ObiChLiFk0 495 #1 Публикувано 27 Октомври, 2014 (Редактирано) Та проблема е следния : Падне ли темепературата около 0 градуса колата пали трудно. Стартера върти като замаян и някой път отказва да запали.* Нова дистрибуторна капачка + гарнитура* Нови свещи* Нов акумулатор* Нов горивен филтър* Нов въздушен филтър* Компресия 10.1:1 на 1ви 2ри и 4-ти цилиндър 10.0:1 на 3-тиНякой с някакви идеи ... Мислех си за кабели , но пък като запали работи перфектно. Редактирано 27 Октомври, 2014 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 27 Октомври, 2014 Температурен датчик ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #3 Отговорено 27 Октомври, 2014 За температурата на двигателя ли ?!?!Работи идеално и няма грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 27 Октомври, 2014 Пробвай с други кабели дали ще го прави пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #5 Отговорено 27 Октомври, 2014 Дюзи почиствал ли си? А палеца на делкото смени ли и него? Ако имаш газова и се опитваш да палиш директно на газ, пак ще пали трудно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #6 Отговорено 27 Октомври, 2014 Дюзи не съм чистил Газово нямам ВТИ с гаЗ нещо не ме кефиПалеца го гледах като сменях капачката и си беше ок За кабелите и аз си го мисля , но само да намеря Силиконови ЖЪЛТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 27 Октомври, 2014 (Редактирано) При теб не знам как е ,но бившата ми англичанка имаше два датчика за температурата ,един за уреда на таблото и един за компа,имаше и някви клапани ficv и iacv ли бяха -не помня точно наименованията ,които също имаха роля при паленето на студено .Като запали сигурен ли си че работи абсолютно нормало-да пуше от ауспуха примерно или да не сработват всички цилиндри едновременно и какви обороти подтържа ,подробности които биха помогнали или поне да насочат към проблема. Редактирано 27 Октомври, 2014 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 27 Октомври, 2014 Също налягането в горивната рейка и датчика за входящия въздух .Докато се сетя за тях и изтекло времето за поста.Който се сети за друго да пише и да си ги провери тези работи колегата че взе да застудява и трябва да оправи колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #9 Отговорено 28 Октомври, 2014 Като работи работи нормално Не пуши , работят всички цилиндри едновременно и като е студена държи 1100-1200 оборота и като загрее пада на 900 ...Ще ги проверя тея датчици , но сега трябва да разбера дали гадната Б16-ка има два ECT sensor-a или е само един , защото според Аутодата е 1 ... и то двупинов , а до колкот съм запознат датчиците , които подават информация на 2-те места са 4 пинови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 28 Октомври, 2014 Двигателя запалва ли въобще или само върти и не пали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #11 Отговорено 28 Октомври, 2014 Ами относително е някой път пали след много въртене , а някой път ич не пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #12 Отговорено 28 Октомври, 2014 Това с студеното време да не е просто съвпадение и да ти се ебава главното реле ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 28 Октомври, 2014 (Редактирано) Направи един тест-като въртиш и се чуди дали да запали ,бутни леко газта няколко пъти. П.П:Ясно,а с откачен вакум на бензиновия регулатор ? Редактирано 28 Октомври, 2014 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #14 Отговорено 28 Октомври, 2014 Миналата зима правеше същия проблем и тогава оставих нещата така ... С газта е пробвано Сега чета из английските форуми да видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #15 Отговорено 28 Октомври, 2014 Работата е ясна Ще ходя при Миямото като има свободен час адаша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #16 Отговорено 28 Октомври, 2014 Според мен тока и се губи някъде, ама дали са кабели, дали в делкото нещо, дали свещи.. Варианта с главното реле го има също - ослушай се дали се чува помпата на бензина да подкачваИнтересно е какво ще се окаже - пиши като решиш задачата Единствената логика, която намирам със студеното време е, че материалите се свиват - демек ако има кофти спойка някъде е възможно да се влоши контактаИ малко офф.. Имах проблем, с който се борих година и половина, подобен на твоя. При мен помпата не подкачваше бензин - сменях главни релета, какво ли не и нямаше оправия... Дори по едно време се принудих да пусна един + директно от акумулатора към помпата и карах така... Та решението къде се оказа... колата имаше 1 стара аларма, която никога не бях ползвал, защото я купих с нея и нямаше дистанционни за нея. Та тая пуста аларма нещо беше сработила някак си и прекъснала главното реле/помпата/. Голям зор докато един ден един жичкаджия успя да проследи какво става и я изряза ...В тоя ред на мисли - ако имаш аларма провери да не ти прави мизерии точно тя!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #17 Отговорено 28 Октомври, 2014 Помпата подкачва Ще пиша щом го разреша мамка му и проблем , за да може другите с проблем като моя да знаят какво да дирят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #18 Отговорено 28 Октомври, 2014 За вероятноста да е от главното реле ,мисля че можем да я изключим понеже ,при студени спойки на всички колеги с проблемно реле ,магарията я прави като загрее и изгасва двигателя внезапно ,като истине за 20-30 минути ,пак пали и после пак така.Бубината и тя се ебава като позагрее ако не е наред,комутатора ако е ,все някъде по пътя пак ще гасне..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #19 Отговорено 29 Октомври, 2014 Колега пробвал ли си да върнеш контакта няколко пъти преди да завъртиш стартера,дали пали по лесно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #20 Отговорено 29 Октомври, 2014 ами 2 дена го пробвам ... пали по лесно ама 2 дена е 7-9 градуса навън ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #21 Отговорено 16 Декември, 2014 Така днес реших да я мъча докато не умре до толкова акомулатора , че да не може да направи и половин оборот стартера ... е точно преди това умиране запали и успя да запише грешка номер 8 на компютъра ... TDC Sensor ... или иначе казано датчик за горна мъртва точка ... или иначе казано НЯМА синхрон между горна и долна точка ...От тук стигам до 2 извода:Или датчика е преебан ... Или не е зацепена правилно ... ( Което може би е разковничето ЗАЩОТО започна да ми прави този проблем миналата зима , което е 2 месеца след смяна на ремъци и ролки ).Като остане време ще погледна дали е зацепена добре и сега издирвам въпросния датчик както и за всеки случай ECT Sensor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #22 Отговорено 16 Декември, 2014 Спри издирването,в делкото е тоя датчик Гмт,темпетратурния е на тиквата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #23 Отговорено 16 Декември, 2014 Като локация ги знам къде са Трябва да ги издиря да си ги купя да знам , че като сменям ще сменям едно по едно нещата и ще тръгне а не да разглобявам 20 пъти Та ако имаш някой от споменатите с удоволствие бих си ги закупил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #24 Отговорено 17 Декември, 2014 А ECT-то еднакво ли е с това на Д14-ката ... в смисъл температурен датчик като темп. датчик ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #25 Отговорено 17 Декември, 2014 (Редактирано) Като резби и вид са еднакви.Може би ще се различават по стойности,но за проба може да става.Ето снимка на датчика: Редактирано 17 Декември, 2014 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #26 Отговорено 17 Декември, 2014 Еднакви са вече го установих като ги проверих по Part Number Номера за Б16 и Д14 е един и същ Така , че този датчик вече го имаме наличен Остава да открия този за Горна Мъртва точка или да купя цяло Делко ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #27 Отговорено 31 Декември, 2014 След като открих , че записва грешка 8 TDC Sensor който се намира в делкото и трябва да сменя делкото , но да попитам преди да дам 200 лв за делко ...