Jump to content
jorkata dinev

Парно ЦРВ -147 к.с

Recommended Posts

Колеги, нещо ми се струва слабичко парното. Миналата година като купих Хондата не го усетих толкова осезателно, защото и зимата беше мека, колата беше на бензин и ми се струваше, че духа по топло. Сега, като сложих ГИ в студените сутрини стоя с яке и парното е на макс, колата трудно затопля купето. Като я купих смених термостат и всичко, както си му е реда... много странно, досега кола с толкова слабо парно не съм имал  :(

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Обема е голям, а потока на въздуха е меко казано слаб. И при мен е така, започва да се отопля отпред след 15-на минути каране. Но поне отзад става бързо топло и на щерката и е добре. Не се сещам какво може да се направи по въпроса, освен си мислех да разкарам филтъра и да видя дали ще стане по добре, но все ме домързява като знам къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, не е от обема, проблема е че с ати вързали изпарителя на маркуча на парното и водата първом ходи до него и квото остане отива в парното, а изпарителя си отнема доста от температурата. За това лани си нямал дерт с парното а не щото зимата е била мека. Ако питаш мен, вържи си изпарителя на подгрева на колектора, ще се стопля малко по бавно но парното пак ще е бързо и ефективно като на всяка хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Слави, моя изпарител съм го откачал от водата миналата зима и пак е същото. При теб как е скоростта на въздуха при да речем среден вентилатор?

Идеята ми е че като температура си е ок въздуха, ама нещо скорост няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа бая си духа, ти сменял ли си филтъра на климатика да не ти е запушен нещо? При мен , паля тръгвам и след има няма 5 мин вече е минала на газ и е стигнала нормална температура, тва когато вън е +10 градуса, след тва пускам парното и въпреки обема на колата за 5 минути някъде вътре вече си е комфортно добре, а след 10 мин може да свалиш якетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ми вярно че ми е на 2 години филтъра ама хич не ми се сваля пак (много ги мразя япончетата за мястото което са избрали). Ще го махна де, че пък и така ме дразни. Иначе и аз си загрявам нормално, то с тия 4 литра антифриз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен филтрите са сменени миналата година. Що се отнася до силата на духане, си духа силно, но не духа толкова топло. Колата трябва да работи дълго време на обороти за да затопли, най вече топлото се усеща, като съм на светофар или в задръстване.

И аз се съмнявах, че има нещо общо с изпарителя на ГИ, но не бях сигурен колко топло духаше преди да сложа инжекциона. Така и така нещо ми прекъсва, като премине на газ и ще ходя до газаджията, ще го попитам как е вързан изпарителя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и без да го питаш аз ти казвам как е вързан :) с троиници на парното, ако искаш да си го докажеш сам на себе си, намери начин да стиснеш единия маркуч дето отива към изпарителя с нещо, така че да не може да минава през него вода, после покараи на бензин и виж има ли по хубаво парно (караш на бензин щото няма да обърне на газ поради липса на подгряване на изпарителя) . По този начин спираш притока на вода към изпарителя и тя върти само през парното. Още нещо, водата минава от там дето и е наи лесно, и мастора ти като сложи троиници на маркучите щото няма как да върже изпарителя последователно на парното понеже има кранче, водата и е по лесно да мине през него от колкото през парното, понеже заради ламелите си то има повече съпротивление от изпарителя, и за това няма как да очакваш да имаш парно. Това което ще направи мастора е да ти сложи една тапа дървена в троиника и да я разпрбие с по малка дупка, така ще направи ходенето на водата до изпарителя по трудно а до парното по лесно и ще ти се засили парното :) Но за мен колектора си остава най безобидното място, и ако ти каже че там дебита на водата не е достатъчен му кажи да ходи да чете приказки на внучка му :) И още нещо провери дали ти с еотваря кранчето на парното на пълно, да не би да отваря на половина само, тов аможе да разбереш като си на контакт и врътнеш врътката на парното на топло, после с ръка от пред при крана опитваш има ли още ход да с отвори крана, добре е преди тва да видиш в какви положения е затворен и отворен за да знаеш на къде да напъваш после :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е тава кранче на парното, че съм малко бос в тази област :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На меото парно не мога да си държа ръката.Има и сила.Вашите са калпави ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е тава кранче на парното, че съм малко бос в тази област :|

  В коша на единия маркуч зад мотора, ще го видиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой също с газова споменаваше,че е монтирал допълнителна ел.помпа по системата и парното станало идеално..... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е за какво му е ? Щото дебита на помпата е малък ли :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Къде е тава кранче на парното, че съм малко бос в тази област :|

  В коша на единия маркуч зад мотора, ще го видиш.

 

ок, още днес ще го погледна. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант и да е запушен радиатора за парното в купето. В такъв случай водата си циркулира, но не през  тръбичките на радиаторчето, а директно си влиза през входа и излиза през изхода....ял съм го тоя бахур .  Моя “2 броя на колата - рено еспас, понеже двузоновия климатик е най-голямата тъпотия, която може да се измисил“ беше така запушен, че не минаваше никаква течност през него, Просто го споделям като вариант...оправията е смяна на радиаторчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених, филтъра и парното определено започна да духа по-силно! Дори си помислих, че се е оправило и си духа нормално, но днес като запалих колата за работа колата загря, започна да духа топличко, вдигна температурата на средата аз си потеглих и всичко ОК. Карах около 1 км. и понеже пътуваме с едни колеги заедно за работа спрях да ги изчакам, кота не гася колата. Както си духаше топло изведнъж започна да духа студено, колата си държи температурата на средата, но духа студено. Изфорсирах колата няколко пъти и започна да духа по-хладен въздух след това тръгнах, но продължаваше да духа не толкова топъл въздух и така почти 20 км. след това започна да духа по-топъл....  :confused: Сигурно термостата е за смяна, дано имам време тези дни да го сменя, че започнах да се изнервям с това парно... 

Да ви се оплача и за още нещо, че да ми олекне ел. прозореца на задна лява врата ми отказа! Очаквах да откаже преден десен или заден десен, защото понякога едвам се вдига и машинката бучи, но не го очаквах това за заден ляв. Може би е изгоряло моторчето, но трябва да го отворя и него, че предишния ден бях на автомивка и да не би да е влязла вода.

 

Както и да е излях си яда :)  

 

Весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Освен наистина да ти е запушен радиатора на парното. Махни двата маркуча отпред и опитай да продухаш с маркуч с вода, като редуваш входа и изхода. Даже можеш да "лиснеш" и някоя добавка да поседи малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е запушен радиатора нищо няма да помогне....личен опит. Аз колко "лисках" даже и към чешмата го вързах и с оцет го киснах и не става. Единствения начин е да се свали и огледа. То и на тежина си личи...тежи като камък , когато е задръстен с варовик и какво ли не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го погледна след празниците :(  Трудно ли се сваля радиаторчето за парно? Дано се окаже термостата, че доколкото ги гледах в нета са по 230 лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цр-В има много добро парно. Провери това което ти казва Слави. Ако е термостат. температурата на ДВГ ще пада-качва според натоварването на мотора. Ако стои на средата и не мърда не е термостат. Погледни си антифриза, ако е мътен с утайки, най-вероятно ти е затлачен радиатора на парното. 

Редактирано от broker-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същите проблеми като при теб.Тия дни пътувах до Гърция и ми се прецака машинката на задна лява врата.Работеше доста мудно отдавна и сега се свалих два пръста стъклото, и умря.Ни на горе ни на долу,та подлагах якета,найлони,за да запуша отвора.Така се и прибрах,и още не съм го разглабял да видя какво се случва там.А проблема с парното го имам от преди,дебит има,но топло няма.По-точно половината въздуховоди(левите от средата) духат хладно-студено,другата половина(десните) духат топло.Предполагам,че имам проблем с уплътненията на клапите и в понеделник я карам на доктор.Тези уплътнения са от някакъв вид дунапрен и се разпадат с времето,като явно от там идва проблема-не уплътняват както трябва.Когато имам резултат ще пиша в темата,за да се знае решението на  проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същите проблеми като при теб.Тия дни пътувах до Гърция и ми се прецака машинката на задна лява врата.Работеше доста мудно отдавна и сега се свалих два пръста стъклото, и умря.Ни на горе ни на долу,та подлагах якета,найлони,за да запуша отвора.Така се и прибрах,и още не съм го разглабял да видя какво се случва там.А проблема с парното го имам от преди,дебит има,но топло няма.По-точно половината въздуховоди(левите от средата) духат хладно-студено,другата половина(десните) духат топло.Предполагам,че имам проблем с уплътненията на клапите и в понеделник я карам на доктор.Тези уплътнения са от някакъв вид дунапрен и се разпадат с времето,като явно от там идва проблема-не уплътняват както трябва.Когато имам резултат ще пиша в темата,за да се знае решението на  проблема.

ок, ще се радвам да ми споделиш, какво е казал чичо доктор :)  Но аз съм почти на 100% сигурен, че ми е запушено радиаторчето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиаторчето на парното :hmmm: Лошото е,че няма намиране-само оригинален вариант.Свалено е и се опитвам да го отпуша.Надявам с да се получи,защото инак само втора употреба.Ще пиша крайният резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи лесно ли се сваля, че направих една глупост и го позапуших и аз моето. Никога не съм залягал да гледам какво става отдолу при него. За 1-ва ген. говорим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първа не знам но за втора е отврат-пичовете от сервиза твърдо ми заявиха,че за втори път няма да се захващат с това упражнение :tooth:

В момента съм го налял с преперат за котлен камък(от този за перални и миялни) и стои в банята.Гледам почна яко да шупти и тайничко се надявам да се получат нещата :zen: За този метод прочетох в нета,като успешно е използван от няколко човека и работи.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тип "калгон" ? А не те ли плаши мисълта да протече после?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото стане!Поне ще съм пробвал.Тип "калгон", да.Би трябвало да не взаимодейства с метала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Стискам ти палци да имаш парно и да не текне. И да пишеш резултата от калгона, та да се стопля и аз, че без парно не гот да се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното стана перфектно. Не мога да си държа ръката на въздуховодите,от които преди това духаше хладно. Два пъти го киснах с този вид Калгон и излизаше страшна боза от него. После промивка с водна струя. Това може да се направи и направо на колата, без да се разглабя таблото ,щото е много играчка .

Ето една тема по въпроса,от където и аз почерпих информация http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=17844.0

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесният начин да се разбере е да се пипнат при заряла кола маркучите, които влизат в купето към радиаторчето. Ако те са  горещи, значи е 100% радиаторчето. Нормално е изходящия маркуч да е по-студен от входящия по обясними причини. При напълно затлачено радиаторче двата маркуча са еднакво топли, защото няма топлообмен. Колега имал си късмет с промивката, обикновенно не помага много заради серпентините в радиаторчето...те като се затлачат нищо не помага.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и отмен и за много години.И при мен парното духа слабо и си го обяснявам точно с това,че изпарителя е вързан успоредно на радиаторчето за парното и цирколацията не е добра.Имам и Прелюд,няма газово и парното е ОК.Наистина изпарителя трябва да е последователно вързан към системата и че има парно,защото иначе хем отива в казанчето,хем отива и на изпарителя.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...