Jump to content
ObiChLiFk0

Трудно пали като стане около 0 градуса B16A2

Recommended Posts

Та проблема е следния : Падне ли темепературата около 0 градуса колата пали трудно. Стартера върти като замаян и някой път отказва да запали.* Нова дистрибуторна капачка + гарнитура* Нови свещи* Нов акумулатор* Нов горивен филтър* Нов въздушен филтър* Компресия 10.1:1 на 1ви 2ри и 4-ти цилиндър 10.0:1 на 3-тиНякой с някакви идеи ... Мислех си за кабели , но пък като запали работи перфектно.

Редактирано от ObiChLiFk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата на двигателя ли ?!?!Работи идеално и няма грешки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с други кабели дали ще го прави пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи почиствал ли си? А палеца на делкото смени ли и него? Ако имаш газова и се опитваш да палиш директно на газ, пак ще пали трудно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзи не съм чистил :)Газово нямам :) ВТИ с гаЗ нещо не ме кефиПалеца го гледах като сменях капачката и си беше ок :)За кабелите и аз си го мисля , но само да намеря Силиконови ЖЪЛТИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб не знам как е ,но бившата ми англичанка имаше два датчика за температурата ,един за уреда на таблото и един за компа,имаше и някви клапани ficv и iacv ли бяха -не помня точно наименованията ,които също имаха роля при паленето на студено .Като запали сигурен ли си че работи абсолютно нормало-да пуше от ауспуха примерно или да не сработват всички цилиндри едновременно  и какви обороти подтържа ,подробности които биха помогнали или поне да насочат към проблема.

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също налягането в горивната рейка и датчика за входящия въздух .Докато се сетя за тях и изтекло времето за поста.Който се сети за друго да пише и да си ги провери тези работи колегата че взе да застудява и трябва да оправи колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като работи работи нормално :) Не пуши , работят всички цилиндри едновременно и като е студена държи 1100-1200 оборота и като загрее пада на 900 ...Ще ги проверя тея датчици , но сега трябва да разбера дали гадната Б16-ка има два ECT sensor-a или е само един , защото според Аутодата е 1 ... и то двупинов , а до колкот съм запознат датчиците , които подават информация на 2-те места са 4 пинови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя запалва ли въобще или само върти и не пали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами относително е ;) някой път пали след много въртене , а някой път ич не пали 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с студеното време да не е просто съвпадение и да ти се ебава главното реле ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи един тест-като въртиш и се чуди дали да запали ,бутни леко газта няколко пъти.

 

П.П:Ясно,а с откачен вакум на бензиновия регулатор ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима правеше същия проблем и тогава оставих нещата така ... С газта е пробвано :( Сега чета из английските форуми да видим 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е ясна ;) Ще ходя при Миямото като има свободен час адаша ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тока и се губи някъде, ама дали са кабели, дали в делкото нещо, дали свещи..  Варианта с главното реле го има също - ослушай се дали се чува помпата на бензина да подкачваИнтересно е какво ще се окаже - пиши като решиш задачата :) Единствената логика, която намирам със студеното време е, че материалите се свиват - демек ако има кофти спойка някъде е възможно да се влоши контактаИ малко офф.. Имах проблем, с който се борих година и половина, подобен на твоя. При мен помпата не подкачваше бензин - сменях главни релета, какво ли не и нямаше оправия... Дори по едно време се принудих да пусна един + директно от акумулатора към помпата и карах така... Та решението къде се оказа... колата имаше 1 стара аларма, която никога не бях ползвал, защото я купих с нея и нямаше дистанционни за нея. Та тая пуста аларма нещо беше сработила някак си и прекъснала главното реле/помпата/. Голям зор докато един ден един жичкаджия успя да проследи какво става и я изряза ...В тоя ред на мисли - ако имаш аларма провери да не ти прави мизерии точно тя!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата подкачва :) Ще пиша щом го разреша мамка му и проблем , за да може другите с проблем като моя да знаят какво да дирят :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вероятноста да е от главното реле ,мисля че можем да я изключим понеже ,при студени спойки на всички колеги с проблемно реле ,магарията я прави като загрее и изгасва двигателя внезапно ,като истине за 20-30 минути ,пак пали и после пак така.Бубината и тя се ебава като позагрее ако не е наред,комутатора ако е ,все някъде по пътя пак ще гасне.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвал ли си да върнеш контакта няколко пъти преди да завъртиш стартера,дали пали по лесно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами 2 дена го пробвам ... пали по лесно ама 2 дена е 7-9 градуса навън ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес реших да я мъча докато не умре до толкова акомулатора , че да не може да направи и половин оборот стартера ... е точно преди това умиране запали и успя да запише грешка номер 8 на компютъра ... TDC Sensor ... или иначе казано датчик за горна мъртва точка ... или иначе казано НЯМА синхрон между горна и долна точка ...От тук стигам до 2 извода:Или датчика е преебан ... 