Възможно ли е тоя шибан сензор да се ебава само на студено ?!?! В смисъл студа да му променя съпротивлението или там както действа и да куца само на студ ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Венцо 496 #28 Отговорено 31 Декември, 2014 Акумолатора ти добър ли е...., че малко и там си съмнителен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #29 Отговорено 31 Декември, 2014 ЧИсто нов ... от вчера след обяд ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #30 Отговорено 31 Декември, 2014 здравей и весели празницида кажа и аз малкои аз съм с ej9 и б16а2 и при мен дава същата грешка TDC, но единствено и само като карам със постоянни обороти. Сутрин ми пали безупречно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #31 Отговорено 31 Декември, 2014 (Редактирано) ako имаш TDC грешка ... няма В-тек ... На мен ми е по интересно възможно ли е само при под 0 градуса да се ебава тоя датчик ... до колкото разбрах е някакъв магнитен ... тип тахо датчик ... Весели празници и на вас ... Май ще почна да събирам за Суап Редактирано 31 Декември, 2014 от ObiChLiFk0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrasIs7a 81 #32 Отговорено 31 Декември, 2014 И аз имам някакъв проблем с паленете сутрин и като цяло с моето д15мини ми.В студени сутрини въртя по 3-4-5 пъти докато запали,и самото палене е цилиндър по цилиндър,в смисъл захапва малко по малко докато запали като хората,и после няма ядове.След като е палена и загряла,после при всяко палене стартера прави няколко оборота (в смисъл повече от нормално) и чак тогава пали.От време на време ми светка грешка 7 тпс но като изключа буксата и я включа на ново грешката изчезва.Дали може да има това нещо общо с проблема.Кабели свещи капачка нямат ядове,гориво има на рейката,и колата като цяло върви перфектно.Другото което ми идва на ум е неправилно зацепено делко,но като ми настройваха колата ми зацепиха и делко и всичко и то човек който е направил не малко мини ми-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #33 Отговорено 31 Декември, 2014 ako имаш TDC грешка ... няма В-тек ... На мен ми е по интересно възможно ли е само при под 0 градуса да се ебава тоя датчик ... до колкото разбрах е някакъв магнитен ... тип тахо датчик ... Весели празници и на вас ... Май ще почна да събирам за Суап Напротив колега, пробвал съм след като светне чека работата на мотора не се променя по някакъв начин и в-тек си работи п. п. имах подобен случай със д14-та и давах на контакт 2-3 пъти и след като завъртя пали от четвърт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #34 Отговорено 2 Януари, 2015 Аз нямам В-тек като ми светне грешката на таблото... Като чета английските форуми и там пишат , че няма , но зависи от компа предполагам... Колкото и пъти да давам на контакт ... не ще и не ще ... 99% съм сигурен , че тряа си сменя гадното Делко ... НО не ми се ще да дам 200 лв без да пробвам ... кофтито е че във Варна няма никой такова нещо Просто ми е интересно тоя шибан датчик ( който си върви с тъпото Делко и не се сменя ) по какъв начин се влияе от студа ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #35 Отговорено 2 Януари, 2015 пробвай да го нагрееш по някакъв начин ако найстина се влияе от студа би трябвало да има резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #36 Отговорено 2 Януари, 2015 И още 1 въпрос ... ECT датчика ( Температурния на двигателя ) отпред или отзад на кратуната се намира ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #37 Отговорено 2 Януари, 2015 май отстрани под делкото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #38 Отговорено 2 Януари, 2015 Ахам значи съм измерил правилният датчик и за нещастие ... той е наред и ще трябва да си го купя това делко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #39 Отговорено 2 Януари, 2015 (Редактирано) ти откъде си сигурен че не пали от TDC датчика? какво стана с ангренажа, правилно ли е зацепен има ли ток до свещите? и налягане в бензиновата рейка има ли? Редактирано 2 Януари, 2015 от ti6ko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #40 Отговорено 2 Януари, 2015 Налягането на бензиновата рейка е идеално ( Бензин има да те удави ) Ток на свещите има да те убие.Ангренажа е зацепен Перфектно Записва ми грешка 8 Която е грешна на Сензор Горна Мъртва Точка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове