J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 4 Октомври, 2014 Здравейте! Скоростите ми взлизат трудно но понякога и не мога да разбера на какво се дължи.Изчетох много теми но не можах да разбера конктретно от къде може да е проблема.Скоростите влизат трудно само на място в движение няма проблеми,Първа влиза много трудно а задната с хъркане.Като е студена и дрържи високи обороти е почти невъзможно да включа каквато и да е предавка.Като загрее и оборотите паднат също влизат трудно и хъркат първа и задна.Но пък от друга старана го прави когато си иска,не когато е студено или топло.Понякога в студено време не включват а понякога включват перфектно.Паля я сутрин в студа и на 1500 оборота включвам първа,задна без никакви ядове,На следващия ден пак в студа ако се опитам не влизат.Същото е и в топло време когато си иска го прави. Сменена е долна помпа,течност,семеринга на прътовете,последва смяна на масло(беше карана с трансмисионно от шел с висок вискозитет)два пъти я промих с едно немско масло 10w40 след това сложих мотул 10w40.Сега като застудя проблема се задълбочи,но пак не мога да кажа,че е от студено време защото и днес беше студено но цял ден не съм имал проблеми.Забелязал съм,че когато спра под наклон влизат трудно,но се е случвало и да влизат много лесно под наклон. Проблема ту го има ту го няма и не мога да разбера кога се получава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 4 Октомври, 2014 Принципно Д сериите силно се препоръчва да се ползва МТФ масло за скоростите. Хондовското масло. Обаче пък преди 96-та не би трябвало да има проблеми. Колкото е така обаче честно казано не мога да кажа. Ако си сменял ти сам маслото - нужното количество за смяна е 1.8 литра за повечето Д серии скоростни кутии. Ако скоростите за напред влизат без хъркане това за мен значи, че зъбчетата на синхронизаторите са се изострили. Предавката не влиза, защото зъбите вместо да се наместят те се удрят един в друг. Говоря за зъбите на синхронизаторите не за зъбните колела. Когато са с нормалната си правоъгълна форма зъбите имат специална форма, която премества синхронизатора към статичната част на зъбното колело и така става изравняването на скоростите. Теоритично обаче трябва да има моменти в които заострените зъби да могат да се напасват без проблеми и моменти в които зъбите ще са точно един срещу друг и няма да си позволяват да се напаснат. Обаче аз лично не знам как точно можеш да диагностицираш проблема. Тези симптоми ми звучат точно на този казус, но може да бъде примерно лоши връзки при скоростния лост. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 4 Октомври, 2014 Забравих да кажа целите прътове с скоростния лост са сменени няма луфтове няма нищо.Когато искат тогава влизат.Натискам съединителя включвам,влиза но колата тръгва малко напред,двигателя подскача.Или пък влизат добре мърдам 1 метър не искат.Съединителя отделя горе и не приплъзва.При високи обороти над 6000 при бързо превключване от 1-ва 2-ра и 3-та има прехъркване.Ако съм по инерция с 60 не мога да включа 3-та ако не подам газ да изравня оборотите.При другите предавки влизат и без газ но при напъване започва да вие кутията и влизат малко грубо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 4 Октомври, 2014 Кофти. Моята диагноза - износени синхронизатори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #5 Отговорено 5 Октомври, 2014 Или просто да си смени съединителя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #6 Отговорено 5 Октомври, 2014 Моята диагноза също се колебае около износен съединител. Добър феродов диск не трябва да зацепва в края на хода на педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #7 Отговорено 5 Октомври, 2014 Педалът на съединителя твърд ли е на натиск? - преди повече от 4г. при мен беше това: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=411224 Сваляй скоростите и сменяй съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #8 Отговорено 6 Октомври, 2014 В сравнение с други хонди който съм карал да малко по твърд е но не и да ме заболява крака да го натискам. Някаква ориентировъчна цена за хубав съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 6 Октомври, 2014 Пробвай при изгасен двигател и натиснат съединител как се сменят скоростите-ако става лесно -значи първо съединителя трябва да смениш-това че отделя горе също мисля че не е добре!Ако продължаваш да караш така ,после и кутията ще е за ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 6 Октомври, 2014 При изгасен двигател е все едно няма кутия в смисъл скоростите влизат супер лесно без да се запъват и закачат абсолютно никъде.Преди да включа задна винаги включвам първа и после задна по добре влиза така,но вчера пак нямаше проблеми цял ден и ето днес ми се наложи да паркирам назад докато е студена няма вкарване тая задна,тя ще влезе ако я напъна но ще изхърка много грубо понякога гася двигателя включвам и пак паля....ама тоя път не издържах като и хакнах една задна и мотора подскочи а като стане така да влезе после и трудно излизат първа и задна,в движение няма проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #11 Отговорено 6 Октомври, 2014 Вземи го смени тоя съединител! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 6 Октомври, 2014 Ми значи ясна е работата -съединителя ти е за смяна на първо време!Сигурно притискателя ти прави шменти-капели от време на време и затова е така .Приготви си едни 500-600 лв и почвай ремонта!Мене ми излезе 500кинта със зелено Валео-има и по-добри ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове