува) задницата ще натиска обратно.

Другия момент са гумите и окачването.Аз в момента съм с много кофти гуми на предницата и като дам газ и редя 1,2 - все едно колата ми е 500 коня,отива до прекъсвач супер бързо,чак на 3-та зацепва...нооо няма такова подскачане като се замисля(може би заради окачването най-вече) .

Да не забравяме настилката , по която се кара,все пак в БГ имаме "страхотни пътища" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, при тръгване и спиране (ако предположим, че гумите и техническото състояние на колата е "парфе" или просто поддържана) самата настилка ти дава коне в +, така че само от факта че живееш или пребиваваш в България и вече си напред с мощта на автомобила си :biggrin::plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дино графика на стоков Сивик К20А2 срещу ремапнат Акорд К24А3

post-9862-0-59602900-1436972233_thumb.jpg

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая графика досущ кат мойта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е та тя е твоята :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Такаам първият осъществен в Бг рефлаш на к24 вече е факт.Държа да отбележа ,че бях скептично настроен и всичко, което ще кажа е максимално обективно с идеята всеки сам да си направи изводите.Първо да кажа ,че Боби и неговият човек знаят какво правят и доверието ви към тях трябва да е пълно.Второ огромен плюс , е че след ремапа работи с човек ,който е доста в час с газовите и всеки с газ може да разчита на перфектни настройки след рефлаша..Всяка к24-ка на около 170-200 хил. явно е със заминал катализатор, при мен бе толкова зле, че бе стопил сондата,махайте го.Рефлашнахме я ,качих се и не можах да си позная колата,страхотна реакция на газта, до трета не хваща пътя, втек на 4700-4800, прекъсвач на 8600, реално на оборотомер 8800 но явно лъже с 150-200...Това по сфетофарите ...Тръгнах си от София в посока Пловдив, на излизане 4-та подмина 200, 5-та тръгна да подминава 240...За пръв път видях колата си да ускорява след 170 на байр на 6-та...Имам си тестова отсечка , преди излизах със 170, сега 190...Очарован съм и определено си струва...Тоя двигател видно и от графиката си излиза осакатен и въпросният рефлаш е страшно положителен...На газ разликата е 5 коня, реално почти не ги усещам, тоест колата върви уникално по-добре и на газ въпреки ,че е с калпави дюзи, които вероятно ще сменя...С лекота направи 230 на газ при леко изкачване,преди бе абсолютно немислимо...Вярвайте ми много добре си познавам колата и преценката ми е обективна...Друго важно е ,че със самия рефлаш има възможност да се "гаси" втората сонда, която вдига грешка за катализатора и спокойно може да си сложите резонатор...нищо не свети по таблото...

2rfwpyd.jpg

Is it possible to clean the hole from 4600 to 5200 , Is this good result?

 

Аз ли гледам зле...ясно, аз правих няколко ръна....и се омотах...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли точно от каква кола(освен Acura TSX 06-08) може да се ползва по голям дросел ?
Нашите са 60мм , а искам да сложа поне 64мм.
То общо взето варианти има много само че аз гледам за някой по достъпен.
Масово говорят за дросел от Acura TL но май има значение коя година е и кой точно мотор е...
Някой, нещо... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ТЛ да, но зависи от годината, предполагам ти трябва от 3.2л 2004г. Моят е електронен и май ще трябва друго ЕКУ, а аз скоро рефлашнах...ще е по-нататък във времето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя е електронен, май на всички К24 са електронни.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май...това незнам как се тюнва, ЕКУто ако е позволява, но мисля че е играчка, а и май най-добре е да се смени целия манифолд...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз уж купих сега един дросел от Acura TL-S 
Колегата littlebo каза, че е съвместим за нашите коли с леки модове.
Тамън си купиш и шлифовалка(дремел) и ще портна и смукателя като дойде дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

при мен Кпрото вече е факт,платката работи ,но все още не съм направил пълен тест.Имах проблеми при монтажа ,но за момента всичко е отстранено и колата е ремапната от мен.

Набих карта от RSX 2004 ,която е в К мениджъра ,доработих смесите в ниските,че не ми харесаха,отделно и други настройки за моя стил на каране.Колата върви чудесно и има много голяма разлика от сток варианта,високите в момента направо побесняват сравнение с преди.

littlebo и policeman помагаха,благодаря момчета  :worthy:

 

По проекта с дроселите понеже ме питаха.

Колата няма да има стъпков мотор - ще бъде елиминиран софтуерно през Кпрото
Няма да има и МАП,ще се ползва сигнала от ТПС-а и алфа-Н функцията на Кпрото за да се наместят смесите в картата.Има възможност МАП-а да остане,чрез така наречената капилярна тръба.

Това е тръбичка с много малък отвор  - при отваряне на дроселите атмосферното налягане се изравнява много бързо с това в мотора(т.е. вакуум вече няма,това е съществената разлика на дроселите),въпросната тръба понеже е с малък отвор по бавно разрежда компесационния съд,в който ще се набира вакуум.За спирачките ще трябва да имам нещо такова,но ще се прави на по късен етап сигурно на принципа проба/грешка.

По механиката все още се правят изчисления и скоро ще почнем окончателно изработка :)

11700614_981414471909885_605803385705699

Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Понеже темата нещо замря да я повдигна.

Драго от Екстрийм Тунинг ще ми прави изпускател и съм решил да слагам генерация на ф76.

На колко мм е най добре да е изхода на изпускателния колектор?

Дали да е на 62мм или направо и той на 76ммм?

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя изпускател изхода му е на Ф60 външно,вътре е 57мм.Генерацията ми е на Ф60 и мисля,че ще ми стигне за 300 коня на мотора(само с едно гърне съм с доста права генерация).

Повечето проекти гледам ,че ги правят на Ф76 ,но ми се струва прекалено да ти кажа.Гледай най - вече колата да ти е тиха.

Изходното гърне за да е тиха колата - изхода му трябва да е колкото входа или по - малък(те и затова слагат тапи).

Боби продава Кпро платки ,така че ако някой реши може да се обърне към него(чух се с него преди няколко дни)

 

Аз търся валове :

Toda A3

BC stage 3

Drag cartel stage 3.2

 

Трябва ми нещо с лифт във Витек до 13.5 и ако излезне нещо 2ра ръка или валове в БГ ще ги отнеса,но за сега се сдържам с частите,че ми трябват пари да си довърша апартамента :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 76мм е трудно да бъде тиха, ама ще видим.

Според всички тунери в чужбина к24 иска 76мм генерация за да даде това което може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фи 70 според мен е размера.F20c който е с най висока скорост на бутало изкарва мощности на тоя размер!Трабва и доста направена глава ( не само части).....Това к24 да какви обороти го въртите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз мисля че к24 е с по висока скорост на буталото от всички Хонди.
На 8к мисля да я правя след като сложа маслена помпа от к20

 

B16 stroke: 77.4mm
F20c stroke: 84mm
K20 stroke: 86mm
B18c stroke: 87.2mm
B18a/b stroke: 89mm
H22 stroke: 90.7mm
F22c stroke: 90.7mm
H23 stroke: 95mm
K24 stroke: 99mm

 

Цитат от друг фрум:
Some more numbers, this time in feet per second @ 8,500 rpms:
B16 - 4,317 fps
F20c - 4,685 fps
K20 - 4,797 fps
B18c - 4,864 fps
B18a/b - 4,963 fps
H22 - 5,059 fps
H23 - 5,299 fps
K24 - 5,522 fps

 

A K24 @ 8k rpms is pushing 5,197 fps, which is faster than a redlining F20c S2000.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://hondaswap.com/threads/engines-with-the-fastest-piston-speeds.72614/

The F20C was designed with high maximum rpm capability in mind, for increased power output; redline is at 8900 rpm, with VTEC engagement at 6000 rpm. Its relatively long stroke of 84mm results in a mean piston speed of 4965 ft/m, or 25 m/s, second highest than any other production car to date.[4] It is only beaten by the B7 Audi RS4 (2006-2008).(Wikipedia)

Говоря за стокови версии на двигателите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, по скоро аз грешно се изразих че не добавих факта за това че иде реч за модифицирани изпълнения.
Заводски К24 се върти само на 7100-200 оборота и при това положение Ф20Ц е с по висока скорост на буталото, но след повдигане на ограничителя дори и само с рефлаш(7600об) става много висока скоростта на буталата на К24, да не говорим за обороти от порядъка на над 9к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще минавам на комплект съединител и лек маховик от Acura RSX-S 
Общо взето филма при мен си върви всеки ден :D
Ето малко снимки на частите за генерацията на 76мм:
post-9862-0-09956100-1438178442_thumb.jpg

 

пп... продавам си ОЕМ съединителя който така и не монтирах, някой ако му трябва да свирка:
http://olx.bg/ad/oem-aisin-komplekt-saedinitel-za-03-08-honda-accord-cl9-2-4-ID5nu3o.html
 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата не разбрах дали ще правиш?

Има една злобна К24 ка в зелен Делсол :) близо 300 на гуми но с К20 глава :)

Мислиш ли да пробваш с друго гориво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, по скоро това ще си е кола за возене...
Главата ще се портва но това ще е може би по нататък, ще търся валове от 06-08 Acura TSX и общо взето няма да се влагат повече инвестиции в нея поне за сега.
Зеления делсол е на Кристиян и целия проект го знам, но там иде реч за много пари.
Там долнището е к24 но с най леките биели на Brian crower, бутала на около 13 степен, драг картел ниво 3+ валове, двудисков тилтъни и тн...

При мене ще е нещо от рода на:
Лек маховик + комплект съединител от RSX-S
Леки ролки на UR

Дросел на 67мм(мисля е, че не е дошъл още) от Acura TL-S
Електроника KTuner
разпределителни валове от TSX - 06-08

50 градусово VTC

термо гарнитури на смукателя + портване
Изпускател от Драго + генерация на 76мм

K&N панелен филтър - премахната резонаторна кутия

К20 маслена помпа
и може би още неща за които в момента не се сещам...

Това са нещата поне за момента които са купени или в скоро време ще се правят.
По нататъка ще има още предполагам, че рядко си сядам на задника с тунинга...

Редактирано от rollin
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офффф обърках + и - :)

Успех с проекта!

Направи и карта на спирт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша идея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна и аз...

K20A лек маховик,не съм мерил точно колко е,но на ръка се усеща разликата.

 

11033079_988177201233612_889309237315606

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е стоманен около 4,5 - 5 кила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко темата...
една много подробна тема с куп модификации + много снимки
http://hondakarma.com/threads/defiants-2-4-type-s-07-facelift-latest-synchros-sleeves-ordered.10567/live?page=1#post-68764

 

http://hondakarma.com/garage/defiants-2-4-facelift-type-s.80/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, значи ти си преди мен, и по твоят ще правят и моят :biggrin::rolleyes:...

Поздрави на Драго :)..

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...