Или не е зацепена правилно ... ( Което може би е разковничето ЗАЩОТО започна да ми прави този проблем миналата зима , което е 2 месеца след смяна на ремъци и ролки ).Като остане време ще погледна дали е зацепена добре и сега издирвам въпросния датчик както и за всеки случай ECT Sensor 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спри издирването,в делкото е тоя датчик Гмт,темпетратурния е на тиквата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като локация ги знам къде са :) Трябва да ги издиря да си ги купя :) да знам , че като сменям ще сменям :) едно по едно нещата и ще тръгне а не да разглобявам 20 пъти :) Та ако имаш някой от споменатите :) с удоволствие бих си ги закупил :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ECT-то еднакво ли е с това на Д14-ката ... в смисъл температурен датчик като темп. датчик ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като резби и вид са еднакви.Може би ще се различават по стойности,но за проба може да става.Ето снимка на датчика:

 

post-652-0-79272300-1418835322_thumb.jpg

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са ;) вече го установих като ги проверих по Part Number :) Номера за Б16 и Д14 е един и същ :) Така , че този датчик вече го имаме наличен ;) Остава да открия този за Горна Мъртва точка или да купя цяло Делко ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като открих , че записва грешка 8 TDC Sensor който се намира в делкото и трябва да сменя делкото , но да попитам преди да дам 200 лв за делко ...Възможно ли е тоя шибан сензор да се ебава само на студено ?!?! В смисъл студа да му променя съпротивлението или там както действа и да куца само на студ ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумолатора ти добър ли е...., че малко и там си съмнителен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧИсто нов ... от вчера след обяд ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей и весели празницида кажа и аз малкои аз съм с ej9 и б16а2 и при мен дава същата грешка TDC, но единствено и само като карам със постоянни обороти. Сутрин ми пали безупречно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako имаш TDC грешка ... няма В-тек ... На мен ми е по интересно възможно ли е само при под 0 градуса да се ебава тоя датчик ... до колкото разбрах е някакъв магнитен ... тип тахо датчик ... Весели празници и на вас ;) ... Май ще почна да събирам за Суап :D 

Редактирано от ObiChLiFk0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам някакъв проблем с паленете сутрин и като цяло с моето д15мини ми.В студени сутрини въртя по 3-4-5 пъти докато запали,и самото палене е цилиндър по цилиндър,в смисъл захапва малко по малко докато запали като хората,и после няма ядове.След като е палена и загряла,после при всяко палене стартера прави няколко оборота (в смисъл повече от нормално) и чак тогава пали.От време на време ми светка грешка 7 тпс но като изключа буксата и я включа на ново грешката изчезва.Дали може да има това нещо общо с проблема.Кабели свещи капачка нямат ядове,гориво има на рейката,и колата като цяло върви перфектно.Другото което ми идва на ум е неправилно зацепено делко,но като ми настройваха колата ми зацепиха и делко и всичко и то човек който е направил не малко мини ми-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ako имаш TDC грешка ... няма В-тек ... На мен ми е по интересно възможно ли е само при под 0 градуса да се ебава тоя датчик ... до колкото разбрах е някакъв магнитен ... тип тахо датчик ... Весели празници и на вас ;) ... Май ще почна да събирам за Суап :D

Напротив колега, пробвал съм след като светне чека работата на мотора не се променя по някакъв начин и в-тек си работи :) п. п. имах подобен случай със д14-та и давах на контакт 2-3 пъти и след като завъртя пали от четвърт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам В-тек като ми светне грешката на таблото... Като чета английските форуми и там пишат , че няма , но зависи от компа предполагам... Колкото и пъти да давам на контакт ... не ще и не ще ... 99% съм сигурен , че тряа си сменя гадното Делко ... НО не ми се ще да дам 200 лв без да пробвам ... кофтито е че във Варна няма никой такова нещо :( Просто ми е интересно тоя шибан датчик ( който си върви с тъпото Делко и не се сменя ) по какъв начин се влияе от студа ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да го нагрееш по някакъв начин :) ако найстина се влияе от студа би трябвало да има резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още 1 въпрос ... ECT датчика ( Температурния на двигателя ) отпред или отзад на кратуната се намира ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май отстрани под делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам :) значи съм измерил правилният датчик и за нещастие ... той е наред и ще трябва да си го купя това делко :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти откъде си сигурен че не пали от TDC датчика? какво стана с ангренажа, правилно ли е зацепен :)има ли ток до свещите? и налягане в бензиновата рейка има ли?

Редактирано от ti6ko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането на бензиновата рейка е идеално ( Бензин има да те удави ) 

Ток на свещите има да те убие.Ангренажа е зацепен Перфектно Записва ми грешка 8 :) Която е грешна на Сензор Горна Мъртва Точка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...