jorkata dinev 5 #1 Публикувано 7 Ноември, 2014 Колеги, нещо ми се струва слабичко парното. Миналата година като купих Хондата не го усетих толкова осезателно, защото и зимата беше мека, колата беше на бензин и ми се струваше, че духа по топло. Сега, като сложих ГИ в студените сутрини стоя с яке и парното е на макс, колата трудно затопля купето. Като я купих смених термостат и всичко, както си му е реда... много странно, досега кола с толкова слабо парно не съм имал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 7 Ноември, 2014 Обема е голям, а потока на въздуха е меко казано слаб. И при мен е така, започва да се отопля отпред след 15-на минути каране. Но поне отзад става бързо топло и на щерката и е добре. Не се сещам какво може да се направи по въпроса, освен си мислех да разкарам филтъра и да видя дали ще стане по добре, но все ме домързява като знам къде е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 7 Ноември, 2014 Тц, не е от обема, проблема е че с ати вързали изпарителя на маркуча на парното и водата първом ходи до него и квото остане отива в парното, а изпарителя си отнема доста от температурата. За това лани си нямал дерт с парното а не щото зимата е била мека. Ако питаш мен, вържи си изпарителя на подгрева на колектора, ще се стопля малко по бавно но парното пак ще е бързо и ефективно като на всяка хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #4 Отговорено 7 Ноември, 2014 Слави, моя изпарител съм го откачал от водата миналата зима и пак е същото. При теб как е скоростта на въздуха при да речем среден вентилатор? Идеята ми е че като температура си е ок въздуха, ама нещо скорост няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 7 Ноември, 2014 Да ти кажа бая си духа, ти сменял ли си филтъра на климатика да не ти е запушен нещо? При мен , паля тръгвам и след има няма 5 мин вече е минала на газ и е стигнала нормална температура, тва когато вън е +10 градуса, след тва пускам парното и въпреки обема на колата за 5 минути някъде вътре вече си е комфортно добре, а след 10 мин може да свалиш якетата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #6 Отговорено 7 Ноември, 2014 Ми вярно че ми е на 2 години филтъра ама хич не ми се сваля пак (много ги мразя япончетата за мястото което са избрали). Ще го махна де, че пък и така ме дразни. Иначе и аз си загрявам нормално, то с тия 4 литра антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #7 Отговорено 7 Ноември, 2014 При мен филтрите са сменени миналата година. Що се отнася до силата на духане, си духа силно, но не духа толкова топло. Колата трябва да работи дълго време на обороти за да затопли, най вече топлото се усеща, като съм на светофар или в задръстване. И аз се съмнявах, че има нещо общо с изпарителя на ГИ, но не бях сигурен колко топло духаше преди да сложа инжекциона. Така и така нещо ми прекъсва, като премине на газ и ще ходя до газаджията, ще го попитам как е вързан изпарителя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 7 Ноември, 2014 То и без да го питаш аз ти казвам как е вързан с троиници на парното, ако искаш да си го докажеш сам на себе си, намери начин да стиснеш единия маркуч дето отива към изпарителя с нещо, така че да не може да минава през него вода, после покараи на бензин и виж има ли по хубаво парно (караш на бензин щото няма да обърне на газ поради липса на подгряване на изпарителя) . По този начин спираш притока на вода към изпарителя и тя върти само през парното. Още нещо, водата минава от там дето и е наи лесно, и мастора ти като сложи троиници на маркучите щото няма как да върже изпарителя последователно на парното понеже има кранче, водата и е по лесно да мине през него от колкото през парното, понеже заради ламелите си то има повече съпротивление от изпарителя, и за това няма как да очакваш да имаш парно. Това което ще направи мастора е да ти сложи една тапа дървена в троиника и да я разпрбие с по малка дупка, така ще направи ходенето на водата до изпарителя по трудно а до парното по лесно и ще ти се засили парното Но за мен колектора си остава най безобидното място, и ако ти каже че там дебита на водата не е достатъчен му кажи да ходи да чете приказки на внучка му И още нещо провери дали ти с еотваря кранчето на парното на пълно, да не би да отваря на половина само, тов аможе да разбереш като си на контакт и врътнеш врътката на парното на топло, после с ръка от пред при крана опитваш има ли още ход да с отвори крана, добре е преди тва да видиш в какви положения е затворен и отворен за да знаеш на къде да напъваш после 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #9 Отговорено 7 Ноември, 2014 Къде е тава кранче на парното, че съм малко бос в тази област Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 7 Ноември, 2014 На меото парно не мога да си държа ръката.Има и сила.Вашите са калпави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #11 Отговорено 8 Ноември, 2014 Къде е тава кранче на парното, че съм малко бос в тази област В коша на единия маркуч зад мотора, ще го видиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #12 Отговорено 8 Ноември, 2014 Някой също с газова споменаваше,че е монтирал допълнителна ел.помпа по системата и парното станало идеално..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 8 Ноември, 2014 е за какво му е ? Щото дебита на помпата е малък ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #14 Отговорено 8 Ноември, 2014 Къде е тава кранче на парното, че съм малко бос в тази област В коша на единия маркуч зад мотора, ще го видиш. ок, още днес ще го погледна. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #15 Отговорено 9 Ноември, 2014 Има вариант и да е запушен радиатора за парното в купето. В такъв случай водата си циркулира, но не през тръбичките на радиаторчето, а директно си влиза през входа и излиза през изхода....ял съм го тоя бахур . Моя “2 броя на колата - рено еспас, понеже двузоновия климатик е най-голямата тъпотия, която може да се измисил“ беше така запушен, че не минаваше никаква течност през него, Просто го споделям като вариант...оправията е смяна на радиаторчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #16 Отговорено 11 Ноември, 2014 Не е от кранчето на парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #17 Отговорено 22 Декември, 2014 Смених, филтъра и парното определено започна да духа по-силно! Дори си помислих, че се е оправило и си духа нормално, но днес като запалих колата за работа колата загря, започна да духа топличко, вдигна температурата на средата аз си потеглих и всичко ОК. Карах около 1 км. и понеже пътуваме с едни колеги заедно за работа спрях да ги изчакам, кота не гася колата. Както си духаше топло изведнъж започна да духа студено, колата си държи температурата на средата, но духа студено. Изфорсирах колата няколко пъти и започна да духа по-хладен въздух след това тръгнах, но продължаваше да духа не толкова топъл въздух и така почти 20 км. след това започна да духа по-топъл.... Сигурно термостата е за смяна, дано имам време тези дни да го сменя, че започнах да се изнервям с това парно... Да ви се оплача и за още нещо, че да ми олекне ел. прозореца на задна лява врата ми отказа! Очаквах да откаже преден десен или заден десен, защото понякога едвам се вдига и машинката бучи, но не го очаквах това за заден ляв. Може би е изгоряло моторчето, но трябва да го отворя и него, че предишния ден бях на автомивка и да не би да е влязла вода. Както и да е излях си яда Весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #18 Отговорено 22 Декември, 2014 Освен наистина да ти е запушен радиатора на парното. Махни двата маркуча отпред и опитай да продухаш с маркуч с вода, като редуваш входа и изхода. Даже можеш да "лиснеш" и някоя добавка да поседи малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #19 Отговорено 22 Декември, 2014 Ако е запушен радиатора нищо няма да помогне....личен опит. Аз колко "лисках" даже и към чешмата го вързах и с оцет го киснах и не става. Единствения начин е да се свали и огледа. То и на тежина си личи...тежи като камък , когато е задръстен с варовик и какво ли не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #20 Отговорено 22 Декември, 2014 Ще го погледна след празниците Трудно ли се сваля радиаторчето за парно? Дано се окаже термостата, че доколкото ги гледах в нета са по 230 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #21 Отговорено 27 Декември, 2014 (Редактирано) Цр-В има много добро парно. Провери това което ти казва Слави. Ако е термостат. температурата на ДВГ ще пада-качва според натоварването на мотора. Ако стои на средата и не мърда не е термостат. Погледни си антифриза, ако е мътен с утайки, най-вероятно ти е затлачен радиатора на парното. Редактирано 27 Декември, 2014 от broker- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #22 Отговорено 4 Януари, 2015 Имам същите проблеми като при теб.Тия дни пътувах до Гърция и ми се прецака машинката на задна лява врата.Работеше доста мудно отдавна и сега се свалих два пръста стъклото, и умря.Ни на горе ни на долу,та подлагах якета,найлони,за да запуша отвора.Така се и прибрах,и още не съм го разглабял да видя какво се случва там.