Jump to content
Br0a

Акорд 7-ма генерация, дизел VS бензин

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

нов съм във форума и не съм писъл много, много и имам нужда от съвет и понеже се поразрових във форума без да намеря точни отговори на въпросите ми реших да попитам.

До скоро карах сивик англичанка '96, с радост се отървах от нея, но като цяло съм повече от доволен от марката и мисля да продължа на акорд.

1.Въпросът ми е кое е по-добър вариант, на модела 2003-2006 година - бензин или дизел? Имам предвид по-евтина поддръжка и по-малко обикаляне по майстори? Като цяло мисля ,че в цената нямаше големи разлики, но ми направи впечатление, че "бензинки" почти няма по сайтовете. 

2. Същия въпрос, кой вариант е по-добър: американския модел на акорд пак за 2003- 2004 или японския?

 

Благодаря ви предварително за коментарите и мненията. Ще се раздвам ако някой с малко повече опит с модела даде допълнителна информация.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинка японска с ръчна кутия най-добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Въпросът ми е кое е по-добър вариант, на модела 2003-2006 година - бензин или дизел? Имам предвид по-евтина поддръжка и по-малко обикаляне по майстори? Като цяло мисля ,че в цената нямаше големи разлики, но ми направи впечатление, че "бензинки" почти няма по сайтовете. 

 

В случай, че не си прочел темата - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137

Определено бих избрал бензинка, но както ти каза са кът по сайтовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си  парен Локомотив!Шегувам се!Ако си намериш  2.0 Екзекютив  на Автомат  си в играта!Аз не си намерих такава и сега съм на  2.0 спорт ръчка с газ.Не мога да ти кажа каква им е разликата в окачването,но Екзекютив вози с идея по меко.....определено бих се замислил дали наистина да е дизел,ако щях да го карам в БГ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках 2.4 бенз, ама е на взех дизела и не съжалявам.

Кола и жена - на късмет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Благодаря за информацията.

Нещо обаче пак не ми стана ясно за тези американски хонди.

При тях поддръжката ли е по-съпа или не са толкова качествени като японските и имат повече "детски болести".

Сега съм си харесъл една "американка", на която интериора изглежда доста по-добре (според мен) от еквивалентите на Япония, а и двигателя е малко по-различен - 2,4, 162 коня.

Някой може ли да каже това надейдна кола с надежден двигател ли е или да не се занимавам с американски хонди?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е тази американка? Чакат ти се части със седмици? А ако се наложи нещо по тенекиите?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках 2.4 бенз, ама е на взех дизела и не съжалявам.

Кола и жена - на късмет :)

Германците много ги хвалят дизелите на Хонда!Прав си много ,че жена и кола са накъсмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна - колега с БМВ 320Д(2001-2002 май) онзи ден си закара колата на диагностика във фирмен сервиз

 

Днес получи "оферта" за ремонти

 - 2 сензора

 - маркучи на хидравлика и турбо - ЕГР клапан - съединител + маховик

 - рейка

 

+ дреболии

 

8400лв без ДДС :D

 

:punch:

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна - колега с БМВ 320Д(2001-2002 май) онзи ден си закара колата на диагностика във фирмен сервиз

 

Днес получи "оферта" за ремонти

.....

 

8400лв без ДДС :D

 

 

Чувал съм, че в Балканстар и Камор Ауто, при предоставяне на оферта или сметка за ремонт, те вкарват в стаичка със стол и носилка оборудвана с дефибрилатор :biggrin:

Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разумните хора избират мъдро и прагматично!

Поздрави и успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрaвей колегa,дизелa нa Хондa кaто цяло е много по нaдежден от достa мaрки (premium),но истинскaтa и aвтентичнa Хондa е бензиновaтa.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз си купих преди година и половина Акорд 2007 2,2Д Спорт (не знаех че е спорт, сега ми се иска да беше екзекютив, че тази вози осезаемо по твърдо и некомфортно от предната ми кола- мондео 2002, търсих определено дизеловия вариант тъй като и предните ми 2 коли бяха турбодизели и някак си ... карането на кола с турбина ми харесва повече атмосферна (чисто като поведение на двигателя, не говоря за мощност) :) Откъм разход поддръжка мисля че идва долу горе 1:1, при единия повече разход по малко поддръжка, при другия обратно, като цяло мисля че се компенсират двете. Въпреки че докато това колко неща по нея ще се счупят е въпрос на късмет, докато по-високият разход при бензина ти е гарантиран. Т.е ако уцелиш пък някой по читав дизелов екземпляр може и да не се харчиш толкова за поддръжка и да дойде по изгодно. При мен за година и половина се наложи да изхвърля забилия модул за блутуута, че точи от акумулатора много грозно, смених и верига 600лева и труд 400, което в последствие се оказа абсолютно излишно, но покрай тези писания за проблемни вериги успях да се наплаша :) Накладки и филтри мисля не ги броим.  А, и това на чип-нат двигател 2 седмици след като я купих :)

П.С. Вземи си това което ти прави кеф на душата! Другото е на шано :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...