А проблема с парното го имам от преди,дебит има,но топло няма.По-точно половината въздуховоди(левите от средата) духат хладно-студено,другата половина(десните) духат топло.Предполагам,че имам проблем с уплътненията на клапите и в понеделник я карам на доктор.Тези уплътнения са от някакъв вид дунапрен и се разпадат с времето,като явно от там идва проблема-не уплътняват както трябва.Когато имам резултат ще пиша в темата,за да се знае решението на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #23 Отговорено 5 Януари, 2015 Имам същите проблеми като при теб.Тия дни пътувах до Гърция и ми се прецака машинката на задна лява врата.Работеше доста мудно отдавна и сега се свалих два пръста стъклото, и умря.Ни на горе ни на долу,та подлагах якета,найлони,за да запуша отвора.Така се и прибрах,и още не съм го разглабял да видя какво се случва там.А проблема с парното го имам от преди,дебит има,но топло няма.По-точно половината въздуховоди(левите от средата) духат хладно-студено,другата половина(десните) духат топло.Предполагам,че имам проблем с уплътненията на клапите и в понеделник я карам на доктор.Тези уплътнения са от някакъв вид дунапрен и се разпадат с времето,като явно от там идва проблема-не уплътняват както трябва.Когато имам резултат ще пиша в темата,за да се знае решението на проблема. ок, ще се радвам да ми споделиш, какво е казал чичо доктор Но аз съм почти на 100% сигурен, че ми е запушено радиаторчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #24 Отговорено 6 Януари, 2015 Радиаторчето на парното Лошото е,че няма намиране-само оригинален вариант.Свалено е и се опитвам да го отпуша.Надявам с да се получи,защото инак само втора употреба.Ще пиша крайният резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #25 Отговорено 6 Януари, 2015 Я кажи лесно ли се сваля, че направих една глупост и го позапуших и аз моето. Никога не съм залягал да гледам какво става отдолу при него. За 1-ва ген. говорим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #26 Отговорено 6 Януари, 2015 (Редактирано) За първа не знам но за втора е отврат-пичовете от сервиза твърдо ми заявиха,че за втори път няма да се захващат с това упражнение В момента съм го налял с преперат за котлен камък(от този за перални и миялни) и стои в банята.Гледам почна яко да шупти и тайничко се надявам да се получат нещата За този метод прочетох в нета,като успешно е използван от няколко човека и работи. Редактирано 6 Януари, 2015 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #27 Отговорено 6 Януари, 2015 Тип "калгон" ? А не те ли плаши мисълта да протече после? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #28 Отговорено 6 Януари, 2015 Каквото стане!Поне ще съм пробвал.Тип "калгон", да.Би трябвало да не взаимодейства с метала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #29 Отговорено 7 Януари, 2015 Стискам ти палци да имаш парно и да не текне. И да пишеш резултата от калгона, та да се стопля и аз, че без парно не гот да се кара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #30 Отговорено 7 Януари, 2015 (Редактирано) Парното стана перфектно. Не мога да си държа ръката на въздуховодите,от които преди това духаше хладно. Два пъти го киснах с този вид Калгон и излизаше страшна боза от него. После промивка с водна струя. Това може да се направи и направо на колата, без да се разглабя таблото ,щото е много играчка . Ето една тема по въпроса,от където и аз почерпих информация http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=17844.0 Редактирано 8 Януари, 2015 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #31 Отговорено 8 Януари, 2015 Най-лесният начин да се разбере е да се пипнат при заряла кола маркучите, които влизат в купето към радиаторчето. Ако те са горещи, значи е 100% радиаторчето. Нормално е изходящия маркуч да е по-студен от входящия по обясними причини. При напълно затлачено радиаторче двата маркуча са еднакво топли, защото няма топлообмен. Колега имал си късмет с промивката, обикновенно не помага много заради серпентините в радиаторчето...те като се затлачат нищо не помага. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko1016 16 #32 Отговорено 8 Януари, 2015 Здравейте и отмен и за много години.И при мен парното духа слабо и си го обяснявам точно с това,че изпарителя е вързан успоредно на радиаторчето за парното и цирколацията не е добра.Имам и Прелюд,няма газово и парното е ОК.Наистина изпарителя трябва да е последователно вързан към системата и че има парно,защото иначе хем отива в казанчето,хем отива и на изпарителя.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове